IHAN ALKUUN MULLA EI OLE ISO HALON KOKOINEN KULLI , EN OLE KESTÄVÄ SILLÄ LAUKEAN NOPEASTI..JO PELKÄSTÄ KATSELUSTA JOSKUS..EN OLE MIKÄÄN SONNI , MULLA EI OLE UKKOJA TAI NAISIA RIVISSÄ... EN HAE BODATTUA KIKOLOA EN HOIKKAA ISOTISSISTÄ NAISTA VAAN : OLEN PERUS KUNTOINEN MIES , FIKSUN NÄKÖINEN N 45-50V , NUOREKAS JUU...JA JOS LÖYTYISI VANHEMPI 65-80 V HERRASMIES , NUOREMMAT ÄLKÖÖN VAIVAUTUKO. TYKKÄÄN HIVELYSTÄ , PIDÄN MYÖS PALJASTELUSTA HAAROJEN LEVITTELYSTÄ JA JOSKUS JOPA NAISTEN SUKKAHOUSUIHIN PUKEUTUMISESTA...IHANAA JOS VANHEMPI MIES KATSELEE KUN TYYDYTÄN..LÖYTYYKÖ..? KERTOKAA MISTÄ PIDÄTTE..
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Hirveetä huutoa, oketko Heinolan trollin sukua?
- Anonyymi00002
Oketko..? Mitä ?
Se on Oletko ...
Heinolasta tiedän vain että pieni kaupunki Hämeessä...
Trolli..?
Tällaisia kommentteja en kaipaa - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oketko..? Mitä ?
Se on Oletko ...
Heinolasta tiedän vain että pieni kaupunki Hämeessä...
Trolli..?
Tällaisia kommentteja en kaipaaKuulostaa paremmalta. Tuollaista huuto tekstiä ei vaan jaksa lukea.
- Anonyymi00004
Missäpäin olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde921335- 47911
- 95875
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku85789Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57717- 42581
- 64576
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 34557
- 48537