Tekoäly mukaan Hennan tonttikauppaan heti

Anonyymi-ap

Tekoälyä voi hyödyntää Orimattilan Hennan tonttien myynnissä tehokkaasti visualisoimalla tulevaisuutta, automatisoimalla ostajien neuvontaa sekä kohdentamalla markkinointia juuri oikeille kohderyhmille. Koska Henna on kehittyvä puutarhakaupunki ja ekologinen raideliikenteen solmukohta, haasteena on usein auttaa ostajaa näkemään tyhjän tontin potentiaali. Tekoäly ratkaisee tämän tuomalla suunnitelmat eloon ja suodattamalla rutiinityöt myyjiltä.

Tonttien ja unelmien visualisointi
Virtuaaliset mallitalot tontille: Käytä generatiivista tekoälyä (kuten Midjourney tai VISIGN-palveluita) luomaan valmiita kuvia siitä, miltä moderni puutalo näyttää juuri tietyllä Hennan Länsirinteen pientalotontilla.
Ympäristön mallinnus: Luo tekoälyllä maisemakuvia, jotka korostavat Hennan luontoa, puutarhamaisuutta ja vihreyttä eri vuodenaikoina.
Lupaehtojen visualisointi: Muuta Hennan alueen rakennustapaohjeet ja kaavamääräykset visuaaliseksi 3D-malliksi, jolloin ostaja näkee heti, millaisen talon tontille saa rakentaa.

Älykäs asiakaspalvelu ja liidien hankinta
Hennan tonttibotti: Kouluta räätälöity AI-chatbotti (kuten Serviceform tai Crowdy.ai) Hennan tonttidatalla. Botti vastaa tontinhakijoiden kysymyksiin 24/7.Automaattinen vastausapuri: Botti osaa kertoa neliöhinnat, rakennusoikeuden, tontin vuokrausmahdollisuuden (5 % myyntihinnasta) ja yhteydet, kuten juna-ajat Helsinkiin ja Lahteen.
Liidien karsinta: Tekoäly kyselee valmiiksi ostajan budjetin, aikataulun ja talotoiveet, ja ohjaa parhaat ehdokkaat suoraan Orimattilan kaupungin tonttimyyjän kalenteriin.

Kohdennettu digimarkkinointi ja sisällöntuotanto
Eri kohderyhmien puhuttelu: Luo ChatGPT:llä tai Copilotilla eri kohderyhmille räätälöityjä myyntitekstejä. Esimerkiksi pääkaupunkiseudun lapsiperheille painotetaan omaa pihaa ja junaradan läheisyyttä, etätyöläisille taas luontoa ja rauhaa.
Älykäs mainonta: Hyödynnä Metan ja Googlen tekoälypohjaisia mainostyökaluja (kuten Advantage+). Ne etsivät automaattisesti ne ihmiset, jotka ovat etsineet omakotitontteja tai pohtineet muuttoa radanvarsikaupunkeihin.
Hakukoneoptimointi (SEO): Analysoi tekoälyllä, millaisilla hakusanoilla tontteja etsitään (esim. "halpa tontti junaradan läheltä"), ja optimoi Hennan tonttisivusto vastaamaan näihin.

Data-analyysi ja hinnoittelu
Kysynnän ennustaminen: Analysoi hakutrendejä ja tonttikyselyitä tekoälyllä. Se auttaa Orimattilan kaupunkia ymmärtämään, milloin uusia tonttivaiheita kannattaa avata hakuun ja mitkä tontit kannattaa laittaa Minttukujan tapaan ensimmäisenä tarjolle.

7

<50

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

5T.

• Anonyymi00002

Omg. Kannattaa jo lopettaa.

• Anonyymi00003

Täyttä höpinää. Ei mitään järkeä.

• Anonyymi00004

Hyvä idea, kannattaa laittaa kirje kaupungille.
      Täältähån se ei leviä.
      Laita nimetön kirje, hyvässä hengessä.

T: Keijo

• Anonyymi00005

Mulla osui silmät tähän viestiin. 1. Ensinnäkin koska siinä lukee Keijo (Vilhunen) ja 2. kun puhutaan kirjeistä.

Mulla toi vuosi 2022 oli jännä paperikirjeiden osalta. Kaikenlaista oli. Mä mm. postitin kirjeitse isomman kokoelman ilmiantoja poliisille, mutta vartija just simputti minua sillä vientireissulla, joten mulle jäi vähän jännä olo siitä aina että mitenkähän se kirje koskaan pääsi perille :/

No, mutta sitten mä SAIN kirjeitä poliisilta, mutta ne oli siitä edellisvuotisesta pääasiassa. Tero S. ihan mulle kirjoitteli myös. Mä siitä kerran tänne kirjoittelin, mutta just se viesti katosi. En tiedä oliko syynä ihmisen nimi vai jonkin muu viestissäni. En nyt listaa muita aiheita*, joista en myöskään ole saanut kirjoittaa tänne.

Sit mä sain samaan aikaan sekä "hylkyviestin" poliisilta että huoli-ilmoituksen sossuta :D Tää on se mitä mä olen aina täällä nauranut.

Jotenkin ihmisiä/teinejä vaivasi aivan kamalasti se että mä tuolla postittelen kirjeitä ja kortteja. Näki/huomasi miten ne todellakin seurasi minua kaikkialle ja jäi niitä postilaatikoita vahtimaan tai jotenkin oli ainakin niiden reiteillä? No, toisaalta laatikot on aina siellä keskustassa eli sekin selittää.

Oli niin tai näin, mutta oli ilmiselvää että nää p*skoo allensa niiden mun kirjeiden ja korttienviestireissujen takia :D Tavallaan se nauratti, mutta sitten myös raivostuin siihen, koska... miksi te estätte sen että meikä lähettää tädille synttärikortin? wtf?

No, mutta sen mä vaan. On niin harvinaista että kukaaan kortteja edes enää lähettää ja minä lähettelisin, mutta orimattilalaiset oli sitä mieltä ettei sitä saa tehdä. Jaa-? Ei ihme ettei kortteja enää lähetellä, jos muuallakin on samanlaista että h*llut kerääntyy sitten postilaatikoitten luo "suojaksi".

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mulla osui silmät tähän viestiin. 1. Ensinnäkin koska siinä lukee Keijo (Vilhunen) ja 2. kun puhutaan kirjeistä.

Mulla toi vuosi 2022 oli jännä paperikirjeiden osalta. Kaikenlaista oli. Mä mm. postitin kirjeitse isomman kokoelman ilmiantoja poliisille, mutta vartija just simputti minua sillä vientireissulla, joten mulle jäi vähän jännä olo siitä aina että mitenkähän se kirje koskaan pääsi perille :/

No, mutta sitten mä SAIN kirjeitä poliisilta, mutta ne oli siitä edellisvuotisesta pääasiassa. Tero S. ihan mulle kirjoitteli myös. Mä siitä kerran tänne kirjoittelin, mutta just se viesti katosi. En tiedä oliko syynä ihmisen nimi vai jonkin muu viestissäni. En nyt listaa muita aiheita*, joista en myöskään ole saanut kirjoittaa tänne.

Sit mä sain samaan aikaan sekä "hylkyviestin" poliisilta että huoli-ilmoituksen sossuta :D Tää on se mitä mä olen aina täällä nauranut.

Jotenkin ihmisiä/teinejä vaivasi aivan kamalasti se että mä tuolla postittelen kirjeitä ja kortteja. Näki/huomasi miten ne todellakin seurasi minua kaikkialle ja jäi niitä postilaatikoita vahtimaan tai jotenkin oli ainakin niiden reiteillä? No, toisaalta laatikot on aina siellä keskustassa eli sekin selittää.

Oli niin tai näin, mutta oli ilmiselvää että nää p*skoo allensa niiden mun kirjeiden ja korttienviestireissujen takia :D Tavallaan se nauratti, mutta sitten myös raivostuin siihen, koska... miksi te estätte sen että meikä lähettää tädille synttärikortin? wtf?

No, mutta sen mä vaan. On niin harvinaista että kukaaan kortteja edes enää lähettää ja minä lähettelisin, mutta orimattilalaiset oli sitä mieltä ettei sitä saa tehdä. Jaa-? Ei ihme ettei kortteja enää lähetellä, jos muuallakin on samanlaista että h*llut kerääntyy sitten postilaatikoitten luo "suojaksi".

...juu ja sitten avaan tätä asiaa että jos tää on TAAS jotain heidän huumebisnes sekoiluja, niin jos minä en saa ihan normi synttärikorttia sinne laittaa, niin sen TIETÄÄ että mihin he itse sitä laatikkoa käyttävät. Kiitos.

• Anonyymi00007

Kuulin että SRV olisi uudelleen kiinnostunut Hennan rakentamisesta kun ovat seuranneet tätä suomi24 keskustelupalstan positiivisia tekoälyn näkemyksiä. Me kokoomuksessa kiitämme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      138
      897
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      657
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      588
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      573
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      530
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      488
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      486
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      462
    Aihe