Savonlinna pääsi valtakunnan medioihin

Anonyymi-ap

13

386

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

ej tee mieli syötä muikua saa vetestä järvi on ranasa

• Anonyymi00002

On kyllä umpisurkeat kuvat mainoksessa.

• Anonyymi00003

Eikö omistaja osaa itse ottaa kuvaa kännykällään kuvaa lounaspöydästä? Vai haluttiinko olla "fiinejä" ja käyttää tekoälyä?

• Anonyymi00004

Ei herranjestas! :D Nyt oli alitus Pekkosten standardeillakin.

• Anonyymi00005

Nyt on kyllä ollut täysin osaamaton tekoälyn kanssa räpeltämässä kun katsoo muita tekoälyllä tehtyjä ruokakuvia netissä, eikä paljoakaan huonommin voikaan enää epäonnistua!!!

• Anonyymi00006

Uusi Saimaa lehti on tekoälyllä tehtyä. Paljon kertoo se, että juttujen taso parani ja pesee seniilimaan eli Savonmaan kirkkaasti. Molemmat tietysti yhtä tyhjän kanssa. Joku osaava, kun kävisi tekemään, niin saisi hyvän lehden AI:lla tehtyä.

• Anonyymi00007

Uusi Saimaa lehti on tekoälyllä tehtyä???
        Päättelitkö aivan itse vai kerrotaanko se jossain, esimerkiksi HS kertoo sen avoimesti missä ja miten sitä käytetään!!!
        Huom. AI on edelleenkin ns. arvausskone joka valikoi ihmisten luomien sääntöjen mukaan vastauksia valtavasta tietomassasta ja kaiken lisäksi tietomassan voi halutessaan korruptoida ja myös valikoida halutun tiedon esitettäväksi koneeksi kuten venäjällä, kiinassa, jenkeissä, jne. nykyisin tehdään yleisesti,,,

• Anonyymi00008

Savonmaa on ihan kepun propagandaa. Mieluummin luen vaikka tekoälyä

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Uusi Saimaa lehti on tekoälyllä tehtyä???
        Päättelitkö aivan itse vai kerrotaanko se jossain, esimerkiksi HS kertoo sen avoimesti missä ja miten sitä käytetään!!!
        Huom. AI on edelleenkin ns. arvausskone joka valikoi ihmisten luomien sääntöjen mukaan vastauksia valtavasta tietomassasta ja kaiken lisäksi tietomassan voi halutessaan korruptoida ja myös valikoida halutun tiedon esitettäväksi koneeksi kuten venäjällä, kiinassa, jenkeissä, jne. nykyisin tehdään yleisesti,,,

Kyllähän siellä on tekoälyn maneereja tekstit täynnä. Etenkin "pääkirjoitukset" välillä oikein haisee tekoälyn maneereille. Eiköhän siellä jutut "kirjoiteta" ensin itse apukoulutason kielellä ja sen jälkeen ajetaan tekoälyllä läpi, että parantaa muotoa ja tuo jotain uutta. Ennen ne jutut oli vain tuota apukoulutasoa ja nyt laatu on lähinnä kielillisesti parantunut, mutta mukaan on tullut tekoälyn maneereja ja tyyliä.

Osin Itä-Savonkin paikallisjutut kaupungin asioista on Hännisen eläköidyttyä sellaisia pöytäkirjojen tiivistelmiä, että tyhmää ne olisi ihmisen alusta loppuun tehdä. Käytännössä kivalla yksinkertaisella promptilla ja hyvin yksinkertaisilla some ja esim. Wordpress syötteillä sivusto tuon voisi aika pitkälle automatisoida. Vaatisi ehkä viikon työn. Päälle AI voisi tehdä haastattelut sähköpostilla ja rikastaa juttuja niillä. Googlemainoksin sitten rahoittaisi tuon ja ei tarvitsisi itse edes myydä mainoksia.

Ei tuo sen vaikeampaa olisi. Ehkä päivän viikossa sitten ylläpitoa ja tarkastamista ja AI:n ohjaamista.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllähän siellä on tekoälyn maneereja tekstit täynnä. Etenkin "pääkirjoitukset" välillä oikein haisee tekoälyn maneereille. Eiköhän siellä jutut "kirjoiteta" ensin itse apukoulutason kielellä ja sen jälkeen ajetaan tekoälyllä läpi, että parantaa muotoa ja tuo jotain uutta. Ennen ne jutut oli vain tuota apukoulutasoa ja nyt laatu on lähinnä kielillisesti parantunut, mutta mukaan on tullut tekoälyn maneereja ja tyyliä.

Osin Itä-Savonkin paikallisjutut kaupungin asioista on Hännisen eläköidyttyä sellaisia pöytäkirjojen tiivistelmiä, että tyhmää ne olisi ihmisen alusta loppuun tehdä. Käytännössä kivalla yksinkertaisella promptilla ja hyvin yksinkertaisilla some ja esim. Wordpress syötteillä sivusto tuon voisi aika pitkälle automatisoida. Vaatisi ehkä viikon työn. Päälle AI voisi tehdä haastattelut sähköpostilla ja rikastaa juttuja niillä. Googlemainoksin sitten rahoittaisi tuon ja ei tarvitsisi itse edes myydä mainoksia.

Ei tuo sen vaikeampaa olisi. Ehkä päivän viikossa sitten ylläpitoa ja tarkastamista ja AI:n ohjaamista.

Sinunhan sitten kannatta laitta pystyyn itse oma paikallislehti, nettiin aluksi, kun sen ylläpitäminen ja juttujen kirjoittaminen on helppoa tekoälyn ansiosta😂😂😂

• Anonyymi00009

Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni: kaikki varmasti olemme samaa mieltä siitä, että kannen "ruoka"kuvat olivat amatöörimäistä ja noloa paskaa.

• Anonyymi00010

Mikä siinä oikein on että Pekkoset osaavat sössiä lähes kaiken mihin ryhtyvät. Ravintolan ruoat ovat kesäsesongin ulkopuolella jopa hyviä mutta turistien houkuttelemiseksi tehty kesäbuffa jää kyllä kokeilematta.

• Anonyymi00011

Onko nämä Pekkoset Leinosen kavereita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      833
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      746
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe