Vaimo sai ehdotuksen

Anonyymi-ap

Vaimo sai ehdotuksen meidän kaverilta.
Pääsisi kaverin mukaan parin viikon Saksan reissulle kun kaveri menee työnsä puolesta Saksassa käymään.
Vaimo kehui miten hän pääsis ilmaiseksi ulkomaan matkalle.
Kerroin ettei se ole ilmainen joudut maksamaan luonnossa matkasi.
Vaimo vähätteli ja sanoi ettei ainakaan tarvitse rahaa matkan maksamiseen.
Tehän panette muutenkin kimpassa niin mitä se haittaa jos se panee myös matkan aikana.
Niinpä Vaimo lähtee Saksaan 3.8.2026 kahdeksi viikoksi tulevat 15.tai.17.8.2026.
Vaimon matkaviisumi on haaroissa mihin kaveri kuittaa matkan aikana.

23

1576

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voiko olla ihanampaa lomaa tai matkaa ?

• Anonyymi00003

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

• Anonyymi00002

Minäkin voisin lähteä pikku matkalle noilla ehdoilla.

• Anonyymi00005

Eli se horo tuo koipien välissä tippuria kuppaa visvaa kondyloomaa hyi hemmetti

• Anonyymi00015

Luuletko vitun pelle että aloittaja on tosissaan

• Anonyymi00006

Vaimollasi on varmasti miellyttävä ja rentouttava matka edessä. Näkee uusia maisemia ja saa samalla nauttia uudesta panosta ihan luvan kanssa. Voithan sinäkin sitten vastaavasti hänen poissaollessaan osallistua vaikka johonkin kimppa kiva ryhmään. Kesän aikana on paljon mökki-miittejä. Niihin vain mukaan, niin saat varmati naida niin paljon kuin jaksat ja kerkeet.

• Anonyymi00007

Vaimo laittaa mulle valvojan!
        Hänen 1v 6kk nuorempi siskonsa tulee minulle kaveriksi.
        Hän katsoo etten tee mitään kiellettyä vieraiden kanssa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vaimo laittaa mulle valvojan!
        Hänen 1v 6kk nuorempi siskonsa tulee minulle kaveriksi.
        Hän katsoo etten tee mitään kiellettyä vieraiden kanssa.

Hmm. Mikä tilaisuus! Pääset paneskelmaan vaimosi siskoa. Pitäkää hauskaa!

• Anonyymi00009

Kyllä siellä varmaan pannaan sun vaimoa aina tilaisuuden tullen!
        Mitenkähän pääset panemaan omaa vaimoasi hänen palatessa matkalta voi olla kipeäksi nussittu matkan aikana.

• Anonyymi00011

Tythjä tynnyri taas kolisee.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hmm. Mikä tilaisuus! Pääset paneskelmaan vaimosi siskoa. Pitäkää hauskaa!

Pane isääs

• Anonyymi00014

Vaimo kävi kaverin luona perjantaina ja kotiin tullessa pikkarit ei ollut jalassa oli kyllä mukana mutta märkänä laukussa ja muovipussissa.
      Pillu haisi spermalta ja lopulta vaimo tunnusti heidän nussineen.
      Puolustukseksi sanoi kämpässä olleen niin kuumaa että oli pakko riisua vaatteet ja kaveri oli pyydellyt pillua niin vaimo oli heltynyt ja antanut hänen panna parikin kertaa ennen kuin oli pessyt pillun ja pikkarit jotka oli laittanut jalkaan panon jälkeen.

• Anonyymi00017

Troo loo lo loo homo

• Anonyymi00018

Kaveri tuli meille kun valmistelee Saksaan lähtöä.
      Meillä ollessaan saa panna vaimoa halutessaan

• Anonyymi00021

Ja sitten panitkin sitä silikoni sannia 😅🤣

• Anonyymi00019

Ei tule vaimollekkaan kovin helppoa Saksan matkasta.
      Nytkin kaveri panee vaimoa tosi usein meillä ollessa eikä varmasti harvene reissussa ollessa.

• Anonyymi00022

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

• Anonyymi00020

Nyt se on lähellä vaimoni saksan reissu hän on jo pakkaamassa vaatteita mukaan saksaan.
      Oli tosi pienet bikinit niin sanoi kun mainitsin niistä niin sanoi totta voit viedä yläosan pois eihän sitä enää moni käytä enää.
      Illalla kuulemma meidän taloon vaihtuu toinen emäntä.

• Anonyymi00023

Mee jo hevon perseeseen satusetä

• Anonyymi00024

Täysin tuulesta temmattu juttu

• Anonyymi00025

Mikä täällä vaivaa joitain kun kkatkuvasti pitää valittaa vaikka ei näytä olevan mitään tietoa heillä.
        Kysyin meidän kahdelta kimppa umppanilta mitä mieltä he ovat noista valittamista.
        Sanoivat olevansa itse otettuja kun ovat päässeet mukaan panemaan mun vaimoa.
        Kertoivat näiden valittajien olevan syrjäytyneitä kateellisia ilman omia kokemuksia olevia eivätkä tiedä oikeasta elämästä mmmmitään.
        Ja silti roikkuvat näillä sivuilla kuolaamassa yöllä ja päivällä, he ovat säälittäviä tapauksia.

• Anonyymi00026

Vaimo on nauttinut saksan matkasta ja me vaimon siskon kanssa kotioloista.
      Nautin täysin!

• Anonyymi00027

Nyt saatte myös parinvaihtoroongin pystyyn kun vain saat vaimosi kotiin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      114
      1574
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      111
      1212
    3. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      8
      1159
    4. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      68
      1114
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      56
      996
    6. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      982
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      130
      891
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      73
      814
    9. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      396
      811
    10. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      61
      773
    Aihe