Stalinin vainoista selvinnyt Otto Wille Kuusinen loi nahkansa moneen kertaan.
Kiistelty Otto Wille Kuusinen tuli Suomessa tunnetuksi erityisesti Terijoen hallituksen pääministerinä, mutta teki hän paljon muutakin. Ennen muuta hän selvisi hengissä Stalinin vainoista, tullakseen lopulta haudatuksi ainoana suomalaisena Kremlin muuriin.
Yhäkin toverit ihailee entistä SDP puheenjohtajaa.
Nahka vaihtui seitsemän kertaa
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Persuröllin satuilua . Demarit eivät todellakaan ihaile kommunistia.
- Anonyymi00003UUSI
Oli SDP puheenjohtaja. Miksi moitit omaasi. Kai kestätte puheenjohtajianne.
Sosialistit ei koskaan moiti johtajiaan. Oletko käynyt SDP puoluetalossa, oletko nähnyt seinäkuvat puheenjohtajista, jos et ole käynyt, pikaisesti käymään. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oli SDP puheenjohtaja. Miksi moitit omaasi. Kai kestätte puheenjohtajianne.
Sosialistit ei koskaan moiti johtajiaan. Oletko käynyt SDP puoluetalossa, oletko nähnyt seinäkuvat puheenjohtajista, jos et ole käynyt, pikaisesti käymään.Jos vähemmistökommunisit pääsivät ujuttamaan itsensä valtapaikoille, niin sekö tekee koko SDP:stä kommunisteja ihailevan? 1900-luvun alkupuolella koko vasemmisto oli alunperin yhdessä puolueessa, mutta jakautuminen tuli, kun vähemmistö pääsi valtaan käsiksi ja lähti toteuttamaan asiaa, jota enemmistö vastusti. Oieistokin jakaantui 1920-luvulla, kun kansallismielinen äärioikeisto erottautui porvarien ja sosialidemokraattien keskinäisestä lähentymisestä johtuen. Pitäisikö Kokoomusta syyttää Lapuan liikkeen muilutuksista?
- Anonyymi00002UUSI
Mikä kaheli tää avaaja on?
Täytyy olla mielisairas, oiskohan syytö varata aika "kallonkutistajalta"?- Anonyymi00004UUSI
Pitäiskö sdp historia julistaa salaiseki kuin stasilista jonka tekivät 60 vuodeksi toverit.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pitäiskö sdp historia julistaa salaiseki kuin stasilista jonka tekivät 60 vuodeksi toverit.
Ei, mutta tän palstan aihe on Suomen Keskusta ,jos et aikaisemmin ole huomannut
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei, mutta tän palstan aihe on Suomen Keskusta ,jos et aikaisemmin ole huomannut
Eiköhän ole demari palsta, ne säilyy. Keskustalaisten kirjoitukset poistetaan pääosin.
- Anonyymi00008UUSI
Tämä on ainakin kommunisti-kielellisesti. Onko nytkin kommunisteja demareissa.
"Mikä kaheli tää avaaja on?
Täytyy olla mielisairas, oiskohan syytö varata aika "kallonkutistajalta""
- Anonyymi00009UUSI
Kiero luihu valehtelija pitää olla selvitäkseen venäjällä tänäkään päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522