Se on se kuka pelkää minua.Sitä saa mitä tilaa.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Miksi pelkää?
- Anonyymi00002UUSI
Kuka pelkää, ketä J miestä ja miksi? Ja mitä J ei kirjoita?
- Anonyymi00003UUSI
Siis J mies pelkää sinua ap? Miksi?
- Anonyymi00006UUSI
Välillä epäilen, että olet aloittajaäijä itse kun juontaa ja kyselee typeriä, mutta ikävä kyllä asia ei taida olla niin
- Anonyymi00004UUSI
Korjaan aloitusta J mies ei kirjoita näitä minuun kohdistuvia herjauksia kuten eräät antoi ymmärtää.
Ap.- Anonyymi00005UUSI
Toivotaan palstaäijä että joku kummajainen saa tästä hyvin valaisevasta kerromuksestasi eväitä päivään tai mitä nämä hakee
- Anonyymi00020UUSI
Ne ketä sinulle sanoi että tää henkilö tekee tätä niin on juuri ne ketkä tekee. He koitti olla olevia laittaa huhun ja itse alkaa toimimaan näin. Mustamaalaus on tämä termi ja katkera ja Helvetin mustasukkainen persoona kyseessä ja mieleltään todella sairastunut.
- Anonyymi00007UUSI
Enkä tarkkoittanut J miestä että hän pelkäisi vaan eräs toinen eri kirjaimella pelkää.
- Anonyymi00008UUSI
ala aste ’ kavereita’ en vihaa en voisi vihata olen syvästi pahoillani sattuneista syistä voimat vei mukanansa
- Anonyymi00009UUSI
toivon pelkkää onnea teille ja teillä on syyt vihata
- Anonyymi00010UUSI
Kuka pelkää mustaa pekkaa
- Anonyymi00011UUSI
pa pekka
- Anonyymi00012UUSI
Selityshän se on tuokin vaikka ei kovin uskottava.
- Anonyymi00017UUSI
Miksi katsot, että palstaäijän banaali trollottelu kaipaa minkäänlaista tarkastelua? Taitaa kuule olla niin, että tämän kirjaimen hyötyarvo viedään sulta pois ku ilmapallo kakaran kädestä kylmästi samalla höökillä
- Anonyymi00013UUSI
Ei tosiaan J mies kirjoita vaan sellainen mies, jolla kyllä on rahaa. Hänen heikkous on se, että hän kuvittelee et rahalla saa naisen tai miehen rakastamaan tai pitämään itsestään. Hän ei vieläkään ymmärrä sen olevan mahdotonta. Rahaa on hyvä olla olemassa, mutta tunteiden säätelyyn toisia ihmisiä kohtaan siitä ei ole. Häntä loukkaa myös se, ettei häntä arvosteta kun hän on onnistunut hankkimaan rahaa ja omaisuutta. Hän ei ehkä ymmärrä, että on toisenlaista menestystä elämässä ja se on sitä tärkeintä menestystä: Tehdä positiivinen vaikutus yhteen tai useampaan ihmiseen, koska ihmisen suurin voimavara on tunteet ja rakkaus, toisesta välittäminen ja positiivisen ”sydämen” lämmön ja energian välittäminen toisille. Tämä mies on siis sotkenut J miehen elämää ja on katkera naiselle kun nainen ei ole häntä valinnut.
- Anonyymi00019UUSI
Tämä keissi taas kuulostaa toiselta keissiltä.Uskon hyvin sen J :n kimpussa olevan miehen ketä se nainen ei valinnutkaan.
Itsellä oma keissi liittyy stalkkaus hommaan.Nimittäin eräällä komealla J miehellä on kaunis nainen.Toivon sydämmestäni että heidän liitto kestää kaiken
- Anonyymi00014UUSI
Kukahan sua pelkää? Et vaikuta kovin pelottavalta.
- Anonyymi00016UUSI
Se kuka pelkää ja pakenee.Olet oikeassa en ole pelottava.
- Anonyymi00018UUSI
Koetko tämän aloittajaäijän naiseksi, jolle ikäänku uhoat ja olet sellainen pieni poika skroden miehen kehossa? T naiselta
- Anonyymi00015UUSI
illalla tulee jännä vanha jqm3wsw-lokuva missä tuo joo t5yttöjrn porukka nelonen 2100 nelose3llq.
- Anonyymi00021UUSI
Hattivatti uuvatti ei sua kukaan pelkää
- Anonyymi00022UUSI
Tällainen kesäloman ajanviete netissä kieli poskella jotain puolilöysää heitellen sitten? Dolce vita. T naiselta
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tällainen kesäloman ajanviete netissä kieli poskella jotain puolilöysää heitellen sitten? Dolce vita. T naiselta
Ja toinen yrittää niska limassa dokumentoida niska limassa kuittailua. Ette o mtn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568