Irti kaivatustasi?
Vastaukset 48
- Anonyymi00001
Mielestäni olen. Henkisesti en ole vielä pystynyt. Siihen on useita syitä, miksen.
- Anonyymi00003
Päästit siis fyysisesti irti 🤔 vai?
- Anonyymi00004
Miksi et halunnut irl kaivattuasi?
- Anonyymi00005
Mikset ole pystynyt, mitä syitä?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Päästit siis fyysisesti irti 🤔 vai?
Tottakai. Ei ole lähimaillakaan.
- Anonyymi00007
Eikö fyysinen läheisyys jäänyt kaihertamaan?
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Koska erosimme. Ei voi tunkea itteesä väkisin toisen elämään eikä lähelle. Hänen tahdosta ero, ei minun.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Koska erosimme. Ei voi tunkea itteesä väkisin toisen elämään eikä lähelle. Hänen tahdosta ero, ei minun.
Hänen tahdosta ero. Ehkä edesautoit
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikset ole pystynyt, mitä syitä?
En kai mä niitä ala tänne luetella sentäs. On sen verran arka paikka ja toisekseen liian henkkoht, että noupati noup.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö fyysinen läheisyys jäänyt kaihertamaan?
Sehän tuntui kuin olisi vuoltu ihoa. Vuosien ajan tuntui siltä, ettei ole mitään suojaa ihossani. Omituiseltahan se kuulostaa, mutta kuin olisi jotain revitty minusta irti ihan fyysisesti.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hänen tahdosta ero. Ehkä edesautoit
Ilmeisesti. En voi tietää, koskaan ei siitä puhuttu. Mielessäni tosin on muuan seikka, jolle voin perustaa oman näkemykseni, että edesautoin, mutta asiassa on toinenkin puoli, josta hänellä ei ollut eikä edelleenkään ole oikeaa tietoa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ilmeisesti. En voi tietää, koskaan ei siitä puhuttu. Mielessäni tosin on muuan seikka, jolle voin perustaa oman näkemykseni, että edesautoin, mutta asiassa on toinenkin puoli, josta hänellä ei ollut eikä edelleenkään ole oikeaa tietoa.
Oletko ihan varma, että miehesi ei tiennyt, että kuvitteellisesti viestittelet toiselle miehelle salaa aamuisin?
Siis olet 100% varma, että ei tiennyt?
Oletko ihan varma, että hän kertoi sinulle syyt miksi käyttäytyi niinkuin käyttäytyi? - Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sehän tuntui kuin olisi vuoltu ihoa. Vuosien ajan tuntui siltä, ettei ole mitään suojaa ihossani. Omituiseltahan se kuulostaa, mutta kuin olisi jotain revitty minusta irti ihan fyysisesti.
No onpa graafista ja ehkä hieman banaalia folkloriikkaa gubbe
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
No onpa graafista ja ehkä hieman banaalia folkloriikkaa gubbe
Tää gubbe sattuu olemaan ihan Pike vain. Moi sullekin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oletko ihan varma, että miehesi ei tiennyt, että kuvitteellisesti viestittelet toiselle miehelle salaa aamuisin?
Siis olet 100% varma, että ei tiennyt?
Oletko ihan varma, että hän kertoi sinulle syyt miksi käyttäytyi niinkuin käyttäytyi?Olen täysin varma. Kyllä kyllä. Huomenta sinnekin.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tää gubbe sattuu olemaan ihan Pike vain. Moi sullekin.
Niin, eli sinun guben yksi tusina avattarista, mihin obsessiiviset ihmiset suhtautuu kovin miten sen nyt nätisti sanoisi. Ehkä parempi olla hiljaa ns. Eiku. Ei
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olen täysin varma. Kyllä kyllä. Huomenta sinnekin.
Sulla on vielä pitkä matka edessä.
Kyl se toinen aistii ja tietää vaikka et mitään kerro. Siihen voi mennä kauankin, että ymmärrät. Älä jatka samoja virheitä niin parisuhteen lopputulos on täydellä varmuudella eri.
T. Myös virheellinen. - Anonyymi00029
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei voi olla valehtelevan miehen kanssa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sulla on vielä pitkä matka edessä.
Kyl se toinen aistii ja tietää vaikka et mitään kerro. Siihen voi mennä kauankin, että ymmärrät. Älä jatka samoja virheitä niin parisuhteen lopputulos on täydellä varmuudella eri.
T. Myös virheellinen.Niin. Olisi pitänyt heti kertoa, että liikaa yritin jeesata erästä, jonka ajattelin olevan ystäväni. Vähän samalla tavalla kuin mistä ei myöskään tykätty, että liian höveli olin jopa lehtimyyjille, kun soittivat. Olin vain ystävällinen. Tiedän, ettei heidän työnsä ole aina niin upeeta ja mahtavaa, asiakkaat lyövät luuria korvaan jne. Mutta ei kuitenkaan noin mennyt sen ystäväoletetun kanssa. Annoin itsestäni liikaa ja... No, tässä ollaan. En voi kertoa ihan kaikkea, koska sit loukkaisin liian paljon toisen ihmisen henkkoht asioita, mutta ne olivat ne tärkeimmät pointit tuossa, miksi tein sen, mitä tein. Olisin tahtonut nähdä tuon ystäväni ja jutella hänen kanssaan, aioin jo ehdottaa sitä vai liekö ehdotin, en muista tarkalleen enää, kun siitä on jo aikaa. Olisin halunnut kysyä kasvotusten, mikä on homman nimi ja sanoa myös kasvotusten, että en pysty enkä halua tässä elämäntilanteessa enää jeesiä siinä määrin kuin mitä se joskus aiemmin oli. Siihen oli silloin tärkeä syy. Ei mitään fyysistä koskaan.
En olis halunnu kertoo tätäkään tähän, mutta tulipahan nyt osittain edes. Olkoon, kun kerta kirjoitin. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niin. Olisi pitänyt heti kertoa, että liikaa yritin jeesata erästä, jonka ajattelin olevan ystäväni. Vähän samalla tavalla kuin mistä ei myöskään tykätty, että liian höveli olin jopa lehtimyyjille, kun soittivat. Olin vain ystävällinen. Tiedän, ettei heidän työnsä ole aina niin upeeta ja mahtavaa, asiakkaat lyövät luuria korvaan jne. Mutta ei kuitenkaan noin mennyt sen ystäväoletetun kanssa. Annoin itsestäni liikaa ja... No, tässä ollaan. En voi kertoa ihan kaikkea, koska sit loukkaisin liian paljon toisen ihmisen henkkoht asioita, mutta ne olivat ne tärkeimmät pointit tuossa, miksi tein sen, mitä tein. Olisin tahtonut nähdä tuon ystäväni ja jutella hänen kanssaan, aioin jo ehdottaa sitä vai liekö ehdotin, en muista tarkalleen enää, kun siitä on jo aikaa. Olisin halunnut kysyä kasvotusten, mikä on homman nimi ja sanoa myös kasvotusten, että en pysty enkä halua tässä elämäntilanteessa enää jeesiä siinä määrin kuin mitä se joskus aiemmin oli. Siihen oli silloin tärkeä syy. Ei mitään fyysistä koskaan.
En olis halunnu kertoo tätäkään tähän, mutta tulipahan nyt osittain edes. Olkoon, kun kerta kirjoitin.Henkisen hyvinvoinnin asia oli tämä. Se on totuus.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niin. Olisi pitänyt heti kertoa, että liikaa yritin jeesata erästä, jonka ajattelin olevan ystäväni. Vähän samalla tavalla kuin mistä ei myöskään tykätty, että liian höveli olin jopa lehtimyyjille, kun soittivat. Olin vain ystävällinen. Tiedän, ettei heidän työnsä ole aina niin upeeta ja mahtavaa, asiakkaat lyövät luuria korvaan jne. Mutta ei kuitenkaan noin mennyt sen ystäväoletetun kanssa. Annoin itsestäni liikaa ja... No, tässä ollaan. En voi kertoa ihan kaikkea, koska sit loukkaisin liian paljon toisen ihmisen henkkoht asioita, mutta ne olivat ne tärkeimmät pointit tuossa, miksi tein sen, mitä tein. Olisin tahtonut nähdä tuon ystäväni ja jutella hänen kanssaan, aioin jo ehdottaa sitä vai liekö ehdotin, en muista tarkalleen enää, kun siitä on jo aikaa. Olisin halunnut kysyä kasvotusten, mikä on homman nimi ja sanoa myös kasvotusten, että en pysty enkä halua tässä elämäntilanteessa enää jeesiä siinä määrin kuin mitä se joskus aiemmin oli. Siihen oli silloin tärkeä syy. Ei mitään fyysistä koskaan.
En olis halunnu kertoo tätäkään tähän, mutta tulipahan nyt osittain edes. Olkoon, kun kerta kirjoitin.Koitappa tiivistää se sanomas ihan pariin lauseeseen. Teitkö selän takana jotain mistä hän ei pitänyt? Huomautteliko sun toiminnasta?
Veikkaan, että kyllä.
Sun ja mun pitää katsoa syvälle peiliin koska se syy ei ole siinä mitä se toinen teki vaan ne oli oireita lopputuloksesta.
En vastaile tähän enempää toivottavasti sait ajateltavaa. - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Koitappa tiivistää se sanomas ihan pariin lauseeseen. Teitkö selän takana jotain mistä hän ei pitänyt? Huomautteliko sun toiminnasta?
Veikkaan, että kyllä.
Sun ja mun pitää katsoa syvälle peiliin koska se syy ei ole siinä mitä se toinen teki vaan ne oli oireita lopputuloksesta.
En vastaile tähän enempää toivottavasti sait ajateltavaa.Ei. Koskaan ei keretty keskustella asiasta. Silloin kun muistin sen eli muuan aamu, oli jo muuta. Yöllä en halunnut herättää, koska ei ollut kiireellinen asia. En edes henkisesti pettänyt. En varsinaisesti selän takana tehnyt omasta mielestäni. En vain ehtinyt ajoittaa asiasta puhumiseen ja myöhemmin kun muistin, sillä ei ollut mitään merkitystä enää. En ollut enää yhteydessä tuohon ystävääni. En edes eron jälkeen kuin muistaakseni kerran. Silloinkin taisi aiheena olla joko musiikki tai stalkkaus.
- Anonyymi00043
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei voi olla valehtelevan miehen kanssa.
Eipä niin, ei koskaan ja en ole koskaan ollut hänestä kiinnostunut siinä mielessä, että välittäisin hänestä!
- Anonyymi00002
Hän päästi minusta nasesta irti. Hänellä on uusi kiinnostus.
- Anonyymi00013
Oon miettinyt paljon, kumpi tuntuu ikävämmältä:
roikkua toivossa vai lakata toivomasta. Olen päätynyt ensimmäiseen. Oon pyrkinyt siis irti, vähän huonolla menestyksellä. Luulen, että pian jokin tai joku auttaa tässä.- Anonyymi00014
Miksi homma ei edennyt?
- Anonyymi00016
En tiedä, olenko oikea henkilö sanomaan juurikaan mitään, mutta jos yhtään pystyn auttamaan, niin sanon tämän, että kuuntele itseäsi. Menet just sen mukaan. Ei voi nopeuttaa.
- Anonyymi00015
Mies on päästänyt musta irti, ei vaan kykene siihen henkisesti. 😥
- Anonyymi00017
Miten tuo on mahdollista? Siis jos ootte lähellä toisianne. Ehkäpä en ymmärrä jotain. Haluatko kertoa?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miten tuo on mahdollista? Siis jos ootte lähellä toisianne. Ehkäpä en ymmärrä jotain. Haluatko kertoa?
Onko naista esittävän hologrammilla sinua kohtaan joku selontekovelvollisuus? Tai katsotko jollain muulla olevan?
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onko naista esittävän hologrammilla sinua kohtaan joku selontekovelvollisuus? Tai katsotko jollain muulla olevan?
En katso. Siksipä kysyinkin tuon.
- Anonyymi00021
Olen . Mutta hyvin raskasta ja vaikeaa se on ollut kun annoin koko tilanteen jetöä liian pitkään noin yleensäkin .
Minun olisi pitänyt selvittää nämä viime ja tämän vuoden asiat jo vuosia sitten .
Olen pahoillani siitä että menibnöin pitään
Ja tunteet syveni vaikka niille oli selviä esteitä molemmin puolin .
Naiselta - Anonyymi00025
En, sanoisin ennemminkin...
https://www.youtube.com/watch?v=X4eBu-2_uk0&list=RDX4eBu-2_uk0&start_radio=1 - Anonyymi00028
kun itselläni oli hikka-juttu kuin että jos aina jos tulee hik-hikkajuttu niin niin typeerää puherää puhelimessakin.
hikka-ääni tulee aina sanojenkin välissä puhwlimwssa. - Anonyymi00033
Kyllä olen
VAHVASTI 💪😁 menossa terveempää ja iloisempaa elämää kohti❤️ kukaan ei käske ei komenna ei kiusaa ei valehtele vähättele käytä hyväksi.
Mun elämä mun säännöt
Koko keho voi jo paremmin kun ei tarvitse kuunnella ilkeilyä haukkumista narsistin vähättelyä ja vittuilua
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️- Anonyymi00035
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi00036
Olen naiselle liian arka ja semmoinen. Mutta kaipaan.
- Anonyymi00037
En missään nimessä, neidille jää viimeinen sana ja toivottavasti se ei ole ..
- Anonyymi00038
En!Olen kuin takiainen kiinni.Ellei tapahdu mitään tänäkään syksynä jaksan odottaa ensi syksyyn.
- Anonyymi00039
Tottakai olen. En halua roikkua ihmisessä jota ei kiinnosta eikä siinä ole minkäänlaista järkeä.
- Anonyymi00040
Kaikki tässä elämässä loppujen lopuksi päättyy.
Kaipaaminenkin.
Taivaselämä odottaa niitä,jotka ovat Jeesuksessa Kristuksessa. Taivaassa ei mennä miehelle eikä naiselle. Ne on maanpäällisen elämän iloja ja murheita. - Anonyymi00041
- Anonyymi00042
Sana kaivattu ei ole kuulunut sanastooni 20vuoteen! En halua enää koskaan suhdetta ja en enää koskaan halua yhdessä kenenkään muun, kuin vain oman lapseni kanssa!
- Anonyymi00046
Kaikki asiat menee vielä parhain päin. Luota siihen vaikka nyt ei siltä tunnu. Hermostuneena tehdään äkkipikaisia ja typeriä päätöksiä. Ne kaikki asiat on varmasti jo takana päin vaikka henkisesti käsittelemättä olisikin.
Se sun lapses isä toivoo varmasti kaikille hyvää loppujen lopuksi.
- Anonyymi00044
Yritän parhaani. Eiköhän se tinderin kautta viimeistään onnistu.
- Anonyymi00045
Olen päästänyt irti tietystä henkilöstä jo yli noin seitsemän vuotta sitten, koska huomasin hänessä olevan sellaisia piirteitä joita en voi sietää kenessäkään!
- Anonyymi00047
Olen, en saanut vastausta. Tykkää varmaan enemmän kertahoidoista joten olkoon jako rasiana.
- Anonyymi00048
olen eletyn elämäni takia ihan ruhjeilla </3 se nyt vaan on valitettava fakta …. en osaa haaveilla enään sen suuremmasta haluaisin vain tuntea olevani rauhassa kauniina elossa. ilman mitään ihmisiä mitkä häiritsee
en tiedä onko mahdollista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231138
- 651023
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93813- 77753
- 45706
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la38676- 67624
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22582Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37508Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44467