J mies ei kirjoita näitä

Anonyymi-ap

Se on se kuka pelkää minua.Sitä saa mitä tilaa.

23

166

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Miksi pelkää?

• Anonyymi00002
      UUSI

Kuka pelkää, ketä J miestä ja miksi? Ja mitä J ei kirjoita?

• Anonyymi00003
      UUSI

Siis J mies pelkää sinua ap? Miksi?

• Anonyymi00006
        UUSI

Välillä epäilen, että olet aloittajaäijä itse kun juontaa ja kyselee typeriä, mutta ikävä kyllä asia ei taida olla niin

• Anonyymi00004
      UUSI

Korjaan aloitusta J mies ei kirjoita näitä minuun kohdistuvia herjauksia kuten eräät antoi ymmärtää.
      Ap.

• Anonyymi00005
        UUSI

Toivotaan palstaäijä että joku kummajainen saa tästä hyvin valaisevasta kerromuksestasi eväitä päivään tai mitä nämä hakee

• Anonyymi00020
        UUSI

Ne ketä sinulle sanoi että tää henkilö tekee tätä niin on juuri ne ketkä tekee. He koitti olla olevia laittaa huhun ja itse alkaa toimimaan näin. Mustamaalaus on tämä termi ja katkera ja Helvetin mustasukkainen persoona kyseessä ja mieleltään todella sairastunut.

• Anonyymi00007
      UUSI

Enkä tarkkoittanut J miestä että hän pelkäisi vaan eräs toinen eri kirjaimella pelkää.

• Anonyymi00008
      UUSI

ala aste ’ kavereita’ en vihaa en voisi vihata olen syvästi pahoillani sattuneista syistä voimat vei mukanansa

• Anonyymi00009
      UUSI

toivon pelkkää onnea teille ja teillä on syyt vihata

• Anonyymi00010
      UUSI

Kuka pelkää mustaa pekkaa

• Anonyymi00011
        UUSI

pa pekka

• Anonyymi00012
      UUSI

Selityshän se on tuokin vaikka ei kovin uskottava.

• Anonyymi00017
        UUSI

Miksi katsot, että palstaäijän banaali trollottelu kaipaa minkäänlaista tarkastelua? Taitaa kuule olla niin, että tämän kirjaimen hyötyarvo viedään sulta pois ku ilmapallo kakaran kädestä kylmästi samalla höökillä

• Anonyymi00013
      UUSI

Ei tosiaan J mies kirjoita vaan sellainen mies, jolla kyllä on rahaa. Hänen heikkous on se, että hän kuvittelee et rahalla saa naisen tai miehen rakastamaan tai pitämään itsestään. Hän ei vieläkään ymmärrä sen olevan mahdotonta. Rahaa on hyvä olla olemassa, mutta tunteiden säätelyyn toisia ihmisiä kohtaan siitä ei ole. Häntä loukkaa myös se, ettei häntä arvosteta kun hän on onnistunut hankkimaan rahaa ja omaisuutta. Hän ei ehkä ymmärrä, että on toisenlaista menestystä elämässä ja se on sitä tärkeintä menestystä: Tehdä positiivinen vaikutus yhteen tai useampaan ihmiseen, koska ihmisen suurin voimavara on tunteet ja rakkaus, toisesta välittäminen ja positiivisen ”sydämen” lämmön ja energian välittäminen toisille. Tämä mies on siis sotkenut J miehen elämää ja on katkera naiselle kun nainen ei ole häntä valinnut.

• Anonyymi00019
        UUSI

Tämä keissi taas kuulostaa toiselta keissiltä.Uskon hyvin sen J :n kimpussa olevan miehen ketä se nainen ei valinnutkaan.
        Itsellä oma keissi liittyy stalkkaus hommaan.Nimittäin eräällä komealla J miehellä on kaunis nainen.Toivon sydämmestäni että heidän liitto kestää kaiken

• Anonyymi00014
      UUSI

Kukahan sua pelkää? Et vaikuta kovin pelottavalta.

• Anonyymi00016
        UUSI

Se kuka pelkää ja pakenee.Olet oikeassa en ole pelottava.

• Anonyymi00018
        UUSI

Koetko tämän aloittajaäijän naiseksi, jolle ikäänku uhoat ja olet sellainen pieni poika skroden miehen kehossa? T naiselta

• Anonyymi00015
      UUSI

illalla tulee jännä vanha jqm3wsw-lokuva missä tuo joo t5yttöjrn porukka nelonen 2100 nelose3llq.

• Anonyymi00021
      UUSI

Hattivatti uuvatti ei sua kukaan pelkää

• Anonyymi00022
        UUSI

Tällainen kesäloman ajanviete netissä kieli poskella jotain puolilöysää heitellen sitten? Dolce vita. T naiselta

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tällainen kesäloman ajanviete netissä kieli poskella jotain puolilöysää heitellen sitten? Dolce vita. T naiselta

Ja toinen yrittää niska limassa dokumentoida niska limassa kuittailua. Ette o mtn

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe