Se, minkä takia houkuttelit minut tänne.
Yhtäänkö ei mietitytä, mitä tuli tehtyä?
Millä hinnalla?
Ja etenkin syystä?
Syystä, joka on sen verran ihme juttu, ettet sinä voi sitä käsittää, koska et tiedä.
Tulet tietämään. Tämä ei ole uhkailua vaan että sinun on saatava se tietää. Huomaat silloin, oliko sen arvoista.
Ehkä se on jo nyt. Sinun mielestäsi.
Minun.
Ei.
No niin. Selvisihän se syy.
27
212
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Kerro ihmeessä, haluan kuulla kaiken.
- Anonyymi00004
Enhän mä tänne kerro.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Enhän mä tänne kerro.
Missä sitten kerrot? Luulen että tarkoitat minua, jos olet mies. Niin siinä vähän kävi, mutta siinä ei ollut mitään pahaa ajatusta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Missä sitten kerrot? Luulen että tarkoitat minua, jos olet mies. Niin siinä vähän kävi, mutta siinä ei ollut mitään pahaa ajatusta.
Mikähän mahtoi olla?
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mikähän mahtoi olla?
Tiedät sen itsekin. Mutta sitten asia sai toisenlaisen käänteen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tiedät sen itsekin. Mutta sitten asia sai toisenlaisen käänteen.
Ehei. Ei ole noin.
- Anonyymi00002
Ja sama suomeksi ?
Todella sekavaa .. melkein jotain salakieltä- Anonyymi00005
Oikea ymmärtää, mistä on kyse.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oikea ymmärtää, mistä on kyse.
Tuskin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuskin.
Ihan varmasti tietää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihan varmasti tietää.
Ei tiedä tosi outo viesti
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei tiedä tosi outo viesti
Tiedän.
- Anonyymi00003
Tästä ei kyllä nyt saa tolkkua. Olen kyllä keskustellut palstasta ihmisten kanssa (oletan, että ehkä sinunkin) mutta en ole ketään koskaan houkutellut tänne. En tiedä muutenkaan mistä puhut. Tiedän ihmisen joka on houkutellut tänne yhteisiä tuttuja. Ehkä tämä oli heidän välinen juttu. Kävisi järkeen.
- Anonyymi00006
On ihan meidän välinen, mutta oijoi että on myös monen muun välinen ollut jo jonkin aikaa. Muutaman vuoden verran. Ja on esittää faktat, millä tavalla houkuteltiin ja myös pidettiin ja kaikki. Aivan kaikki.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
On ihan meidän välinen, mutta oijoi että on myös monen muun välinen ollut jo jonkin aikaa. Muutaman vuoden verran. Ja on esittää faktat, millä tavalla houkuteltiin ja myös pidettiin ja kaikki. Aivan kaikki.
Oletko mies?
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko mies?
Hänen entinen puoliso. Ja vihalla en kirjoittele. Vain, että olikohan pikkuisen liioittelua hommissa.
- Anonyymi00016
Niin siis väliin ehti tulla jo monta tuon 00003 kommenttini jälkeen. Niin ja olen sama kuin tuossa alempana 00007. Kukalie kenen puoliso. Sitä en tiedä. Ei ole kukaan tietääkseni naimisissa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin siis väliin ehti tulla jo monta tuon 00003 kommenttini jälkeen. Niin ja olen sama kuin tuossa alempana 00007. Kukalie kenen puoliso. Sitä en tiedä. Ei ole kukaan tietääkseni naimisissa.
Niin. En minä ainakaan, joka sinut tänne houkuttelin. Ellet sitten ole joku muu.
- Anonyymi00007
Liittyykä tämä nyt siihen kun vaalea Sn alkoi kirjoitella palstalla yli 2 vuotta sitten J miehelle(nuorempi). S kertoi A:lle kirjoittavansa palstalla J:lle. A alkoi kirjoitella myös palstalla tunnisteilla joista S tunnistaa hänet ja käyttäen Jiihin liittyviä tunnisteita sekä maalittaen molempia. Lopulta S keskustelu Jiin kanssa palstasta kasvotusten joitain kertoja. Kuka houkutteli ja kenet? Aa Jiin S:n selän takana?
- Anonyymi00014
Ei ole tuollaisia henkilöitä. Ei. Oikea tietää. Ei ole mikään ongelma ymmärtää sille, kuka on kyseessä. Muille on. Tai no, on ja on. Tiedänhän minä nyt, että muutkin ovat osallisia, mutta ei nuo kirjaimet ole mikään oleellinen osa tässä.
- Anonyymi00015
Ei liity
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole tuollaisia henkilöitä. Ei. Oikea tietää. Ei ole mikään ongelma ymmärtää sille, kuka on kyseessä. Muille on. Tai no, on ja on. Tiedänhän minä nyt, että muutkin ovat osallisia, mutta ei nuo kirjaimet ole mikään oleellinen osa tässä.
No kyllä minulla ainakin on oikeus tietää jos olen tietämättäni osallinen jossain oudossa kuviossa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
No kyllä minulla ainakin on oikeus tietää jos olen tietämättäni osallinen jossain oudossa kuviossa.
En tiedä noita henkilöitä, mitä kirjoitit.
- Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin, no siinä vaiheessa ei oltu kuin me 3...muista en tiedä. Mietin, että oletko sinä vetänyt asiaan muitakin.
Ja siis minun puoleltani se tosiaankin oli vain harmiton lausahdus.
- Anonyymi00020
Niin kauan kuin pidät uhriutuvan ja syyttelevän sävyn, et tule saamaan vastausta. Kun olet valmis ymmärtämään toista ilman syyllistämistä, saatatte saada mahdollisuuden puhua asiat auki.
- Anonyymi00026
Mutta minähän olen vuosien ajan ollut uhri ties mille kaikelle. En edes syyllistä ja hei, minä olen se, joka jo vuosia sitten halusi puhua asioista. Nyt tämän on loputtava ja kuinka muuten se onnistuu, ellei puhumalla.
Jos tietäisit taustaa tälle, et ehkä sanoisi noin. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mutta minähän olen vuosien ajan ollut uhri ties mille kaikelle. En edes syyllistä ja hei, minä olen se, joka jo vuosia sitten halusi puhua asioista. Nyt tämän on loputtava ja kuinka muuten se onnistuu, ellei puhumalla.
Jos tietäisit taustaa tälle, et ehkä sanoisi noin.Oikea johtopäätelmä. En tiedä taustaa, joten sanoin noin sillä taustoituksella mitä annoit. Taustoita sitten perusteellisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1551428Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58648- 47572
- 34564
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542