Pelkkää sängystä toiseen hyppimistä.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Tuntuu että ihmiset on tunteettomia.
- Anonyymi00002
Minä en onneksi tiedä tuosta mitään, enkä halua tietää. Haluan vain yhdelle naiselle omaksi mieheksi.
- Anonyymi00003
Ihmiset haluaa vain seksiä.
- Anonyymi00004
Onko rakkautta edes olemassa?
- Anonyymi00005
Miehet ei osaa rakastaa.
- Anonyymi00006
Vaikea sanoa. En ole koskaan deittaillut. Ainoastaan seurustellut ja ollut naimisissa.
- Anonyymi00007
Miksi hypit sängystä toiseen? Ei ole mikään pakko.
- Anonyymi00009
En hypi. Olen vaan huomannut.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
En hypi. Olen vaan huomannut.
Mielenkiintoista. Seuraatko useinkin muiden ihmisten sänkyjen vieressä, kun tiedät noin tarkkaan mitä niissä tapahtuu?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mielenkiintoista. Seuraatko useinkin muiden ihmisten sänkyjen vieressä, kun tiedät noin tarkkaan mitä niissä tapahtuu?
Tunnen ihmisiä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tunnen ihmisiä.
Eli siis sinun tuntemasi ihmiset hyppivät sängystä toiseen. Eikö se nyt lähinnä kerro siitä millaisia ihmisiä sinä tunnet? Oletko itsekin aiemmin hyppinyt sängystä toiseen vai miten olet päätynyt tuollaiseen seuraan?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eli siis sinun tuntemasi ihmiset hyppivät sängystä toiseen. Eikö se nyt lähinnä kerro siitä millaisia ihmisiä sinä tunnet? Oletko itsekin aiemmin hyppinyt sängystä toiseen vai miten olet päätynyt tuollaiseen seuraan?
Satun viettämään aikaa heidän kanssaan. Onko sulla erilainen kokemus?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Satun viettämään aikaa heidän kanssaan. Onko sulla erilainen kokemus?
Kyllä. Kokemukseni on hyvin erilainen. En juurikaan tunne sängystä toiseen hyppijöitä. Eikä niiden sängystä toiseen hyppijöiden määrä, jotka tiedän, ole lisääntynyt mihinkään. Heitä on aina ollut ihan yhtälailla.
- Anonyymi00008
ei pysty hermokivut ja kirvely paineen tunne yleinen särjetty ja pska olo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 112473
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15470- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus45446