Miksi meille syntyi

Anonyymi-ap

Tunteita mutta olit niin ehdoton

35

465

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei ole tunteita sinua kohtaan. Vainoharhasi on ihan omaa luokkaansa.

• Anonyymi00024
        UUSI

Vastailetko vainoharhaisena naisena jonkun jampan puolesta tälle palstaäijälle, koska koet sen rakentavan todellisuutta? Ne on yksäri ne sinun maneerit mitkä paljastaa, ei esim laiton seuraaminen, kuten sinä ja se toinen maalittaja olette ajoittain vainoilleet ja ilmaisesti jepareita tällä(kin) aiheettomalla ilmoittelulla kiusailleet

• Anonyymi00002
      UUSI

Miten olen ollut ehdoton?

• Anonyymi00003
      UUSI

Itse jätit huomioimatta. Pidä hauskaa.

• Anonyymi00004
      UUSI

Et ollut empavitiivinen mies

• Anonyymi00034
        UUSI

Luottamuksen ja uskon puutteesta sekin voi vain johtua? Sivusta.

• Anonyymi00005
      UUSI

Ei puhuttu suoraan

• Anonyymi00006
      UUSI

Mitä muuta siitä olisi voinut seurata kuin sydänsuruja?

• Anonyymi00007
      UUSI

Minä meen nyt nukkumaan mies
      Olen liian vösyt pohtimaan
      Ja aivan totaalisen rikki muutenkin.
      Olisin halunnut puhua sitten kun toivun
      Mutta sinä et odota.
      Tai anna aikaa sille 😠😴
      Naiselta

• Anonyymi00008
        UUSI

Kenelle? Olen valmis antamaan kaiken ajan.

• Anonyymi00009
      UUSI

Millä tavalla hän oli ehdoton? Noista asioista kannattaa ehdottomasti (hups 🫢) koittaa puhua. Se toinen kun ei sitä itsessään välttämättä muuten huomaa. Itse kun olen ollut ehdoton, on se ollut suojamekanismia. Olen voinut olla hyvin kiintynyt ja samaan aikaan pelännyt toisen ylivaltaa itseeni. Työntänyt sitten vähän niin kuin tahattomasti sen toisen pois, ettei vaan mitään pahaa pääsisi tapahtumaan.

• Anonyymi00010
        UUSI

Epävarmana vetäytyy, nimenomaan jotain itsesuojelua.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Epävarmana vetäytyy, nimenomaan jotain itsesuojelua.

Traumat saa käyttäytymään noin. Pitäisi saada turvan tunteesta toisen seurassa kokemusta.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Traumat saa käyttäytymään noin. Pitäisi saada turvan tunteesta toisen seurassa kokemusta.

Ikävät kokemukset voi vaikuttaa, kokemattomuus aiheuttaa myös epävarmuutta sekä väärä ympäristö. En nyt heti traumoista tms. puhuisi, mutta ne voi olla lujassa.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ikävät kokemukset voi vaikuttaa, kokemattomuus aiheuttaa myös epävarmuutta sekä väärä ympäristö. En nyt heti traumoista tms. puhuisi, mutta ne voi olla lujassa.

Puhuin ihan omakohtaisesti kokemuksesta. Ja emme me ihmiset kai käytöksiltämme niin kovin paljon toisistamme poikkea. Kyllä ihan kaikilla jotain traumoja on. Tietysti jos kovin nuorista on kyse, niin kokemattomuus toki voi vaikuttaa. Mutta kyllä sellaisen epävarmuuden taustalla yleensä jotain on.
        1:06:44

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Puhuin ihan omakohtaisesti kokemuksesta. Ja emme me ihmiset kai käytöksiltämme niin kovin paljon toisistamme poikkea. Kyllä ihan kaikilla jotain traumoja on. Tietysti jos kovin nuorista on kyse, niin kokemattomuus toki voi vaikuttaa. Mutta kyllä sellaisen epävarmuuden taustalla yleensä jotain on.
        1:06:44

Olet varmaan osittain oikeassa. Itsestähän se on paljolti kiinni, miten vastoinkäymiset ja traumat käsittelee ja onko ylipäätänsä valmis siihen. Kokemattomuus ei katso aina ikää. Omista kokemuksistahan sitä usein pohtii asioita kyllä.

• Anonyymi00017
        UUSI

Jos henkilö ei itse osoita aktiivista halua työstää noita asioita, hän ei ole tosissaan suhteessa.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jos henkilö ei itse osoita aktiivista halua työstää noita asioita, hän ei ole tosissaan suhteessa.

Joo no tuo sinun ajatelma kuulostaa jo enemmän vaikkapa avioliiton kuolonkorahduksilta kuin esim siltä, mitä tunnelmaa tavoittelet ”suhteista” hönölle aapeeäijälle tärkeillen

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olet varmaan osittain oikeassa. Itsestähän se on paljolti kiinni, miten vastoinkäymiset ja traumat käsittelee ja onko ylipäätänsä valmis siihen. Kokemattomuus ei katso aina ikää. Omista kokemuksistahan sitä usein pohtii asioita kyllä.

Nämä kuin omia kommenttejani, samaistun, sivusta.

• Anonyymi00015
      UUSI

Ei syntynyt mitään tunteita!

• Anonyymi00018
      UUSI

Ehdoton? No sinä olit hieman liiankin "ehdollinen" enkä viitsi avata tässä enempää.

• Anonyymi00019
        UUSI

Niin, mitäpä sitä nyt asioista suoraan kirjoittaisi. Kannattaa mielummin olla mahdollisimman epämääräinen.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niin, mitäpä sitä nyt asioista suoraan kirjoittaisi. Kannattaa mielummin olla mahdollisimman epämääräinen.

No jos olet ap, niin kyllä aloitus oli myös todella epämääräinen. Sivusta

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sula ei ole kaikki inkkarit kanootissa jos eaim yksi guben gallup tai vastaava herättää näitä voimakkaita vihan tunteita suhteessa fiksaation kohteeseen. Olet henkisesti sai ras ja piste. T

• Anonyymi00031
        UUSI

Ei kannata antaa huomiota väärälle ihmiselle..

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Sula ei ole kaikki inkkarit kanootissa jos eaim yksi guben gallup tai vastaava herättää näitä voimakkaita vihan tunteita suhteessa fiksaation kohteeseen. Olet henkisesti sai ras ja piste. T

Pääasia kuitenkin,että sula on kaikki inkkarit paikoillaan.

• Anonyymi00020
      UUSI

sust oli kiva keksiä keksittyjä juttuja olit yks mun viha ’mies’ ja olet sitä edelleen

• Anonyymi00021
      UUSI

Täällä eräs nainen yrittää esittää minua ja kertoo kuin minä kirjoittaisin..samat hymiöt
      Ne ei ole minun ajatuksia
      Joten poistun kokonaan
      Heippa

• Anonyymi00028
        UUSI

No tämäpä aloittajaäijä jännittävä käänne

• Anonyymi00029
        UUSI

Älä nyt höpsi, ihmiset ovat yllättävän samanlaisia. Kato samat hymiötki löytyy kaikilta jne.

• Anonyymi00030
        UUSI

Ja jos tuo pitäisi paikkansa, kannattaa varmaan valita seuransa tarkemmin jatkossa.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ja jos tuo pitäisi paikkansa, kannattaa varmaan valita seuransa tarkemmin jatkossa.

Tykkäätkö useinkin jankuttaa naisia tai naista kaikesta ikäänkuin syyllistävää vuorisaarnaa miestrollille? Outo kiintymyssuhde sinulla tähän palstaan, synkkä ”ihminen”

• Anonyymi00022
      UUSI

Ehdoton minkä suhteen? Oletteko keskustelleet aiheesta vai omasta päästäkö näitä aloituksia tehdään?

• Anonyymi00027
        UUSI

Eiköhän aloittajaäijä tosiaan kuule keksi nämä aiheet omasta päästään, vatvoja

• Anonyymi00037
      UUSI

Omaan periaatteita. Ehkä sinulle sopii paremmin periaatteeton ihminen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      173
      1905
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1350
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      222
      1002
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 57
      842
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      783
    7. 93
      757
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe