Eli mulla on epävakaa persoonallisuushäiril, eristäytyvä persoonallisuushäiriö, sosiaalisten tilanteidpelko, yleistynyt ahdistueisuushäiriö, keskivaikea, masennus
Lapussa, lukee "tilane vaikuttaa pysyvältä ja on ennallaan"
Pilleriä on 8 eri sorttia
T. A. S
Mulla on todettu useampi mielenterveys ongelma
17
213
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
joo
- Anonyymi00006
Mikä tämä konsensuskinja on olevinaan apäijän kanssa? T naiselta- virkkaa vaikka patalappu äidilles ja tee jtn hyödyllistä
- Anonyymi00002
Osaatko yhtään käsitellä sairauttasi, siitä voi olla ulospääsy?
- Anonyymi00003
Ei kuitenkaan psykoosisairaus?
- Anonyymi00004
Sairastuin 14v ekan kertan nyt oon 44v
Ja,eläkkeellä
Osaanko käsitellä....no en osaa sanoa
Mulla, on ollu vuosikymmenten aikaan parikyt terapeuttii, 9 psykiatrii hoitamassa
On vaikka mitä terapioita ja lsitosjaksoja olluja pillerit muuttuneet aina kun uusimpia, tullu markkinoille - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sairastuin 14v ekan kertan nyt oon 44v
Ja,eläkkeellä
Osaanko käsitellä....no en osaa sanoa
Mulla, on ollu vuosikymmenten aikaan parikyt terapeuttii, 9 psykiatrii hoitamassa
On vaikka mitä terapioita ja lsitosjaksoja olluja pillerit muuttuneet aina kun uusimpia, tullu markkinoilleTai siis ihan kohta 45 täytä n
- Anonyymi00007
Joo apäijä voisi lopettaa tämän maalittajien agitoimisen paskoilla jutuilla ja uusilla nimikirjaimilla. Siinä sulle kaksikin vihjettä kuule
- Anonyymi00008
Upppp
- Anonyymi00009
Noista kaikista voi päästä, tiesitkö sen?
- Anonyymi00010
Jos ne on kolkyt vuotta ap:lla ollu niin tuskinpa häviävät
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos ne on kolkyt vuotta ap:lla ollu niin tuskinpa häviävät
Se riippuu siitä pystyykö kohtaamaan alkuperäistä syytä kaikelle. Ehkä jotain on tapahtunut lapsuudessa. Voi mennä vuosia ennenkuin asiat tulee pintaan ja niiden ymmärtää vaivaavan itseä.
Kaikki esimerkiksi ap:n luettelemat vaikeudet on, näin amatöörin mielestä ja monenlaista kokeneena, vain oireita. Ootko herkkä, minkälainen kasvuympäristö on ollut, pystytkö ja pystyitkö lapsuudessa/nuoruudessa toteuttamaan itseäsi sellaisena kuin olet.
Ei liity ap mutta on paljon ihmisiä joille esim. kakkostyypin diabetes on maininnan arvoinen asia. Sehän on oikeasti vain seuraus huonoista elintavoista ja senkin tilanteen voi korjata paremmaksi jos haluaa.
Sukupolvelta toiselle siirtyy tapa puhua sairauksista kuin ansioluettelosta. Sanon näin koska monen asian yli voi oikeasti päästä ja sitä kautta tulla onnellisemmaksi. Eli sanojeni takana on yritys herätellä huomaamaan tämä juttu. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se riippuu siitä pystyykö kohtaamaan alkuperäistä syytä kaikelle. Ehkä jotain on tapahtunut lapsuudessa. Voi mennä vuosia ennenkuin asiat tulee pintaan ja niiden ymmärtää vaivaavan itseä.
Kaikki esimerkiksi ap:n luettelemat vaikeudet on, näin amatöörin mielestä ja monenlaista kokeneena, vain oireita. Ootko herkkä, minkälainen kasvuympäristö on ollut, pystytkö ja pystyitkö lapsuudessa/nuoruudessa toteuttamaan itseäsi sellaisena kuin olet.
Ei liity ap mutta on paljon ihmisiä joille esim. kakkostyypin diabetes on maininnan arvoinen asia. Sehän on oikeasti vain seuraus huonoista elintavoista ja senkin tilanteen voi korjata paremmaksi jos haluaa.
Sukupolvelta toiselle siirtyy tapa puhua sairauksista kuin ansioluettelosta. Sanon näin koska monen asian yli voi oikeasti päästä ja sitä kautta tulla onnellisemmaksi. Eli sanojeni takana on yritys herätellä huomaamaan tämä juttu.Riippuu paljon ihmisistä varmaan
Ap ei varmaan aio muuttaa mitään kun mennyt noin pitkä aika.
Esimerkiksi minkä ymmärrän eristäytyvästä persoonsllisuushäiriöstä, niin siinä potilas ei koe sairautta elämää heikentäväksi vaan vajoaa omiin maailmoihinsa ja kokee sen nimenomaan hyväksi. Siksi sitä on lähes mahdoton ns parantaa - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Riippuu paljon ihmisistä varmaan
Ap ei varmaan aio muuttaa mitään kun mennyt noin pitkä aika.
Esimerkiksi minkä ymmärrän eristäytyvästä persoonsllisuushäiriöstä, niin siinä potilas ei koe sairautta elämää heikentäväksi vaan vajoaa omiin maailmoihinsa ja kokee sen nimenomaan hyväksi. Siksi sitä on lähes mahdoton ns parantaaTäytyy myöntää että eristäytyvä persoonallisuushäiriö on huonosti muistissa tällä hetkellä. Mutta näen sen yhtä toiveikkaasti kuin selvitä epävakaudesta, koska eihän epävakaakaan kovin hevillä näe omaa käytöstä ongelmallisena. Pitäisi vain murtua sen edessä että "ne muut" on oikeassa ja oma reagointi on ylimitoitettu.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Täytyy myöntää että eristäytyvä persoonallisuushäiriö on huonosti muistissa tällä hetkellä. Mutta näen sen yhtä toiveikkaasti kuin selvitä epävakaudesta, koska eihän epävakaakaan kovin hevillä näe omaa käytöstä ongelmallisena. Pitäisi vain murtua sen edessä että "ne muut" on oikeassa ja oma reagointi on ylimitoitettu.
Tärkein tietysti että ihminen on onnellinen 🤔😊
- Anonyymi00014
Miten olet ollut laitoksessa noilla nimikkeillä?
Kahteen persoonallisuuhöiriöön liittyen paras ns lääke on mennä pelkoa kohti. - Anonyymi00015
Minä olen taas hieman kommunisti.🥲
- Anonyymi00017
Ai mulla vaan yks lääke masennukseen & ahdistukseen, sillä pärjättävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251145
- 671035
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93823- 77753
- 45716
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la38686- 67624
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22582Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37508Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44467