Reilu ravintola pääsi somen ja valtakunnan mediaan julkaisemalla tekoälyllä tehdyn mainoksen "Kesäpuffan ruokalista" Uusi-Saimaa-lehdessä.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/9644111
Savonlinna pääsi valtakunnan medioihin
13
386
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
ej tee mieli syötä muikua saa vetestä järvi on ranasa
- Anonyymi00002
On kyllä umpisurkeat kuvat mainoksessa.
- Anonyymi00003
Eikö omistaja osaa itse ottaa kuvaa kännykällään kuvaa lounaspöydästä? Vai haluttiinko olla "fiinejä" ja käyttää tekoälyä?
- Anonyymi00004
Ei herranjestas! :D Nyt oli alitus Pekkosten standardeillakin.
- Anonyymi00005
Nyt on kyllä ollut täysin osaamaton tekoälyn kanssa räpeltämässä kun katsoo muita tekoälyllä tehtyjä ruokakuvia netissä, eikä paljoakaan huonommin voikaan enää epäonnistua!!!
- Anonyymi00006
Uusi Saimaa lehti on tekoälyllä tehtyä. Paljon kertoo se, että juttujen taso parani ja pesee seniilimaan eli Savonmaan kirkkaasti. Molemmat tietysti yhtä tyhjän kanssa. Joku osaava, kun kävisi tekemään, niin saisi hyvän lehden AI:lla tehtyä.
- Anonyymi00007
Uusi Saimaa lehti on tekoälyllä tehtyä???
Päättelitkö aivan itse vai kerrotaanko se jossain, esimerkiksi HS kertoo sen avoimesti missä ja miten sitä käytetään!!!
Huom. AI on edelleenkin ns. arvausskone joka valikoi ihmisten luomien sääntöjen mukaan vastauksia valtavasta tietomassasta ja kaiken lisäksi tietomassan voi halutessaan korruptoida ja myös valikoida halutun tiedon esitettäväksi koneeksi kuten venäjällä, kiinassa, jenkeissä, jne. nykyisin tehdään yleisesti,,, - Anonyymi00008
Savonmaa on ihan kepun propagandaa. Mieluummin luen vaikka tekoälyä
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Uusi Saimaa lehti on tekoälyllä tehtyä???
Päättelitkö aivan itse vai kerrotaanko se jossain, esimerkiksi HS kertoo sen avoimesti missä ja miten sitä käytetään!!!
Huom. AI on edelleenkin ns. arvausskone joka valikoi ihmisten luomien sääntöjen mukaan vastauksia valtavasta tietomassasta ja kaiken lisäksi tietomassan voi halutessaan korruptoida ja myös valikoida halutun tiedon esitettäväksi koneeksi kuten venäjällä, kiinassa, jenkeissä, jne. nykyisin tehdään yleisesti,,,Kyllähän siellä on tekoälyn maneereja tekstit täynnä. Etenkin "pääkirjoitukset" välillä oikein haisee tekoälyn maneereille. Eiköhän siellä jutut "kirjoiteta" ensin itse apukoulutason kielellä ja sen jälkeen ajetaan tekoälyllä läpi, että parantaa muotoa ja tuo jotain uutta. Ennen ne jutut oli vain tuota apukoulutasoa ja nyt laatu on lähinnä kielillisesti parantunut, mutta mukaan on tullut tekoälyn maneereja ja tyyliä.
Osin Itä-Savonkin paikallisjutut kaupungin asioista on Hännisen eläköidyttyä sellaisia pöytäkirjojen tiivistelmiä, että tyhmää ne olisi ihmisen alusta loppuun tehdä. Käytännössä kivalla yksinkertaisella promptilla ja hyvin yksinkertaisilla some ja esim. Wordpress syötteillä sivusto tuon voisi aika pitkälle automatisoida. Vaatisi ehkä viikon työn. Päälle AI voisi tehdä haastattelut sähköpostilla ja rikastaa juttuja niillä. Googlemainoksin sitten rahoittaisi tuon ja ei tarvitsisi itse edes myydä mainoksia.
Ei tuo sen vaikeampaa olisi. Ehkä päivän viikossa sitten ylläpitoa ja tarkastamista ja AI:n ohjaamista. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllähän siellä on tekoälyn maneereja tekstit täynnä. Etenkin "pääkirjoitukset" välillä oikein haisee tekoälyn maneereille. Eiköhän siellä jutut "kirjoiteta" ensin itse apukoulutason kielellä ja sen jälkeen ajetaan tekoälyllä läpi, että parantaa muotoa ja tuo jotain uutta. Ennen ne jutut oli vain tuota apukoulutasoa ja nyt laatu on lähinnä kielillisesti parantunut, mutta mukaan on tullut tekoälyn maneereja ja tyyliä.
Osin Itä-Savonkin paikallisjutut kaupungin asioista on Hännisen eläköidyttyä sellaisia pöytäkirjojen tiivistelmiä, että tyhmää ne olisi ihmisen alusta loppuun tehdä. Käytännössä kivalla yksinkertaisella promptilla ja hyvin yksinkertaisilla some ja esim. Wordpress syötteillä sivusto tuon voisi aika pitkälle automatisoida. Vaatisi ehkä viikon työn. Päälle AI voisi tehdä haastattelut sähköpostilla ja rikastaa juttuja niillä. Googlemainoksin sitten rahoittaisi tuon ja ei tarvitsisi itse edes myydä mainoksia.
Ei tuo sen vaikeampaa olisi. Ehkä päivän viikossa sitten ylläpitoa ja tarkastamista ja AI:n ohjaamista.Sinunhan sitten kannatta laitta pystyyn itse oma paikallislehti, nettiin aluksi, kun sen ylläpitäminen ja juttujen kirjoittaminen on helppoa tekoälyn ansiosta😂😂😂
- Anonyymi00009
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni: kaikki varmasti olemme samaa mieltä siitä, että kannen "ruoka"kuvat olivat amatöörimäistä ja noloa paskaa.
- Anonyymi00010
Mikä siinä oikein on että Pekkoset osaavat sössiä lähes kaiken mihin ryhtyvät. Ravintolan ruoat ovat kesäsesongin ulkopuolella jopa hyviä mutta turistien houkuttelemiseksi tehty kesäbuffa jää kyllä kokeilematta.
- Anonyymi00011
Onko nämä Pekkoset Leinosen kavereita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561