Nyt kun ei töiden puolesta nähdä

Anonyymi-ap

toivoisin että voitaisi tavata muualla. En uskalla itse ehdottaa, jätän pallon sulle. 🙊

20

377

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kenelle?

• Anonyymi00002
      UUSI

Senkus ehdotat, tuskin mitään menetät.

• Anonyymi00003
      UUSI

älä lyö vararalla sormeen jos vaikka jotain lunnunpönttöä tekee vahinhossa.

• Anonyymi00004
      UUSI

Voisiko jotain yhteistä projektia kehitellä? Mun on vaikeaa järjestää käyntejä siellä päin, jos ei ole työ- tai harrastusasioita.

• Anonyymi00006
        UUSI

Rahatilanteeni on myös tänä vuonna huono. Eli, joku projekti, josta heruisi rahaa, olisi erittäin tervetullut ja minulle hyväksytty.

• Anonyymi00005
      UUSI

tällaisia epämääräisyyksiä jälleen kerran, muuta tähän ei voi kommentoida, antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa edes tunnistetta👎❌🚫🛑💩

• Anonyymi00015
        UUSI

Tarkoituksella tunnisteeton eli perus suomi24 trolli aloittaja.

• Anonyymi00007
      UUSI

Tuskin on minun miettimältä, koska itse esti😅

• Anonyymi00013
        UUSI

Sivusta kommentoin että estoon on aina joku syy. ja silloin estetty voi miettiä mitä on toiselle tehnyt. Pska käytös ei ole koskaan ok

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sivusta kommentoin että estoon on aina joku syy. ja silloin estetty voi miettiä mitä on toiselle tehnyt. Pska käytös ei ole koskaan ok

Anteeksi vaan, hän on manipuloinut mua, tehnyt seksualista häirintään ja uhkauksillaan aiheuttanut trauman mitä kävin käsittelevässä ammattilaisen kanssa, yli kymmenen vuoden, hän olisi saanut varoituksia jos olisin vienyt asiat eteenpäin. Narsistisen käytöksen jälkeen kelvannut vuosia mitä hänen tekonsa ja puheensa tarkoittivat rakastiko hänkin, tätä olen koittanut selvittää puhuen muille, koska hän ei ole valmis pyytämään anteeksi tai selittämään mitä hän tarkoitti käytöksellään En ole soittanut, lähettänyt viestejä, enkä ole käynyt hänen ovellaan vain käynyt julkisella paikalla. Ei todellakaan syytä hänellä!! Mutta parempi minulle itselleni pysyä pois hänen lähetään..ed

• Anonyymi00018
        UUSI

Hän varmaan poistaa estämisen lähitulevaisuudessa. Jos on ihana kohde kyseessä!

• Anonyymi00008
      UUSI

Mikä on aloittajan kirjan ja mikä on hänen, kenen toivot ottavan yhteyttä.

• Anonyymi00009
      UUSI
      • Anonyymi00020
        UUSI

Punahiuksiselle naiselle?

• Anonyymi00010
      UUSI
      • Anonyymi00012
        UUSI

Menikö miehelle?

• Anonyymi00011
      UUSI

Joo

• Anonyymi00016
      UUSI

Kiitos pallosta voitaisiin jotain yrittää.

• Anonyymi00017
      UUSI

Olitteko samassa työpaikassa vai joku asiakaspalvelujuttu?

• Anonyymi00019
      UUSI

Et uskalla itse? Ohhoh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe