Mulla on todettu useampi mielenterveys ongelma

Anonyymi-ap

Eli mulla on epävakaa persoonallisuushäiril, eristäytyvä persoonallisuushäiriö, sosiaalisten tilanteidpelko, yleistynyt ahdistueisuushäiriö, keskivaikea, masennus

Lapussa, lukee "tilane vaikuttaa pysyvältä ja on ennallaan"

Pilleriä on 8 eri sorttia

T. A. S

17

213

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

joo

• Anonyymi00006

Mikä tämä konsensuskinja on olevinaan apäijän kanssa? T naiselta- virkkaa vaikka patalappu äidilles ja tee jtn hyödyllistä

• Anonyymi00002

Osaatko yhtään käsitellä sairauttasi, siitä voi olla ulospääsy?

• Anonyymi00003

Ei kuitenkaan psykoosisairaus?

• Anonyymi00004

Sairastuin 14v ekan kertan nyt oon 44v
        Ja,eläkkeellä
        Osaanko käsitellä....no en osaa sanoa
        Mulla, on ollu vuosikymmenten aikaan parikyt terapeuttii, 9 psykiatrii hoitamassa
        On vaikka mitä terapioita ja lsitosjaksoja olluja pillerit muuttuneet aina kun uusimpia, tullu markkinoille

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sairastuin 14v ekan kertan nyt oon 44v
        Ja,eläkkeellä
        Osaanko käsitellä....no en osaa sanoa
        Mulla, on ollu vuosikymmenten aikaan parikyt terapeuttii, 9 psykiatrii hoitamassa
        On vaikka mitä terapioita ja lsitosjaksoja olluja pillerit muuttuneet aina kun uusimpia, tullu markkinoille

Tai siis ihan kohta 45 täytä n

• Anonyymi00007

Joo apäijä voisi lopettaa tämän maalittajien agitoimisen paskoilla jutuilla ja uusilla nimikirjaimilla. Siinä sulle kaksikin vihjettä kuule

• Anonyymi00008

Upppp

• Anonyymi00009

Noista kaikista voi päästä, tiesitkö sen?

• Anonyymi00010

Jos ne on kolkyt vuotta ap:lla ollu niin tuskinpa häviävät

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jos ne on kolkyt vuotta ap:lla ollu niin tuskinpa häviävät

Se riippuu siitä pystyykö kohtaamaan alkuperäistä syytä kaikelle. Ehkä jotain on tapahtunut lapsuudessa. Voi mennä vuosia ennenkuin asiat tulee pintaan ja niiden ymmärtää vaivaavan itseä.
        Kaikki esimerkiksi ap:n luettelemat vaikeudet on, näin amatöörin mielestä ja monenlaista kokeneena, vain oireita. Ootko herkkä, minkälainen kasvuympäristö on ollut, pystytkö ja pystyitkö lapsuudessa/nuoruudessa toteuttamaan itseäsi sellaisena kuin olet.

Ei liity ap mutta on paljon ihmisiä joille esim. kakkostyypin diabetes on maininnan arvoinen asia. Sehän on oikeasti vain seuraus huonoista elintavoista ja senkin tilanteen voi korjata paremmaksi jos haluaa.

Sukupolvelta toiselle siirtyy tapa puhua sairauksista kuin ansioluettelosta. Sanon näin koska monen asian yli voi oikeasti päästä ja sitä kautta tulla onnellisemmaksi. Eli sanojeni takana on yritys herätellä huomaamaan tämä juttu.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Se riippuu siitä pystyykö kohtaamaan alkuperäistä syytä kaikelle. Ehkä jotain on tapahtunut lapsuudessa. Voi mennä vuosia ennenkuin asiat tulee pintaan ja niiden ymmärtää vaivaavan itseä.
        Kaikki esimerkiksi ap:n luettelemat vaikeudet on, näin amatöörin mielestä ja monenlaista kokeneena, vain oireita. Ootko herkkä, minkälainen kasvuympäristö on ollut, pystytkö ja pystyitkö lapsuudessa/nuoruudessa toteuttamaan itseäsi sellaisena kuin olet.

Ei liity ap mutta on paljon ihmisiä joille esim. kakkostyypin diabetes on maininnan arvoinen asia. Sehän on oikeasti vain seuraus huonoista elintavoista ja senkin tilanteen voi korjata paremmaksi jos haluaa.

Sukupolvelta toiselle siirtyy tapa puhua sairauksista kuin ansioluettelosta. Sanon näin koska monen asian yli voi oikeasti päästä ja sitä kautta tulla onnellisemmaksi. Eli sanojeni takana on yritys herätellä huomaamaan tämä juttu.

Riippuu paljon ihmisistä varmaan

Ap ei varmaan aio muuttaa mitään kun mennyt noin pitkä aika.

Esimerkiksi minkä ymmärrän eristäytyvästä persoonsllisuushäiriöstä, niin siinä potilas ei koe sairautta elämää heikentäväksi vaan vajoaa omiin maailmoihinsa ja kokee sen nimenomaan hyväksi. Siksi sitä on lähes mahdoton ns parantaa

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Riippuu paljon ihmisistä varmaan

Ap ei varmaan aio muuttaa mitään kun mennyt noin pitkä aika.

Esimerkiksi minkä ymmärrän eristäytyvästä persoonsllisuushäiriöstä, niin siinä potilas ei koe sairautta elämää heikentäväksi vaan vajoaa omiin maailmoihinsa ja kokee sen nimenomaan hyväksi. Siksi sitä on lähes mahdoton ns parantaa

Täytyy myöntää että eristäytyvä persoonallisuushäiriö on huonosti muistissa tällä hetkellä. Mutta näen sen yhtä toiveikkaasti kuin selvitä epävakaudesta, koska eihän epävakaakaan kovin hevillä näe omaa käytöstä ongelmallisena. Pitäisi vain murtua sen edessä että "ne muut" on oikeassa ja oma reagointi on ylimitoitettu.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Täytyy myöntää että eristäytyvä persoonallisuushäiriö on huonosti muistissa tällä hetkellä. Mutta näen sen yhtä toiveikkaasti kuin selvitä epävakaudesta, koska eihän epävakaakaan kovin hevillä näe omaa käytöstä ongelmallisena. Pitäisi vain murtua sen edessä että "ne muut" on oikeassa ja oma reagointi on ylimitoitettu.

Tärkein tietysti että ihminen on onnellinen 🤔😊

• Anonyymi00014

Miten olet ollut laitoksessa noilla nimikkeillä?

Kahteen persoonallisuuhöiriöön liittyen paras ns lääke on mennä pelkoa kohti.

• Anonyymi00015

Minä olen taas hieman kommunisti.🥲

• Anonyymi00017

Ai mulla vaan yks lääke masennukseen & ahdistukseen, sillä pärjättävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1145
    2. 67
      1035
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      823
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      753
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      716
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      38
      686
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      624
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      582
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      508
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      467
    Aihe