Jokainen työtön voisi olla kuin Mustikka-Pentti, tienata marjanpoiminnalla yli 10t€.
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Voinko olla Puolukka-Piia, jos en halua olla Pentti?
- Anonyymi00002
Nykyään on vapaus valita jopa sukupuolu, ihan vapaasti Pentti tai Piia, miltä kulloinkin aamulla tuntuu.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nykyään on vapaus valita jopa sukupuolu, ihan vapaasti Pentti tai Piia, miltä kulloinkin aamulla tuntuu.
Eikö se ole rasismia ottaa joku noin kantasuomalainen nimi?
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö se ole rasismia ottaa joku noin kantasuomalainen nimi?
Mustikka-Mohamed
- Anonyymi00003
Toimeentulotuki asiakkaat eivät voi poimia marjoja saadut myyntitulot vaikuttaa toimeentulotuki laskennassa sentin tarkkuudella en poimi marjoja ja sieniä e n vaivaudu metsään
- Anonyymi00004
Kelaetsivä takavarikoi mustikat. Päälle lätkäistään 3kk karenssia. Parempi vain istua päivät pulipenkillä ja juoda pirccaa.
- Anonyymi00005
verot maksettava , muuten rikos.
- Anonyymi00008
Mitenkäs se itse myytävien marjojen verotus taas menikään...?
- Anonyymi00006
No niin, ihan "hyviä" selityksiähän sieltä alkoi tulla...mutta pystytte parempaan, pinnistelkää aivosolut edes töihin.
- Anonyymi00010
Jos puolukasta saa jotain 6€/kilo.
Ja sankollinen puolukkaa painaa n. puoli kiloa.
pitäisi 10 000€ saadakseen kerätä:
1666,66 kg puolukkaa
eli 3333.33 sankollista puolukkaa!
Puolukan keruuaika on n. 2 kk (60 päivää)
Melkonen hämähäkkimies siis kyseessä. :D- Anonyymi00013
Kovin on pienet ämpärit🤣🤣🤣
- Anonyymi00011
Mustikka aikaan syön vain mustikoita. Ilmaiset lounaat.
- Anonyymi00014
Minä syön vain kobehärkää ja peuhaan uhkeiden pimujen kanssa! Olen työtön mies 54v.
- Anonyymi00015
Olen Lakka Abdul ja kohtaan metsässä mieluummin karhun kuin miehen.
- Anonyymi00016
Kyllä puolukkaa kerää 100 kiloa päivässä.
- Anonyymi00018
5,5€/kg x 100kg = 550€
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
5,5€/kg x 100kg = 550€
Nämä jotka tienaa marjanpoiminnalla ei myy välittäjille vaan suoraan yksityisille, joten hankkeet aivan eri luokkaa kuin esim. 5,5€/kg.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nämä jotka tienaa marjanpoiminnalla ei myy välittäjille vaan suoraan yksityisille, joten hankkeet aivan eri luokkaa kuin esim. 5,5€/kg.
Kyllä tuo hinta on suoraanmyynti hinta
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä tuo hinta on suoraanmyynti hinta
Lue uutisia pöljä!
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Litralta taitaa melkein saada suoramyynnissä tuon, kiloon menee melkein kaksi litraa
- Anonyymi00022
Ei takuulla tienaa kymppitonnia! Tonnissakin on ihan riittävä työ. Laskepa huviksesi montako ämpärillistä mustikkaa saa poimia tuohon kymppitonniin. Sellaista paikkaa ei olekaan, mistä sellaisen määrän löytää, eikä koko mustikkakausi edes riitä tuon määrän poimimiseen. Tällä otsikoinnilla on ihan eri tarkoitus ja se näyttää uppoavan moniin.
- Anonyymi00024
Varmaan juttu laadittu motivoimaan lorviskoja, ei taida olla vaikutusta, aina löytyy selitys miksi kellottaa selällänsä.
- Anonyymi00025
Eikös Purrakin ihmetellyt, miksi työttömät suomalaiset ja maahanmuuttajat eivät kerää marjoja, vaan kerääjät tuodaan toiselta puolelta maapalloa. Olisi kiva tietää, kuinka monta litraa tuo kaupunkilaisfrouva on kerännyt elämänsä aikana.
- Anonyymi00027
20 ämpäriä 100€
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
20 ämpäriä 100€
Siis 1000€
- Anonyymi00029
Energinen ja dynaaminen suoritus 👆
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Eikös Purrakin ihmetellyt, miksi työttömät suomalaiset ja maahanmuuttajat eivät kerää marjoja, vaan kerääjät tuodaan toiselta puolelta maapalloa. Olisi kiva tietää, kuinka monta litraa tuo kaupunkilaisfrouva on kerännyt elämänsä aikana.
Purra poistatti suojaosuuden ja toikkarituen ehtoja kiristettiin, ei voi enää myydä mustikoita. Tai voi mutta ei kertakaikkiaan kannata.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Purra poistatti suojaosuuden ja toikkarituen ehtoja kiristettiin, ei voi enää myydä mustikoita. Tai voi mutta ei kertakaikkiaan kannata.
Ei siitä Purralle tarvitse raportoida, tekosyyt pois ja metsään vaan.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei siitä Purralle tarvitse raportoida, tekosyyt pois ja metsään vaan.
Ei onnistu kun metsässä kela etsiviä
- Anonyymi00032
Outoa. Todella outoa. Heitin 50 ämpäriä ympäri metsää ja menin seuraavana päivänä katsomaan, joko ovat täyttyneet. Ei yhden yhtä marjaa missään ämpärissä. Miten onkaan laiskoja ihmisiä, ei kukaan vaivautunut keräämään minulle 50 ämpäriä marjaa. Sikoja ihmiset ovat nykyään. Makaavaat vaan kotona.
- Anonyymi00034
Mustikka-Pentti myy ämpärillisen mustikoita hintaan 55€.
- Anonyymi00035
Onko puhdistettua roskatonta, hyvä laatuista
- Anonyymi00036
Minä itse kerään mustikoita 4 sankkoa joka päivä. Myyn ne netin kautta puhdistettuna 50 euroa sankko. Päiväpalkkani on siis 200 euroa!
- Anonyymi00037
Hienoa esimerkkiä Lieksan lorviskoille 👌
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561