Tunteita mutta olit niin ehdoton
Vastaukset 35
- Anonyymi00001UUSI
Ei ole tunteita sinua kohtaan. Vainoharhasi on ihan omaa luokkaansa.
- Anonyymi00024UUSI
Vastailetko vainoharhaisena naisena jonkun jampan puolesta tälle palstaäijälle, koska koet sen rakentavan todellisuutta? Ne on yksäri ne sinun maneerit mitkä paljastaa, ei esim laiton seuraaminen, kuten sinä ja se toinen maalittaja olette ajoittain vainoilleet ja ilmaisesti jepareita tällä(kin) aiheettomalla ilmoittelulla kiusailleet
- Anonyymi00002UUSI
Miten olen ollut ehdoton?
- Anonyymi00003UUSI
Itse jätit huomioimatta. Pidä hauskaa.
- Anonyymi00004UUSI
Et ollut empavitiivinen mies
- Anonyymi00034UUSI
Luottamuksen ja uskon puutteesta sekin voi vain johtua? Sivusta.
- Anonyymi00005UUSI
Ei puhuttu suoraan
- Anonyymi00006UUSI
Mitä muuta siitä olisi voinut seurata kuin sydänsuruja?
- Anonyymi00007UUSI
Minä meen nyt nukkumaan mies
Olen liian vösyt pohtimaan
Ja aivan totaalisen rikki muutenkin.
Olisin halunnut puhua sitten kun toivun
Mutta sinä et odota.
Tai anna aikaa sille 😠😴
Naiselta- Anonyymi00008UUSI
Kenelle? Olen valmis antamaan kaiken ajan.
- Anonyymi00009UUSI
Millä tavalla hän oli ehdoton? Noista asioista kannattaa ehdottomasti (hups 🫢) koittaa puhua. Se toinen kun ei sitä itsessään välttämättä muuten huomaa. Itse kun olen ollut ehdoton, on se ollut suojamekanismia. Olen voinut olla hyvin kiintynyt ja samaan aikaan pelännyt toisen ylivaltaa itseeni. Työntänyt sitten vähän niin kuin tahattomasti sen toisen pois, ettei vaan mitään pahaa pääsisi tapahtumaan.
- Anonyymi00010UUSI
Epävarmana vetäytyy, nimenomaan jotain itsesuojelua.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Epävarmana vetäytyy, nimenomaan jotain itsesuojelua.
Traumat saa käyttäytymään noin. Pitäisi saada turvan tunteesta toisen seurassa kokemusta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Traumat saa käyttäytymään noin. Pitäisi saada turvan tunteesta toisen seurassa kokemusta.
Ikävät kokemukset voi vaikuttaa, kokemattomuus aiheuttaa myös epävarmuutta sekä väärä ympäristö. En nyt heti traumoista tms. puhuisi, mutta ne voi olla lujassa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ikävät kokemukset voi vaikuttaa, kokemattomuus aiheuttaa myös epävarmuutta sekä väärä ympäristö. En nyt heti traumoista tms. puhuisi, mutta ne voi olla lujassa.
Puhuin ihan omakohtaisesti kokemuksesta. Ja emme me ihmiset kai käytöksiltämme niin kovin paljon toisistamme poikkea. Kyllä ihan kaikilla jotain traumoja on. Tietysti jos kovin nuorista on kyse, niin kokemattomuus toki voi vaikuttaa. Mutta kyllä sellaisen epävarmuuden taustalla yleensä jotain on.
1:06:44 - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Puhuin ihan omakohtaisesti kokemuksesta. Ja emme me ihmiset kai käytöksiltämme niin kovin paljon toisistamme poikkea. Kyllä ihan kaikilla jotain traumoja on. Tietysti jos kovin nuorista on kyse, niin kokemattomuus toki voi vaikuttaa. Mutta kyllä sellaisen epävarmuuden taustalla yleensä jotain on.
1:06:44Olet varmaan osittain oikeassa. Itsestähän se on paljolti kiinni, miten vastoinkäymiset ja traumat käsittelee ja onko ylipäätänsä valmis siihen. Kokemattomuus ei katso aina ikää. Omista kokemuksistahan sitä usein pohtii asioita kyllä.
- Anonyymi00017UUSI
Jos henkilö ei itse osoita aktiivista halua työstää noita asioita, hän ei ole tosissaan suhteessa.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos henkilö ei itse osoita aktiivista halua työstää noita asioita, hän ei ole tosissaan suhteessa.
Joo no tuo sinun ajatelma kuulostaa jo enemmän vaikkapa avioliiton kuolonkorahduksilta kuin esim siltä, mitä tunnelmaa tavoittelet ”suhteista” hönölle aapeeäijälle tärkeillen
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olet varmaan osittain oikeassa. Itsestähän se on paljolti kiinni, miten vastoinkäymiset ja traumat käsittelee ja onko ylipäätänsä valmis siihen. Kokemattomuus ei katso aina ikää. Omista kokemuksistahan sitä usein pohtii asioita kyllä.
Nämä kuin omia kommenttejani, samaistun, sivusta.
- Anonyymi00015UUSI
Ei syntynyt mitään tunteita!
- Anonyymi00018UUSI
Ehdoton? No sinä olit hieman liiankin "ehdollinen" enkä viitsi avata tässä enempää.
- Anonyymi00019UUSI
Niin, mitäpä sitä nyt asioista suoraan kirjoittaisi. Kannattaa mielummin olla mahdollisimman epämääräinen.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin, mitäpä sitä nyt asioista suoraan kirjoittaisi. Kannattaa mielummin olla mahdollisimman epämääräinen.
No jos olet ap, niin kyllä aloitus oli myös todella epämääräinen. Sivusta
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sula ei ole kaikki inkkarit kanootissa jos eaim yksi guben gallup tai vastaava herättää näitä voimakkaita vihan tunteita suhteessa fiksaation kohteeseen. Olet henkisesti sai ras ja piste. T
- Anonyymi00031UUSI
Ei kannata antaa huomiota väärälle ihmiselle..
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sula ei ole kaikki inkkarit kanootissa jos eaim yksi guben gallup tai vastaava herättää näitä voimakkaita vihan tunteita suhteessa fiksaation kohteeseen. Olet henkisesti sai ras ja piste. T
Pääasia kuitenkin,että sula on kaikki inkkarit paikoillaan.
- Anonyymi00020UUSI
sust oli kiva keksiä keksittyjä juttuja olit yks mun viha ’mies’ ja olet sitä edelleen
- Anonyymi00021UUSI
Täällä eräs nainen yrittää esittää minua ja kertoo kuin minä kirjoittaisin..samat hymiöt
Ne ei ole minun ajatuksia
Joten poistun kokonaan
Heippa- Anonyymi00028UUSI
No tämäpä aloittajaäijä jännittävä käänne
- Anonyymi00029UUSI
Älä nyt höpsi, ihmiset ovat yllättävän samanlaisia. Kato samat hymiötki löytyy kaikilta jne.
- Anonyymi00030UUSI
Ja jos tuo pitäisi paikkansa, kannattaa varmaan valita seuransa tarkemmin jatkossa.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ja jos tuo pitäisi paikkansa, kannattaa varmaan valita seuransa tarkemmin jatkossa.
Tykkäätkö useinkin jankuttaa naisia tai naista kaikesta ikäänkuin syyllistävää vuorisaarnaa miestrollille? Outo kiintymyssuhde sinulla tähän palstaan, synkkä ”ihminen”
- Anonyymi00022UUSI
Ehdoton minkä suhteen? Oletteko keskustelleet aiheesta vai omasta päästäkö näitä aloituksia tehdään?
- Anonyymi00027UUSI
Eiköhän aloittajaäijä tosiaan kuule keksi nämä aiheet omasta päästään, vatvoja
- Anonyymi00037UUSI
Omaan periaatteita. Ehkä sinulle sopii paremmin periaatteeton ihminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646