minä näinkään!! Yhä mainostatte stalkkaria, jonka kanssa en koskaan halua olla missään tekemisissä! Luuletteko että vain sen takia en pidä hänestä, koska hän on minua todella paljon nuorempi! Se on vain pieni osa siitä, miksi en pidä hänestä ollenkaan! Pahinta on ollut olla stalkkaajan kohteena aivan liian monen vuoden ajan! Stlkkaaminen ei ole koskaan hyväksyttävvä! Toinen yhtä paha asia, on ollut se että menetin itselleni äärettömän rakkaan vakituisen työpaikan! Pitäsikö minun nyt palkita stalkkaaja siitä, että hänen takiaan menetin sen työpaikan! Ei tule kuuloonkaan koskaan! Ja vielä lisään sen, että jos ihminen on mykkä, sellaista ihmistä en koskaan enää halua elämääni! Todella outoa, ettette ymmärtäneet tätäkään! Stalkkaajalle on yhä voimassa lähestymiskielto!
Luetuimmat keskustelut
- 128797
- 81706
- 56688
- 46593
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60552
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517- 26501
- 53473