toivoisin että voitaisi tavata muualla. En uskalla itse ehdottaa, jätän pallon sulle. 🙊
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Kenelle?
- Anonyymi00002UUSI
Senkus ehdotat, tuskin mitään menetät.
- Anonyymi00003UUSI
älä lyö vararalla sormeen jos vaikka jotain lunnunpönttöä tekee vahinhossa.
- Anonyymi00004UUSI
Voisiko jotain yhteistä projektia kehitellä? Mun on vaikeaa järjestää käyntejä siellä päin, jos ei ole työ- tai harrastusasioita.
- Anonyymi00006UUSI
Rahatilanteeni on myös tänä vuonna huono. Eli, joku projekti, josta heruisi rahaa, olisi erittäin tervetullut ja minulle hyväksytty.
- Anonyymi00005UUSI
tällaisia epämääräisyyksiä jälleen kerran, muuta tähän ei voi kommentoida, antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa edes tunnistetta👎❌🚫🛑💩
- Anonyymi00015UUSI
Tarkoituksella tunnisteeton eli perus suomi24 trolli aloittaja.
- Anonyymi00007UUSI
Tuskin on minun miettimältä, koska itse esti😅
- Anonyymi00013UUSI
Sivusta kommentoin että estoon on aina joku syy. ja silloin estetty voi miettiä mitä on toiselle tehnyt. Pska käytös ei ole koskaan ok
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sivusta kommentoin että estoon on aina joku syy. ja silloin estetty voi miettiä mitä on toiselle tehnyt. Pska käytös ei ole koskaan ok
Anteeksi vaan, hän on manipuloinut mua, tehnyt seksualista häirintään ja uhkauksillaan aiheuttanut trauman mitä kävin käsittelevässä ammattilaisen kanssa, yli kymmenen vuoden, hän olisi saanut varoituksia jos olisin vienyt asiat eteenpäin. Narsistisen käytöksen jälkeen kelvannut vuosia mitä hänen tekonsa ja puheensa tarkoittivat rakastiko hänkin, tätä olen koittanut selvittää puhuen muille, koska hän ei ole valmis pyytämään anteeksi tai selittämään mitä hän tarkoitti käytöksellään En ole soittanut, lähettänyt viestejä, enkä ole käynyt hänen ovellaan vain käynyt julkisella paikalla. Ei todellakaan syytä hänellä!! Mutta parempi minulle itselleni pysyä pois hänen lähetään..ed
- Anonyymi00018UUSI
Hän varmaan poistaa estämisen lähitulevaisuudessa. Jos on ihana kohde kyseessä!
- Anonyymi00008UUSI
Mikä on aloittajan kirjan ja mikä on hänen, kenen toivot ottavan yhteyttä.
- Anonyymi00009UUSI
- Anonyymi00020UUSI
Punahiuksiselle naiselle?
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä. Mikähän koira minä olen sinulle?
Annan tuon pallosi olla.
Morjens
https://m.youtube.com/watch?v=1wtN-yn_4wM- Anonyymi00012UUSI
Menikö miehelle?
- Anonyymi00011UUSI
Joo
- Anonyymi00016UUSI
Kiitos pallosta voitaisiin jotain yrittää.
- Anonyymi00017UUSI
Olitteko samassa työpaikassa vai joku asiakaspalvelujuttu?
- Anonyymi00019UUSI
Et uskalla itse? Ohhoh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568