Siitä on viistoista vuotta aikaa, kun nuorimmat tänikäiset oli 55 vuotiaita.
Aika moni silloisista palstalaisista taitaa katsella pilvenreunalta.
Tuskin monta on enää jäljellä, kirjoitustyylistä päätellen
Maailma muuttuu, ja kai siinä on mukana mentävä.
Palsta on myös muuttunut , Varmaan joillekin myönteiseen suuntaan, Makuja on niin monenlaisia.
Silloin oli joskus romantiikkaan, se on näillä kymmenillä hiipunut pois.
Menneitä muistellessa
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Oliko silloin romantiikkaa? Millaista romantiikkaa sinulla oli?
Itse kun mietin, niin enemmän kai sitä nyt on kun seksi on pois kuvioista niin enemmän satsataan sitten kaikkeen muuhun ja myös siihen romantiikkaan. Ainakin meillä,
On kynttiläillallisia, pitkiä yhteisiä kävelylenkkejä katulamppujen valossa, aamupalan tekemistä toiselle ja halimisia ja pusuja.- Anonyymi00002
Enää kannata alkaa lähempää seurusteluun, kun sen sekin kanssa voi olla niin sun näin.
Tiedä, mitä toinen haluaa.
Se siitä romantiikasta tässä iässä.
15 vuotta on pitkä aika, eikä kaikki käy niinkuin elokuvissa. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Enää kannata alkaa lähempää seurusteluun, kun sen sekin kanssa voi olla niin sun näin.
Tiedä, mitä toinen haluaa.
Se siitä romantiikasta tässä iässä.
15 vuotta on pitkä aika, eikä kaikki käy niinkuin elokuvissa.Kannattaa jos tunnetta vielä löytyy.
- Anonyymi00003UUSI
Kuka kaipaa mitäkin, luonnekysymys se on.
- Anonyymi00004UUSI
Laulussa viisaus. Maailma kiertää radallaan, yksi kierros vaudissa vain ollaan.
Se vaan on niin. Jos ei 30,vuoteen ole viisastunut ja 60, n rikastunut. Ei toivoa enää ole. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Laulussa viisaus. Maailma kiertää radallaan, yksi kierros vaudissa vain ollaan.
Se vaan on niin. Jos ei 30,vuoteen ole viisastunut ja 60, n rikastunut. Ei toivoa enää ole.Tulen varakkaasta perheestä, jossa vanhempani olivat aina onnettomia mutteivät eronneet koska kaikki olisi mennyt puoliksi ja yrityskin olisi pitänyt jakaa.
Olen yli 60 ja en ole varakas mutta erittäin onnellinen. Puolisoni kanssa olemme molemmat suht pienituloisia eläkelläisiä mutta elämämme on todella rikasta. Hyvät välit lapsiin, paljon ystäviä ja sosiaalista elämää, yhteistä tekemistä ja läheisyyttä ja paljon paljon sellaista, mitä rahalla ei saa. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tulen varakkaasta perheestä, jossa vanhempani olivat aina onnettomia mutteivät eronneet koska kaikki olisi mennyt puoliksi ja yrityskin olisi pitänyt jakaa.
Olen yli 60 ja en ole varakas mutta erittäin onnellinen. Puolisoni kanssa olemme molemmat suht pienituloisia eläkelläisiä mutta elämämme on todella rikasta. Hyvät välit lapsiin, paljon ystäviä ja sosiaalista elämää, yhteistä tekemistä ja läheisyyttä ja paljon paljon sellaista, mitä rahalla ei saa.Tulee väliin vilkaistua tätä oman ikäryhmän palstaa.
Laitoin ajattelin aloituksessa vähän huhuilla, onko joku vielä palstalla entisistä viiskymppisisistä.
No, ei näytä olevan, enkä ihmettele yhtään.
Elämä kuluu liian nopeasti,kohta kesä mennyt, ja alkaa pimeä ja kolea syksy.
Kävin kesäteatterissa, meni vähän pitkään.
Mutta savusauna lämmin, menee varmaan puolille öin.
Kai tämä jonkinlaista elämää on, minä en osaa mitään nauttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568