M mies vai Tn kumpi ?
Vastaukset 30
- Anonyymi00002
Ylläpidossa taas jotain mun kommentteja vastaan. Vaikka asiallinen oli, niin mikä syy poistaa? Entä tämä, että kukaan muu kuin yypee ei voinut kirjoittaa sitä kommenttia, että osaako vanhukset käyttää puhelinta ja kun vastasin siihen, se poistettiin samantien.
- Anonyymi00003
Ai missä?
- Anonyymi00004
Ai se joka aina yskäsee kun menen tupakalle?
- Anonyymi00005
tulkaa kävelee meidä kaltasten kengissä voin sanoo ei oo hemlpoks tehty
- Anonyymi00006
No ei ole kenelläkään helppoo eläminen tässä nykymaailmassa.
- Anonyymi00007
M... mies ja T..... mies
- Anonyymi00008
Missä M majailee?
- Anonyymi00016
En tunne.
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Missä M majailee?
Aavistus on ja monta kertaa nähnyt perätysten hänet nyt täällä kaupassa, prismassa
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aavistus on ja monta kertaa nähnyt perätysten hänet nyt täällä kaupassa, prismassa
Ainakin hyvin saman tyylinen ja vaikuttaa että yrittää jollain tavoin "piilotella" itseään ku aurinkolasit sisätiloissa. Tietysti jotku saattaa pitää muutenkin esim jos silmät on jollain tavoin herkät mutta tässä tilanteessa heti tietää miksi pitää. Ja lierihattu syvällä päässä vaikka ei ollut ees aurinkoinen keli
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pelkää jonku tulevan tappaan?
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Millanen tukka sillä miehellä on?
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ainakin hyvin saman tyylinen ja vaikuttaa että yrittää jollain tavoin "piilotella" itseään ku aurinkolasit sisätiloissa. Tietysti jotku saattaa pitää muutenkin esim jos silmät on jollain tavoin herkät mutta tässä tilanteessa heti tietää miksi pitää. Ja lierihattu syvällä päässä vaikka ei ollut ees aurinkoinen keli
Ja joka kerta ku hän on ollut siellä niin joku asia mun ostoslistalta on yritetty piilottaa etten löytäisi sitä. Laitettu joku muu asia siihen eteen tai muuta vastaavaa, oli jo ainaki kolmas kerta perätysten ku näin käy. Voi toki olla sattumaaki mutta ihan hänen hommistaan menisi kyllä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
En ihmettelisi että pelkäisi kaikkien näiden hommien jälkeen mitä on mulle tehnyt vuosikaudet. Kerran kävi jopa kuristamassa tai jollain tukki mun hengitystiet ku nukuin
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
En ihmettelisi että pelkäisi kaikkien näiden hommien jälkeen mitä on mulle tehnyt vuosikaudet. Kerran kävi jopa kuristamassa tai jollain tukki mun hengitystiet ku nukuin
Mutta tuskin kaupassa sitä pelkää
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Millanen tukka sillä miehellä on?
Mikä tukka?
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
Voi sinuakin elämän lehtolasta yrität ratsastaa guben kirjaimilla ja kerjätä huomiota. TT
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Voi sinuakin elämän lehtolasta yrität ratsastaa guben kirjaimilla ja kerjätä huomiota. TT
Ja hei- aika niinku trendikäst tää sanojen lyhentely onko ihan etskuslangii😉
- Anonyymi00009
Dmies on kiusaaja
- Anonyymi00010
Joo,kun en tajua kuka se on?
- Anonyymi00011
Mikä motiivi?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo,kun en tajua kuka se on?
Ulkomaalainen kiusaaja mies 50 v
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi?Enkä kyllä näe lähellä niitä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi?Enkä kyllä näe lähellä niitä.
*koska kiusaamiseeni pitää olla lähettyvillä tai kätyri.
- Anonyymi00024
Väkivaltainen myös,luulee määräilevänsä kaikki toistenkin asiat! Jos ei saa periksi tulee mustelmia selkärankaan ,hullu se saatana on!se kuuluu Niuvaan,uskokaa jo!
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Väkivaltainen myös,luulee määräilevänsä kaikki toistenkin asiat! Jos ei saa periksi tulee mustelmia selkärankaan ,hullu se saatana on!se kuuluu Niuvaan,uskokaa jo!
Ei ne sinnekään ihan kaikkia ota. 🤭
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kylläkait omalla kesäpaikalla pitää saada marjastaa ja olla rauhassa!
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tällä kertaa on selkäranka taasen vuorossa,ei haittaa,vaikka koko maailma tietää!
- Anonyymi00030
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voi juku guben kirjainbingo nyt ei tullut osumaa. Tietäjät tietää
- Anonyymi00031
Anonyymi00014 kirjoitti:
*koska kiusaamiseeni pitää olla lähettyvillä tai kätyri.
Kuka oli sit tämän päivän kätyri? Ketä ne kätyrit ovat,vastaappa olgagubbe!Sinä teet tai teetät laittomuuksia!on vaarallista syyttömälle rikkoa tärkeitä osia vartalosta! Ei niitä normijärkinen ihminen tee kellekkään! Psykopaatit ainoastaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781279
- 721174
- 771024
- 95879
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois256815- 49767
- 29729
- 55683
- 72669
- 44602