Elämänsä julkisuuteen si valitetaan kun saa negatiivista palautetta .
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Ne jotka valittaa kommenteista ovat luuloissaan, että kaikki tykkäävät.
Kaikki ei tykkää ja se pitää kestää.
Plokkaus on vain raukkamainen keino poistaa häiriötekijät omasta täydellisyydestä.
Kukaan ei ole täydellinen!!!- Anonyymi00008UUSI
Olen samaa mieltä, kukaan meistä ei ole täydellinen. Blokkaus ja valehtelu on ne keinot, joilla saadaan pidettyä oma rupinen yksinkertainen itsensä muiden yläpuolella "parempana kuin muut". Silti jostain tukinajajan tyttärestä on pudottu persaukiseksi uo asiakkaaksi. Se on se Karma joka opettaa. Mitä taakseen jättää sen edestään löytää, niinkö se sanonta kuuluu. Ja että mitä kylvät sitä niität.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen samaa mieltä, kukaan meistä ei ole täydellinen. Blokkaus ja valehtelu on ne keinot, joilla saadaan pidettyä oma rupinen yksinkertainen itsensä muiden yläpuolella "parempana kuin muut". Silti jostain tukinajajan tyttärestä on pudottu persaukiseksi uo asiakkaaksi. Se on se Karma joka opettaa. Mitä taakseen jättää sen edestään löytää, niinkö se sanonta kuuluu. Ja että mitä kylvät sitä niität.
Ei löydä kuukkeli PH:n edesmennyttä tukinajuri-issää sieltä eikä täältä Juankoskelta ym.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei löydä kuukkeli PH:n edesmennyttä tukinajuri-issää sieltä eikä täältä Juankoskelta ym.
Löytyi nyt, tosi on autoilija.
- Anonyymi00002UUSI
Vain saduissa on täydellinen elämä ;D
- Anonyymi00003UUSI
Plokkaus on osoitus siitä,että ei kestä kuulla totuutta itsestään😂
- Anonyymi00004UUSI
Tuo yks joka tekee ruokavideoita hänen koti likane , on ällöttävä mässyttäjä.
- Anonyymi00005UUSI
Lopeta jo ja mene hoitoon.
- Anonyymi00006UUSI
Mikä sun ongelma on ??
- Anonyymi00007UUSI
Sil viikon sama paskane paitakin pääl .
- Anonyymi00011UUSI
No voi voi, katso vielä tarkemmasti pösilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781279
- 721174
- 771024
- 95879
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois256815- 49767
- 29729
- 55683
- 72669
- 44602