Kehut toista menestymisestä, onnesta, saavutuksista jne. Mutta oikeasti olet hälle vihanen, kadehit ja yrität saada häntä heikommaksi
Ja että esiinnyt toisille ilosena, rehtinä, kivana. Mutta puhut selän takana pskaa, mustamaalaat js heikennät niitä
Minä olen
Oletko sinäkin tällänen
20
185
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
M mies vauhdissa jälleen.
- Anonyymi00002UUSI
En oo Marko
Mun nini alkaa R:llä - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
En oo Marko
Mun nini alkaa R:lläMikäs vihainen nainen siellä taas mustamaalaa ihmisiä xD
- Anonyymi00003UUSI
En ole tuollainen, enkä pidä tuollaisia lähipiirissänikään.
- Anonyymi00008UUSI
Sua vedetään höplästä. Tää on jonkun mustamaalausketju.
Ei kannata herkkien lähteä näihin manipulointeihin mukaan. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kannata herkkien lähteä näihin manipulointeihin mukaan.Vastasit varmaan väärään kohtaan. Juuri sanoin, että en ole tuollainen eikä lähipiirissä ole tuollaisia, joten ei liity minuun mikään tuollainen.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kannata herkkien lähteä näihin manipulointeihin mukaan.Olen erityisherkkä mutta kyllä mä kestän tämmöset, älä huoli!
- Anonyymi00009UUSI
En ole tuollainen ihminen.
Olen aina iloinen toisten onnesta ja saavutuksista.
Vähän voin olla tietysti kateellinen mutta sehän on vain normaali tunne.
Mä en puhu pjaskaa kenestäkään aina perustuu tosiasioihin jos jotain negatiivista pitää jakaa.
En jaksa aina olla iloinen itsekkään enkä ala sitä maskaamaan, kaikki tunteet tulee mulla kyllä esiin aitona.- Anonyymi00012UUSI
Mäpä imartelen mielistelen teeskentelen jne kun hymyilen ja katon silmiin samaan aikaan mietin et "voi mikä kuspää"
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mäpä imartelen mielistelen teeskentelen jne kun hymyilen ja katon silmiin samaan aikaan mietin et "voi mikä kuspää"
Aijaa, en mä tuollaista yleensäkkään ihmisistä ajattele. Mut mä oonkin vähän tällänen hömelö nainen enkä ajattele pahaa kenestäkään, ennenkuin teot osoittavat toisin.
- Anonyymi00011UUSI
En. Mutta en minäkään viaton ja täydellinen ole.
- Anonyymi00013UUSI
En kehu edes omia lapsiani kehu ei kannusta yrittämään enemmän kehumalla jopa lapsi saattaa tyytyä siihen osaamiseen mikä on miksi yrittää enempää kuin isille/äitille riittää työhän on hyvä osata valita sen elintason mukaan jonka haluaa eikö se ole opetettu jokaisella jo kotona kuinka rahan perässä juostaan onko niin edes tyytyväinen elämäänsä ylättävän monikon kun ei elämään muuta jääny kuin raha kaikki muu meni sen perässä juostessa onnitteluni teille jotka niin teitte mahtaa olla ihana elämä millainen on ihminen joka juoksee rahan perässä vähintäänkin narsistinen jos ei jo narsisti rahaa tarvi kun unelmoen toteuttamiseen ja elämiseen jos ei halua kiviaikaan siirtyä haave on eri asia kuin unelma haaveet ei toteudu välttis koskaan perinteiset haaveet eivät ole mitään sellaista mitä saa rahalla joku jossain kohti halus vaihtaa unelmoen ja haaveiden paikkoja unelmoidaan siis niistä mistä mä olen joskus haaveillu ja haaveillaan niistä mistä jotkut joskus unelmoi etelän matkoista sun muusta p askasta kaikista niistä tulee lisäkuluja ja menoja halvin mahdollinen asumismuoto on vuokralla asuminen sen on insinöörit helsingissä laskenu jo kauan sitte mistä omakotitalossa todellisuudessa maksetaan omasta rauhasta tehdä omalla pihallaan mitä haluaa jos pihallaan juoksee munasillaan esimerkiksi ja se naapuria häiritsee on naapuri se joka syyllistyi tirkistelyyn tällöin poliisi ei voi puuttua edes siihen jos joku sairas yksilö vetää käteen ikkunansa edessä ohijuoksevia lapsia kyyläten pitäs yhteisön hoitaa moinen ongelma itse omankäden oikeudella poliisi kun voi puuttua vasta sitten kun vahinko on jo tapahtunut niin sanotusti ei osaa poliisi lukea ajatuksia ennaltaehkäisevästi mistä tiedän hämeessä oli yksi vanha taksikuski joka näin kuulemma teki yhteisöä haittasi mu poliisin kädet oli sidottu kun oli sisäällä kotonaan kuitenkin tulkintana kai ohikulkija on se joka tirkistelyyn syyllistyy ei ole mitään asiaa katsoa sisälle toisten koteihin vaikka olisi esteetön näkymä
- Anonyymi00016UUSI
Minä en ole sellainen!
- Anonyymi00017UUSI
Tuollainen on pahimman luokan ihminen, koska hänen tehtävänsä tässä elämässä on yrittää tehdä itsensä paremmaksi ihmiseksi, eikä yrittää vaikuttaa toiseen tekemällä hänet huonommaksi ja heikommaksi ihmiseksi. Luoja huomaa nimenomaan tuollaiset ihmiset ja tuollainen näkyy varmuudella ihmisen seuraavassa elämässä.
- Anonyymi00022UUSI
Menee puurot ja vellit sekasin
"luoja"? Ja samaan yhteyteen "seuraava elämä", kristinuskossa ei ole seuraavaa, elämää, vai mihinkä luojaan viittaat?
Toki ylipäätään mitään luojia, jumalia, piruja tms ei ole olemassa muualla, kuin imisen aivotoiminnan tuotteena. Ne lakkaa olemasta, siinä kohtaa kun ihminen ja aivot kuolevat
- Anonyymi00018UUSI
Se ei ole ok yrittää porukalla pilata jonkun elämää ja sitten uhtiutua..
- Anonyymi00019UUSI
uhriutua
- Anonyymi00020UUSI
Niin, kuullostaa tutulta. En siis kuulu mihinkään porukkaan, enkä ole sopuli, olen ainostaan uhri ja kyllä se näyttää hiton oudolta kun pilaaja yrittää uhriutua, sitä ei oikein silmät usko todeksi. Muutenkin koko kuvio ja tilanne on ollut koko ajan täysin vailla järkeä ja inhimillisyyttä.
- Anonyymi00021UUSI
En. ole . Yritän. Ktkeö kaikin keinoin jos mulla menee huonosti ettei kukaan huomaisi tai tietäisi totuutta .
Mutta en ole kateelinen paska niiku AP.
Mihin kuuluu toi paska puhuminen ja halventaninen kun silmä vältää.
Ei kiinosta olla
Enkä halua kyllä kyseisen ihmistyypin tyypin edustajia lähipiiriin .
On. Kiitolisuudesta ja tyytyväisyydestä jnyt oppimatta jo lapsena .
Elämä ei ole kilpailua vain .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561431Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58658- 47582
- 34574
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542