Katseessasi on taikaa...

Se taika on elämän kauneinta totuutta, joka silmissäni kertoo olennaisen ja tärkeimmän asian minulle, ja toivottavasti monelle muullekin. Se on elävän elämän tahto, rohkeus olla omana itsenä tässä maailmassa. Sitäkin enemmän katseesi kertoo viestin, että et katsele tyhjyyteen internettiin tai laitteisiin, vaan kaikki tärkeä on lähellä, ihmisissä, asioissa, paikoissa ja omassa läsnäolossa.

Siksi kai suhun rakastuin. Siihen miten olet olemassa. Miten arvostat aitoa yhteyttä ja olemassaoloa, mitä meistä monet kavahtavat, minäkin täällä kirjoittaessani anonyyminä tyhjyyteen..

Ajattelin että se oli kehosi joka mua kiinnosti. Ehkä menestyksesi, kaikki ahkera työsi.. kauneimmat kasvosi, jotka ikäänkuin tunnistaisin omakseni, minun rakkaaksi luvatuksi vaimokseni, naiseksi kenen kanssa saan onnellisuutta kokea. Läheisyyttä ja herkkyyttä jakaa?

Mutta se oli pintaa mitä ensiksi katsoin. Vasta kun osasin katsoa sieluusi, niin tajusin mitä eniten sinussa rakastan. Juuri sitä aitoa ihmistä, joka maailmassa on.

En tiedä mitä teen. Välttelen tavallaan, koska en halua että susta tulee minulle puolijumalatar, joka kaikessa täydellisyydessä olisi vain täyte omiin kohtiini, joita en ole osannut ainakaan vielä täyttää. Että et tulisi minulle sellaiseksi, joka saisi minut unohtamaan itseni, ottamaan kaiken vain lahjana ja sitä kautta alisuoriutumaan omassa elämässäni. Menettäen oman tarkoitukseni, löytämättä itseäni...

Toivon että kasvaisin, kehittyisin, ja tulisin arvoiseksesi, että olisin sulle mies kuin mies naiselle. Toisaalta en halua kilpailla, että olisin jotenkin muka parempi tai viisaampi, pois sellainen minusta.

Ehkä se on rohkeus olla oma itseni, ja tulla miksi Jumala minua kutsuu. Ehkä siinä on avain kysymyksiini, vastaus kaikkeen mieleni problematiikkaan.

En tiedä nyt sinusta paljoa, mutta ilokseni totean, että saat mut rakastamaan itseänikin. Löytämään asioita joita en olisi yksin löytänyt. Ymmärtämään tätä elämää ja ehkä vielä rohkaistumaan ottamaan askeleen kohti sinua, ja unelmaa meistä.

Kiitän Jumalaa, että hän on. Kiitän sinua, että olet. Ja kiitän itseäni, että minäkin olen. Toivon todella että meistä tulee me. 🤍

21

265

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nämä vaikuttaa minusta AI-tuotoksilta. Mitä mieltä muut?

• Anonyymi00002

Tai ei välttämättä, mutta miksi ihmeessä aloittaja ei puhu noita tuolle ihmiselle… voi tätä elämää.

• Anonyymi00003

Joko AI tai taitava kirjoittaja.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Tai ei välttämättä, mutta miksi ihmeessä aloittaja ei puhu noita tuolle ihmiselle… voi tätä elämää.

Toivon todella, että mahdollisuus nähdä hänet tulee.

• Anonyymi00004

Mä rakastan kaikkea suussa. Sun katsetta, nauruasi ja koko olemusta. Oot mun elämäni valo ja en halua koskaan luopua tästä meidän välisestä vahvasta henkisestä yhteydestä. Se on mulle niin tärkeää. Vielä, kun saadaan fyysinenkin puoli mukaan, niin kaikki on täydellistä. Oot mun toinen puolisko.🔥

Rakkaudella sinun omasi❤️

• Anonyymi00005

Aloittaja, oletko koskaan ollut kenenkään naisen kanssa fyysisesti?

• En ole ollut.

• Anonyymi00007
        Fadenkreuz kirjoitti:

En ole ollut.

Tiedän sen rakas, mut siihen tulee muutos kyllä. Se on mulle kunnia asia.❤️

• Tahdon vain hänet.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Tiedän sen rakas, mut siihen tulee muutos kyllä. Se on mulle kunnia asia.❤️

Meille🤍❤️🤍

• Anonyymi00008
        Fadenkreuz kirjoitti:

Meille🤍❤️🤍

Oletko oikea ihminen, lihaa ja verta?

• Anonyymi00009
        UUSI
        Fadenkreuz kirjoitti:

Meille🤍❤️🤍

🔥💫🔥

• UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oletko oikea ihminen, lihaa ja verta?

Kehoni on tästä maailmasta; sieluni on lahjana Jumalalta taivaasta.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Fadenkreuz kirjoitti:

Kehoni on tästä maailmasta; sieluni on lahjana Jumalalta taivaasta.

Näinhän se on. Sielumme on yhtä🔥sivusta

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Näinhän se on. Sielumme on yhtä🔥sivusta

Tuollaiset jutut ovat ihan höpöjuttuja! En koe samoin kenenkään kanssa, koska en halua enää koskaan uutta parisuhdetta!

• Anonyymi00010
      UUSI

Kerro toi kaikki sille naiselle.
      Nyt, heti.
      Jos et niin sitten toi ei ole totta eikä rehellistä.

• UUSI

Ehkä vielä saan kertoa kaiken..

• Anonyymi00012
        UUSI
        Fadenkreuz kirjoitti:

Se päivä koittaa vielä🩷

• Anonyymi00014
        UUSI
        Fadenkreuz kirjoitti:

Kunhan et minulle kerro, koska en haaveile suhteesat kenenkään kanssa! Ahdistaa pelkkä ajatuksin, että pitäisi olla suhteessa minulle täysin vieraan ihmisen kanssa! En jaksa, eikä kiinnosta tutustua, kuin vain sellaiseen mieheen jonka kanssa voisin lenkkeilää ja harrastaa muutakin liikuntaa! Ikää miehellä noin 70 ja siitä ylöspäin!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Se päivä koittaa vielä🩷

Pakit saat ihan varmasti! Yrität pakottaa minut johonkin sellaiseen mitä en koskaan halua tehdä! Se ei ole toisen kunnioittamista millään tavalla! Olet ehkä jollain tavalla lapsellinen ihmisen, jos et ymmärrä sitä, ettet voi vaatia minulta mitään sellaista mitä en koskaan halua tehdä! Hyi olkoon!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1188
    2. 70
      1121
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      878
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      771
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      723
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      25
      658
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      643
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      526
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      67
      509
    Aihe