kaikki rahat itselläsi, koska minä en halua koskaan missään tekemisissä kanssasi! Olen jo vuosien ajan inhonnut sinua, koska olet todella paljon samanlainen kuin lapsieni isä on ja siksi juuri laiton eropaperit vetämään! En ole koskaan halunnut myöskään olla edes ystävä oman lapseni ikäisen kanssa. Se mitä vain tarvitsen ovat ne palkoista menetetyt rahat ja vähän muustakin! Muutama henkilö tietää sen summan! Olen rättipoikkipuhki totaalisesti ja minulla ei ole minkäänlaista jaksamista ruveta tutustumaan keneenkään enää koskaan! Projekti oli niin väärin aloitettu ja todella huonosti toteutettu kuin vain olla voi! Yhä kirjoitan samasta asiasta, että ne kysymykset olisi ollut välttämätöntä kysyä jo ennen projekitn aloitusta! Olisin säästynyt elämämäni paskimmilta ja pahimmilta vuosilta!
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Muista tämä aina, yksikään nainen ei koskaan halua olla missään tekemisissä häntä vuosia stalkanneen henkilön kanssa! Stalkkaajan kanssa on mahdotonta olla missään tekemisissä, koska kaikki se paha tulee silloin aina mieleen ja se pudottaa joka kerta todella syvällle! Sitä tunnetta ei voi kukaan kokea, jos ei ole joutunut monien vuosien ajan sitä kokemaan! Tuollaiset henkilöt ovat ihan pahimmasta päästä mitä voi olla!
- Anonyymi00002
Rankat vuodet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091047
- 74935
- 59871
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni57807- 54791
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p274710Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham34682- 111652
- 69566
- 17552