meni pilalle, koska yhä kerrottiin sellaisesta minua paljon nuoremmasta henkilöstä, jonka kanssa en koskaan halua olla missään tekemisissä! Kävelin polulla ja itkin, koska kukaan ei ole moneeen vuoteen ymmärtänyt sitä kuinka hunosti olen voinut! Eilen se vaaleatukkainen nainen on samassa bussissa vaaleanpunainen pusero yllään ja tänään hänellä oli musta pusero! Minua alkoi ahdistaa todella paljon, koska kaikki tuollainen on minulle täysin turhaa kerrontaa! Siksi jäin heti seuraavalla pysäkillä pois! Hänestä on kauan kerrottu ja suurin osa siitä on ollut täysin turhaa, koska en todellakaan ole hölmö! Proejektin toteutus on ontunut todella pahasti jo monen vuoden ajan! Kunpa olisi ollut se yhdyshenkilö!
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
En ole tarvinnut minkäänlaista kerrontaa moneen vuoteen! Ja te vaan jatkoitte sitä piittaamatta mitään siitä miltä se kaikki minusta tuntui! Jos olisitte älynneet olla täysin hiljaa muutaman kuukauden ajan, kaikki olisi ollut selvää jo vuosia sitten! Mutta joillakin ei vaan ollut ymmärrystä siihen, miten pahalta se kaikki tuntui minusta! Ettekö ymmärtäneet edes sitä, ettei minulla ollut mitään pakopaikkaa, jotta olisin kokenut olevani turvassa!
- Anonyymi00002
Josko pikkuhiljaa kertoisit itsestäsi tunnisteet kun jostain toisestakin kerrot.
- Anonyymi00003
Onks sul s. Ki tso
- Anonyymi00004
Aika monella palstalla tämä ihminen kyllä käy vinkumassa.
Ehkä jotain vikaa vikaa vikaa korvien välissä...- Anonyymi00005
Ei mitään "ehkä", vaan tosiaan on vikaa ja pahasti. En tiedä, kuuleeko ja näkeekö harhoja ja onko edes vapaalla jalalla vai jollain suljetulla osastolla, mutta ei todellakaan ihan tervettä menoa hänellä ole. Ja aina samat jutut hänellä. En tiedä, mutta ehkä hänelle tekisi hyvää, jos hänellä ei olisi mahdollisuutta kirjoittaa tänne, koska ei tuo hänen tila ole ainakaan parantunut tänne kirjoittamalla vuosien saatossa.
Ja tosiaan, tietääkseni suljetullakin osastolla potilaat saavat olla netissä jne. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei mitään "ehkä", vaan tosiaan on vikaa ja pahasti. En tiedä, kuuleeko ja näkeekö harhoja ja onko edes vapaalla jalalla vai jollain suljetulla osastolla, mutta ei todellakaan ihan tervettä menoa hänellä ole. Ja aina samat jutut hänellä. En tiedä, mutta ehkä hänelle tekisi hyvää, jos hänellä ei olisi mahdollisuutta kirjoittaa tänne, koska ei tuo hänen tila ole ainakaan parantunut tänne kirjoittamalla vuosien saatossa.
Ja tosiaan, tietääkseni suljetullakin osastolla potilaat saavat olla netissä jne.Ai saa olla vai? Ookei, kylmät väreet menee pitkin selkää.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ai saa olla vai? Ookei, kylmät väreet menee pitkin selkää.
Joo, kyllä saa. Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta niin se vaan kuulemma on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va641750Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661189- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15841Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41618
- 81616
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92585- 45518
- 47505