Pillu kiihottuneena kokoajan

Anonyymi-ap

Mun pillu on ihan erityisen herkkänä ja tuntuu, että stringien reunan vakoon joutuminen, klitoriksen vahingossa hipaisu pöydän kulmaan tai jonkun kiihottavan asian ajattelu saa pillun kostamaan ja turpoamaan välittömästi.

Näistä ajatuksista ei meinaa päästä eroon kuin orgasmin saamisella, mutta pillu jää tästä silti herkäksi ja kohta oon taas super kiihottunut. Kaupassa erityisesti vanhemmat miehet kiihottaa, kun kuvittelen mitä kaikkea irstasta voisivat tehdä mulle.

Oon nytkin niin kiihottunut ja vaikka tätä aloitusta hävettää kirjoittaa, niin tää olotila on jotain sietämätöntä ja nautinnollista.

Jos sä haluat aiheuttaa mulle vaikeita tilanteita julkisilla paikoilla ja piinata mua kiihottamalla lisää, kirjoita jotain tähän ketjuun. Jos saan viestejä, niin lupaan päivystää tätä ketjua tiiviisti ja käyn lukee viestejä, jotta mun kiihotus ei pääse laskemaan ja pillu pysyy tosi märkänä. Jos viestejä tulee, luen tätä huomenna myös työpäivän tauoilla, vaikka erityisen kiihottava ajatus jo myös ahdistaakin.

32

432

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olishan se ihanaa...sinä puistossa minihameessa...levität ihania reisiä siinä penkillä...kokeilla sua pikkareiden alta...

• Anonyymi00004

Pikkareiden alta löytyy kovana seisova muna...otat Jari sen suuhun ja livot hellästi kielelläsi terskamansikkaa...saat suuhusi kiimalientä...

• Anonyymi00014

No mitäs sun neuvoo ja ketä.

• Anonyymi00002

Minkä värinen karvoitus siellä?

• Anonyymi00003

Punaiset munakarvat, samoin perskarvat!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Punaiset munakarvat, samoin perskarvat!

Älä valehtele sä et ole munakarvojas nähnyt vuosiin. Homot on sulle kertoneet perskarvojes värin

• Anonyymi00005

Tumma ”kiitorata”, muutoin posliini.

• Anonyymi00006

Kivan nuoltava... avata sormilla...

• Anonyymi00007

Saa olla karvoja...en tykkää ajella naisen alapäätä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kivan nuoltava... avata sormilla...

Tarkoitat Heinolan sedän punakarwaista pyllykkätä?

• Anonyymi00017

Sää mää ja bää paskoo ja haisee buaahaa

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sää mää ja bää paskoo ja haisee buaahaa

Retardi ei vieläkään oppinu muuta kirjoittamaan.. Montako vuotta sä vajari oot tuota samaa paskaa vääntäny? Kastemadotkin saatana oppii ja kehittyy, mutta tää retardi ei. Miks sä oot edes olemassa? Ai nii, kun joku rapalortto ei älynny tehä aborttia..

• Anonyymi00009

Nyt on nainen mun makuuni 😉
      Mistä päin oot ja kuinka vanha oot?
      Kyselee mies +50v
      Käyttöä olisi sulle ja paljon 🙈

• Anonyymi00018

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi00032
        UUSI

Tällä hetkellä oon vaan täällä netissä kiusattavana ja käytettävänä. Varmasti olis kyllä ihana olla sun käytössä ja kiusattavana ihan oikeasti. Ajatus jo saa kiihottumaan entisestään.

• Anonyymi00019

Jätä johonkin yleiseen paikkaan sun kiimaiset stringit. Paikka voi olla mikä tahansa. Mielellään niin että suoraan jalasta siihen paikkaan. Ja tietysti ilmoitat tänne tuntemukset. M44

• Anonyymi00031
        UUSI

Kiihottava tehtävä. Toteutan tämän viikonlopun aikana.

• Anonyymi00021

Laitan sun sisään sen värisevän napin, mitä käytän vain minä kun ollaan kaupassa,tavaratalossa .joudut kriittisessä tilanteessa pahaan tilaan, kun laitan sen värisemään hulluna. Sitten vien sut limaisena sovituskoppiin ja nussin sut pystyyn isolla kyrvällä ja ruiskuttelen täyteen spermojani. T. ihana sonni

• Anonyymi00022
        UUSI

Juuri tuollainen häpäisy/nöyryytys ja miehen käyttöesineenä oleminen kiihottaa valtavasti. Miehen täysi kontrollointi ja minun nolaaminen eri tavoin käyttäen kiihottuneisuuttani täysin mielivaltaisesti hyväksi.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Juuri tuollainen häpäisy/nöyryytys ja miehen käyttöesineenä oleminen kiihottaa valtavasti. Miehen täysi kontrollointi ja minun nolaaminen eri tavoin käyttäen kiihottuneisuuttani täysin mielivaltaisesti hyväksi.

Hyvä jos tykkäät ajatuksesta. Olisi kiva tehdä se kanssasi. T.ihana sonni

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Nyt mun kulli jäykistyi, kun ajattelin sinua.. t.sonni

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Nyt mun kulli jäykistyi, kun ajattelin sinua.. t.sonni

Taida todella nauttia narttujen alistamisesta ja nöyryyttämisestä sekä itsesi tyydyttämisestä narttuun haluamallasi tavalla.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Taida todella nauttia narttujen alistamisesta ja nöyryyttämisestä sekä itsesi tyydyttämisestä narttuun haluamallasi tavalla.

Pitää paikkansa.olen kyllä aika itsekeskeinen, kun haluan tyydyttää itseni narttuun, niin että spermat aina sisään.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Pitää paikkansa.olen kyllä aika itsekeskeinen, kun haluan tyydyttää itseni narttuun, niin että spermat aina sisään.

Olet kiihottava.
        Se, että mies laskee spermat sisään ja ne valuu pikku hiljaa ulos. Ihana ajatus. Erityisen noloa myös, jos joutuu ottamaan lastin sisäänsä julkisella paikalla ja jatkamaan sen jälkeen vielä kulkemista muiden keskuudessa..

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Olet kiihottava.
        Se, että mies laskee spermat sisään ja ne valuu pikku hiljaa ulos. Ihana ajatus. Erityisen noloa myös, jos joutuu ottamaan lastin sisäänsä julkisella paikalla ja jatkamaan sen jälkeen vielä kulkemista muiden keskuudessa..

Karwaperseet siellä viestailee toisilleen!

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Olet kiihottava.

Olet ihana nainen.todennäköisesti olisi kiihkeää seksiä kanssasi. merkkaisin sinut spermallani ja siemenet valuisi sisäreisiä pitkin kun joudut ihmisten keskelle. olisin kiimainen sinusta kun spermani omistaisi sinut. aah. mr big

• Kuulostat upealta

• Anonyymi00029
      UUSI

Tunnet kädet lantiolla ja kuinka ne koskettelevat sun vartaloasi.
      Hämmennyt ja olet vaan paikoillaan.
      Mutta pidät siitä että kädet liukuvat lantiolla ja nojaat hieman taaksepäin.
      Kädet liukuvat välillä nostaen sun hametta ja välillä käyvät rinnoillasi.
      Nännisi kovettuvat kun mun kädet liukuvat niiden ylitse.
      Huokaat.
      Nostan sun hametta pyllylle ja laitan stringit sivuun.
      Olet jo valmiiksi niin kostea..

• Anonyymi00030
        UUSI

Todellakin, kostun jo ajatuksesta ihan oikeastikin.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Todellakin, kostun jo ajatuksesta ihan oikeastikin.

Tunnet mun sormet kuinka ne käy sun kosteilla huulilla ja liukuvat välillä sisääsi.
        Ne liukuvat aivan liian hitaasti ja työnnät pyllyäai enemmän tarjolle.

Pian kuulet kuinka mun housujeni napit aukeavat ja tunnet kuinka sieltä ponnahtaa jotain kovaa sun pyllyä vasten..

• Anonyymi00035
      UUSI

Iso paksu kyrpäni tykyttää valmiina! mr.big

• Anonyymi00036
      UUSI

Hei..
      Ei tarvi hävetä luonnollista asiaa .
      Kerrankin pystyy joku puhumaan asiat suoraan!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      68
      1076
    2. 64
      1052
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      59
      834
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      669
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe