Milloinka löytyy Lapinlahden kunnan johtoryhmästä riittävää osaamista ymmärtää kemiran tarpeettomuus Lapinlahden kunnan jätevesien puhdistamisessa.
Kemira ei tee puhdistamon operointia kuin kusettaakseen kuntaa jota se on tehnyt sitä vuodesta 2007.Kemira kusettaa hyvin pahasti Lapinlahden kuntaa silloisen 2007 teknisen johtajan täydellisen osaamaattomuuden vuoksi.
2007 tekninen johtaja suorastaan pelkäsi puhdistamoa koska teknisen johtajan osaaminen jäteveden puhdistamiseen oli täys 0 johtuen teknisen johtajan osaamisesta aivan muulle alalle.
Kemira valittiin operoimaan Lapinlahden puhdistamoa.Heti operoinin alussa Kemiran käyttöpäällikö aiheutti mm. useita jäteveden ylivuotaja laitokseen tottumattoman uppiniskaisen käyttöpäällikön takia.Kemiran Käyttöpäällikkö aiheutti suurta vakinkoa tietämättömyydellään aiheuttaen puhdistamolla vakavia lieteylivuotoja sekä pääpumppaamolla vakavan ylivuodon.
Nämä selitteli käyttöpäällkkiö poliisikuulistelusissa sulakevaurioina.
Ei ollut kyseessä sulakevairio vaan uppiniskainen käyttöpäällikkö halusi itse asetella juuri saneerauksen myötä tulleet tietokoneen hälytysasetukset sillä seuraamuksella että unohti tehdä nuo tärket asetukset.
Tässä oli osallisena pelastuslaitos.
Näiden lisäksi Kemiran puhdistamon käyttöpäällikkö aiheutti suurta vahinkoa
saneerauksen alla oleviin puhdistamon teknisisiin kohteisiin (Logiikoihin) mm. tuhomalla katkomalla kaikki johdot yhden Logiikan täydellisesti joka oli vielä käytössä.Tästä aiheutui suurta haittaa puhdistamolla.
Tapahtui myös kun kemikaalirekka toi vedenpuhdistuskemikaalia ja purkutapahtuman yhteydessä kemikaalia valui huomattama määrä maastoon ke huolimattomuudon takia.Kemira kielsi kertomasta tästä Lapinlahden ympäristönsuojelu
Kemira aiheuttaa vahinkoa Lapinlahdella.
Paska puhdistamon operoiminen on mennyt ihan väärin
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520