Mutta tänään olen ollut aistivinani jotain minkä voisi sanoittaa tällä tavalla: "Meekkö vit tuun siitä sitten jos et kerran mua halua". 😅
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Voin myös antaa jokaisen jaetun yhteyden erikseen sinulle. Henkien , tuossa. Fyysinen, tuossa. Tunnetaso, tuossa. Annan näitä ilotulitteita sinulle myös niin voit kiinnittää jokaisen noihin rakettikeppeihin ja ampua sitten vaikka taivaan tuuliin ne. 😅
Ap- Anonyymi00003
Kuvittele että kamera on kiinnitetty yhteen rakettikeppiin. Lanka palaa ja raketti ampaisee matkaan. Kameran kuvakulma kääntyy ja näkyy koko aika loittonevat ihmiset pää takakenossa katsomassa rakettia. Kamera kääntyy yläsuuntaan ja näkyy läpättävä lappu kepin varressa. "tunneyhteys" ja läpätyksen myös kuulee. Sitten räjähdys ja se menee sellaisenaan mutta lopuksi kamera jää kuvaamaan mustaa tähtitaivasta. 🌌
Tällaista nyt tällä kertaa 😂
Ap - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuvittele että kamera on kiinnitetty yhteen rakettikeppiin. Lanka palaa ja raketti ampaisee matkaan. Kameran kuvakulma kääntyy ja näkyy koko aika loittonevat ihmiset pää takakenossa katsomassa rakettia. Kamera kääntyy yläsuuntaan ja näkyy läpättävä lappu kepin varressa. "tunneyhteys" ja läpätyksen myös kuulee. Sitten räjähdys ja se menee sellaisenaan mutta lopuksi kamera jää kuvaamaan mustaa tähtitaivasta. 🌌
Tällaista nyt tällä kertaa 😂
ApSiltäkö tynnyrissäs näyttää?
- Anonyymi00002
Selvä painun helvettiin kiitos .
Muista sitä kun tulee taas ikvö etkö ihan itse aijoit mut pienissä Sievissä pois.elmästsi ..mies 😅👋🏻
Se on moro
A-nainen - Anonyymi00004
Onhan siinä toinenkin vaihtoehto: ei kiinnosta enää. Jos on saanut tarpeekseen siitä shitshow’sta ja haluaa vain elää normaalia elämää normaalien ihmisten keskuudessa. Kuulostaako tutulta?
- Anonyymi00005
Ohi
- Anonyymi00007
Suomi on ikävä kyllä vapaa maa jos on julkinen paikka eikä toisella ol porttaria sin ni vähä on mahdoton tilanne hoitaa jos ei toinen poistu asiallisesta pyynnöstä huolimatta si ne yleensä mennöö niin jot pitäs ihte poistua jos niin kert häirihhee jos on yksityinen alue/tila niin poliisihan tulee pyynnöstä poistamaan julkisesta tilasta yleensä poistetaan häiriön aiheuttaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465