Jaon kyl aina, huvittavaa miten saaki solmuun monien juttuja :DD
Vastaukset 35
- Anonyymi00002
Tulitko aamuun?
- Anonyymi00008
Henkilö on työtön ja on aikaa kirjoitella. Kadehtii muita.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aha. Emmäkään oo töissä, mutta en sentään ihan noin oo..... Jääköön lause tähän. En vain oo. En ainakaan aina. No en tunnusta!
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen mäkin työtön mutta en noin sekaisin päästä mitä aloittaja enkä ole myöskään kateellinen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jopa sinulla taas tietoa riittää tästä äijästä, joka esiintyy naisena ja miehenä, mitä se tässä tapauksessa tarkoittaakaan. Surullisten novellin tynkiesi ydin on kateus, se on lievästi sanoen pientä projisointia. Muistat aina lisätä wannabe-elitistinä tämän työttömyyden. Kai tunteaksesi itsesi työllistetyksi tai edes työllistetymmäksi. Sivusta
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ap vaikuttaa jotenkin vähä-älyiseltä vain sellaisesta tuo touhu on hauskaa. Omiin kinttuihinsa kuitenkin kusee lopulta ei saa ketään.
Eli tyhmä mies joka ei taida oikein mitään elämän peruskuvioista ymmärtää. Huoh…säälittävää! - Anonyymi00026
Narsistinen ihminen käyttäytyy apn lailla.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Narsistinen ihminen käyttäytyy apn lailla.
Te narsistisia piirteitä omaavat suorastaan rakastatte tyrkyttää diagnostiikkaa muista. Se varmaan muuttaa joo apäijän naiseksi..
- Anonyymi00030
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aha. Emmäkään oo töissä, mutta en sentään ihan noin oo..... Jääköön lause tähän. En vain oo. En ainakaan aina. No en tunnusta!
Ei oo ihan päässä kaikki ruuvit kohdallaan. Psyykkisesti terve ei ees ajattele tollasia jutttuja ja tää tuntuu olevan jopa ihan innoissaan tommosesta.
On varmasti vajetta älykkyydessä siitähän se ensimmäiseks kertoo. Eikä sitäkään tietty itse tajua.
- Anonyymi00003
Ja heti poistoon ihan ok kommentti. Kiitti yypee.
- Anonyymi00004
Eikse kuulu vähän niinku työnkuvaankin joillain?
- Anonyymi00009
Ei hän ole työssä. Siksipä onkin aikaa tämmöiseen pelleilyyn. Kostaa kun sai pakit ja pönkittää huonoa itsetuntoaan.
- Anonyymi00018
Tällaista tulkintaa täällä on näkynyt joo, että se ei olisi ainoastaan tämä apsetä kun täällä rollaa, vaan joku kaksisuuntaisten porukka. Ei yllättäis sekään.
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei hän ole työssä. Siksipä onkin aikaa tämmöiseen pelleilyyn. Kostaa kun sai pakit ja pönkittää huonoa itsetuntoaan.
Kerrotko yksärinkertainen vielä kerran suttuisen ja miten sen nyt nätisti muotoilisi nivelvaiheltaan mutkattoman vauhdikkaan propagandakerrontasi mahdollisimman seikkaperäisesti niin, että humanistitkin varmasti ymmärtävät?
- Anonyymi00005
kun menetin sek suaalisuuteni tai se silvottiin tahalleen ilman mun omaa lupaa ni oon sen jälkee vanhentunu 20 vuotta naamast ja kropast en haluu enää tehä mitää :) makaa himas en haluu kumppanii en mitää kaikki se mitä olin vietiin roskiin
- Anonyymi00019
Kuinka uskottavina te pidätte näitä aloittajaäijän ulostuloja ”naisena”? Eikö yhtään vaikuta siltä, että pahasti mt- ongelmainen ja naisille katkera jämä toteuttaa itseään hyvin omalaatuisella tavalla? Ikävä tuottaa pettymys
- Anonyymi00031
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kuinka uskottavina te pidätte näitä aloittajaäijän ulostuloja ”naisena”? Eikö yhtään vaikuta siltä, että pahasti mt- ongelmainen ja naisille katkera jämä toteuttaa itseään hyvin omalaatuisella tavalla? Ikävä tuottaa pettymys
Uskottava juttu? No ei todellakaan täysin pöljää mölinää lähinnä.
- Anonyymi00006
tää maailma on synkkä paikka pikkumussuille siks oon soturi et en haluis kuolla kukaan muu noiden tekemistä kuu käsittämättään ja heidän maailmaa valaisemaan munkin mutsi oli päästään sairas ei koskaan puhunu mitään täysin ääliö kaikella tavalla toivon sulle pahoja asioita niinku tiiät karma
- Anonyymi00007
Tuollainen ei vaikuta mitenkään sellaisessa tapauksessa, jossa kaivattu on fiksu tyyppi, joka osaa kirjoittaa. :)
- Anonyymi00011
Hihii. Niimmääki. Kuiteski sillä erolla, että oon yrittäny saada solmuja auki.
- Anonyymi00012
Siis tosielämässä?
Kummat vehkeet sulla on vai eikö saa selvää?- Anonyymi00020
Täällä sitä tiitteränä kysellään vehkeistä heti päivän alussa
- Anonyymi00032
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ehkä se ei tiedä itsekään.
- Anonyymi00014
Onneksi olkoon olet saanut varmasti aiheutettua monta itsemurhaa.
- Anonyymi00021
Sellainen tavoiteko sinulla on sitten apäijä ollut tämän onnettoman tuhertelun myötä? Yksinkertaisilla ihmisillä on vaikeuksia käsittää, että tämä äijä suhtautuu tähän alustaan vähän sellaisena abrakadabrakana, jossa kirjoitus luo todellisuuksia
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sellainen tavoiteko sinulla on sitten apäijä ollut tämän onnettoman tuhertelun myötä? Yksinkertaisilla ihmisillä on vaikeuksia käsittää, että tämä äijä suhtautuu tähän alustaan vähän sellaisena abrakadabrakana, jossa kirjoitus luo todellisuuksia
Sinun duuni on tullu mitätöimään. Sivu
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sinun duuni on tullu mitätöimään. Sivu
Ja millaista tuottamuksellista tmv haittaa se toisi esim sinun..arkeen?
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja millaista tuottamuksellista tmv haittaa se toisi esim sinun..arkeen?
Joillekin kuten mm. mullekin joskus pahaa mieltä, etenkin kun on sydän verellä.
- Anonyymi00035
Joka ajattelee aiheuttamansa toisille itsemurhia, voi olla itse itsemurhaan taipuvainen, sensijaan hänen kohteille, sellainen ei välttämättä tule mieleenkään, ei missään tilanteessa eikä tapauksessa.
- Anonyymi00025
Onneks oma elämä ei noin kurjaa sentää kuin ap; lla.
- Anonyymi00027
Saatko siitä tyydytyksen onnea se helppotapa saada selkäänsä myös kunhan saavat selville ensin kuka olet
- Anonyymi00033
Näinpä just kandeis miettii ennenku ryhtyy mihinkään.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Näinpä just kandeis miettii ennenku ryhtyy mihinkään.
Ookko itte noloa puolistadia vääntävä pyrkyri koskaan miettiny omalta kannalta? T
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ookko itte noloa puolistadia vääntävä pyrkyri koskaan miettiny omalta kannalta? T
Toisekseen onko tämä aloittajaäijälle vastattu kommentti tulkittavissa uhkauksen tapaiseksi heinäsirkan siritykseksi lähimaastossa muutaman kilometrin säteeltä etelään
- Anonyymi00034
Kirjoitteletko aloittajaäijä myös hoopoja mininovelleja nk olemattomista ihmisistä, jotka alkaa provosoivasti se mies tai nainen? Ne vasta spedeä tekstiä onkin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465