Menin sitten ihastumaan varattuun henkilöön. Mitenhän tässä pääsi näin käymään ja miten sammuttaa tunteet? Vatsassa ihanasti perhosia aina hänet nähdessäni🦋🦋On kyllä ihana tunne.
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Sama juttu. Minkäs teet. Pitää vaan kestää ja ajatella pehmoisia. Mikään ei ole ikuista jne.
- Anonyymi00002
Kyllä se pian helpottaa. Muutama kuukausi ja sitten on syksyn pimeys viilentänyt tunteet.
- Anonyymi00004
Jaa minkä vuoden syksy??
- Anonyymi00005
Miksi tunteiden pitäisi aina viilentyä? Typeräkö olet?
- Anonyymi00006
Onneks pian on syksy!
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Menin sitten ihastumaan varattuun henkilöön. Hän on varattu! Hän ei ole vapaa. Hänellä on jo oma. Miten sammuttaa tunteet? 🦋🦋
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jaa minkä vuoden syksy??
Tämän syksyn.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Itse olet typerä! Rikkoa nyt toisten parisuhde ihastumisen takia. Ihastuminen ei ole sama asia kuin rakastaminen!
- Anonyymi00003
Ihastuminen on yksi asia, sen mukaan toimiminen on toinen asia. Pidä nämä erillään sen aikaa kun ihastumista kestää.
- Anonyymi00008
Aika vtun typerää pitää tunteet ja tekemiset erillään. Etköhän sä tuhoa itsesi ja muut tuollaisella.
- Anonyymi00012
Pidän... Pysyn kaukana varattuun henkilöön. Onneks pian on syksy ja on paljon kiireitä, joten ihastuksen kohdetta en muuten näe kuin vahingossa kaupungilla.
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aika vtun typerää pitää tunteet ja tekemiset erillään. Etköhän sä tuhoa itsesi ja muut tuollaisella.
Ei ole. Se on typerää, että ihastunut antaa tunteiden vahvistua, vaikka toinen on varattu ja eikä välttämättä edes eroa. Eikä silloin sitä omaksi saa.
- Anonyymi00007
Eteenpäin vaan, ihania ihmisiä on vapaanakin.
- Anonyymi00009
Naiselta naiselleko meni?
- Anonyymi00025
Ei! Ei todellakaan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei! Ei todellakaan.
Naiselta miehelle?
- Anonyymi00014
Ulkoista itsesi. Poistu lopullisesti näköpiiristä. Vaihda vaikka työpaikkaa tai harrastusporukkaa jos ei muu auta. Näin itse toimin, koska en halua ylimääräisiä ongelmia elämääni.
- Anonyymi00015
Ei tunteita voi aloittaa ta lopettaa tietoisesti. Joskus vaan kolahtaa, aika harvoin kunnolla elämässä. Ja silloin kun niin käy, ajatukset menee takuulla sekaisin ja se hämmentää. Varsinkin, jos tilanne epäsopiva.
- Anonyymi00028
Menin sitten ihastumaan varattuun henkilöön. Miten sammuttaa tunteet? Kysyin neuvoa miten sammuttaa tunteet? Hän on varattu. Miksi antaisin tunteiden vahvistua? Jos hän ei eroa? Tai halua minua? Hänellä on jo toinen. Turhaan odottelemaan jään, että eroaa ja on sinkku! Etsin toisen. En ole rakastunut vaan ihastunut. Vielä voin sammuttaa tunteet ja pysyä iloisena. 🦋🦋
- Anonyymi00018
Kyllä te olette vitun sauraita. Seurustelette silloin kun ei ole mitään tunteita ja silloin kun on tunteita niin silloin ei pidä olla missään tekemisissä. Varmaan kivaa ja reilua sille puolisollekin kun ei ole mitään tunteita häntä kohtaan. Kaikesta ihanasta ja kivasta pitää hankkiutua mahdollisimman pian eroon, että elämä olisi mahdollisimman kurjaa. Ja haluatte kaikista ihanista tunteista eroon. Sadistista. Hakatkaa vaan ruoskalla itseänne enemmän.
- Anonyymi00030
Kenelle sinä suutuit? Minä ihastuin varattuun! Kysyin neuvoa miten sammuttaa ihastuksen tunteet. Hänellä on jo toinen. Kysyin miten sammuttaa ihastuksen tunteet? En halua rikkoa hänen parisuhdetta.
- Anonyymi00031
H Ä N O N V A R A T T U !
Siksi minun pitää sammuttaa ihastuksen tunteet.
HÄN EI OLE SINKKU!
Miksi rikkoisin hänen parisuhteensa? - Anonyymi00033
Tyhmiä neuvoja !
Käsketään rikkomaan toisten parisuhde ihastumisen takia. Entä hän, johon ihastuin? Entä hänen onni ja rakkaus? Entä hänen, jonka kanssa on varattuna ja heillä on onni rakkaus ja parisuhde. 🦋🦋
- Anonyymi00019
Kerrot hänelle tunteesi. Sillähän se selviää mitä te olette.
- Anonyymi00022
Tätä en kyllä tekis ikinä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tätä en kyllä tekis ikinä.
En siis ole ap.
- Anonyymi00035
En kerro! Hän on jo varattu! Hän on jo varattu toiselle ihmiselle! Hän on jo parisuhteessa. Kysyin neuvoa miten ihastumisen tunteet saa viilentymään!
🦋🦋
- Anonyymi00020
Alan Watts sanoo, että rakkaus on vapautta.
- Anonyymi00036
Hän on varattu toiselle!! Tajua se, joten ainoa vaihtoehto minulle on ihastumisen tunteet viilentää. Hän ei ole sinkku! Miksi rikkoisin hänen rakkaus elämän? 🦋🦋
- Anonyymi00021
Sama työpaikka ?
- Anonyymi00023
Luovuta jos et halua tuhoa.
- Anonyymi00037
Kysyin neuvoa miten viilentää ihastumisen tunteet? 🦋🦋
- Anonyymi00026
Varattuun kannattaa ihastua vaan kun on itse varattu. Silloin molemmat on samassa veneessä ja on helpompi sopia molempia koskevat säännöt suhteessa. Kelle kerrotaan jne.
- Anonyymi00027
Ei kannata.
- Anonyymi00029
Ei se sua valitse.
- Anonyymi00040
Ei sillä ole väliä! Hän on varattu, joten ihastumisen tunteet on pakko viilentää, vaikka hän eroaisi ja valitsisi minut. Ei sekään olisi hyvä asia, koska se kertoo, että vaihtaa lennossa parisuhteesta toiseen. Enkä ole ollut alkuperäinen rakkauden kohde.
- Anonyymi00038
Varatuilla on enemmän menetettävää. Luovuta.
- Anonyymi00039
Varattuna en ihastu koskaan sinkkuun. Toiseen varattuun olen voinut ihastua. Salasuhteessakin joskus ollut. Se meni ihan hyvin. Ketään ei loukattu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520