Taloussanomat uutisoi (kummallista miten YLE on asiasta jälleen kerran hiljaa?) että Suomen suurin sähköverkkoyhtiö myydään Espanjaan. Kyseessähän on siis Caruna, jonka vihreät Pekka Haaviston johdolla päätti yksityistää.
Ja jokainen joka maksaa itse omat sähkölaskunsa tietää mitä tämäkin vihreiden toimi sähkönhinnalle, siirtohinnalle, käytännössä tarkoitti.
Vihreät ja eritoten Caruna-Pegga tuplasi tai peräti triplasi monen suomalaisen sähkönsiirtolaskun. Ja espanjalaisessa omistuksessa hintojen voi vain olettaa nousevan.
Että kiitos Pekka Haavisto ja vihreät tästäkin!
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012156398.html
Caruna myydään Espanjaan
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Missä Vihertää, siellä hommat homeessa.
- Anonyymi00002
Alkakaa polttamaan Suomalaista turvetta
niin ongelmanne ratkeavat.- Anonyymi00003
No kun Vihreät ja SDP eivät suostu, tieteenvastaisesti muuten, muuttamaan turpeen statusta uusiutuvaksi energiamuodoksi, vaikka tieteellisesti se sitä onkin.
Milloin vihreistä tuli paitsi tyhmä niin myös tiedevastainen puolue? - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
No kun Vihreät ja SDP eivät suostu, tieteenvastaisesti muuten, muuttamaan turpeen statusta uusiutuvaksi energiamuodoksi, vaikka tieteellisesti se sitä onkin.
Milloin vihreistä tuli paitsi tyhmä niin myös tiedevastainen puolue?Vai että million "tuli"???
Ne on kuule olleet sitä aina. Kyse on korkeintaan siitä, että itse olet viisastunut ja alkanut nähdä mitä Vihreet oikeesti on.
- Anonyymi00004
Kuka antoi rahat Espanjalle. 😂😂
Korona rahat nyt hyvään kohteeseen Espanjalta.
😂😂😂 - Anonyymi00006
eikö ollut Sipilän syy?
- Anonyymi00007
Miten niin Yle on hiljaa,ainakin klo 7.30 uutisissa puhuttiin Espanjan 5 mrd €:n sähköverkkoyhtiön ostosta!
- Anonyymi00009
Mutta siinä jutussa ei sanaankaan siitä että Pekka Haavisto laittoi koko jutun ja hintojen nousun liikkeelle.
- Anonyymi00008
Dunja::
Syyttömiä Carunan myyntiin ovat ainoastaan persut ja keskusta.
Ja tietysti Hjallis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522