and playboys silmä kovana tuijotan ruutua!
t.
veistosmies
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Jmlauta, että on teillä huvit tai kikkailut, mitkä lie!
- Anonyymi00002UUSI
Ei ne mee enää huvista.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei ne mee enää huvista.
No ei kyllä. Sairasta sakkia!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No ei kyllä. Sairasta sakkia!
Nooh jätän sanomatta, mitä voisin sanoa, mutta maltan toistaiseksi pitää suuni kiinni.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nooh jätän sanomatta, mitä voisin sanoa, mutta maltan toistaiseksi pitää suuni kiinni.
Kerro nyt, kun aloitit.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kerro nyt, kun aloitit.
Emmä ny taida. Jotain sellaista tuli mieleen kyl, et melkein kynnys ylittyi, mutku ei se viel ylittyny, ni turha kai mainita.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Emmä ny taida. Jotain sellaista tuli mieleen kyl, et melkein kynnys ylittyi, mutku ei se viel ylittyny, ni turha kai mainita.
Eli, mitä jengi nyt odottaa? Kerjäämistä?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eli, mitä jengi nyt odottaa? Kerjäämistä?
Äh liittyy yhteen toiseen aloitukseen kuten siellä hyvin tiedetään. Niin ja oikeastaan sen lisäksi vielä yhteen, siinä oli siitä Setasta linkki. Monta oikeestaan liittyy, mutta kynnysjuttu oli ihan muu juttu. Se oli, että yritetäänkö provota mua viemään asioita jonnekin ja sit siinä esteltiin vähätellen.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Äh liittyy yhteen toiseen aloitukseen kuten siellä hyvin tiedetään. Niin ja oikeastaan sen lisäksi vielä yhteen, siinä oli siitä Setasta linkki. Monta oikeestaan liittyy, mutta kynnysjuttu oli ihan muu juttu. Se oli, että yritetäänkö provota mua viemään asioita jonnekin ja sit siinä esteltiin vähätellen.
Mitä pitäisi kerjätä? Eiköhän tuo ole juurikin päinvastoin. Itse asiassa on.
- Anonyymi00004UUSI
Ookoo 🧿🧿
Mutta nyt puhelin pois ja
Nukkumaan!
🪥🫧🚿🪟🛏👈
🧦
Niin jaksat huomenna taas
Töllötellä 👀 - Anonyymi00006UUSI
daddyyyyy
- Anonyymi00007UUSI
🐸🧤🪓🪓🍆🔥🚮
- Anonyymi00009UUSI
Nimeltä mainitsematta. Joko on enemmänkin halua tietää? Tai no, jätetään myöhempään ajankohtaan.
- Anonyymi00011UUSI
Mutta entiselle puolisolleni terveisiä, eiköstä jookosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681460
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203568- 48526
- 37506
- 121498
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479- 25473