Mustasukkaiseksi

Anonyymi-ap

Miltä teistä tuntuu, jos joku tarkoituksella tekee teitä mustasukkaiseksi ja/tai kilpailuttaa?

37

213

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei kannata. Se pilaa koko homman, karkottaa.

• Anonyymi00004
        UUSI

No en todellakaan itse tekisi 😂.
        Tämä enemmänkin heille luettavaksi, jotka sitä harrastaa. Voivat ja toivottavasti miettivät hieman.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kenestä olet mustasukkainen ?
      Miehestä vai naisesta?
      Kuvaile häntä?

• Anonyymi00006
        UUSI

Ei. Kirjoitin tuohon ylös jo aloituksen tarkoituksen.

• Anonyymi00003
      UUSI

Arvottomalta. Että olen vain yksi muiden joukossa, vaihdettavissa toiseen. Käännän nopeasti selkäni ja olen niiden seurassa, joille en ole vaihdettavissa.
      n>m

• Anonyymi00005
      UUSI

Onhan tuo nykypäivää, tuo ja sit voi välissä halpuuttaa. Saa kyllä stop merkin aika nopeaa.

• Anonyymi00007
      UUSI

Mun kiinnostus katoaa samantien, jos minusta näyttää, että mies tekee tarkoituksella tällaista. Voi toki olla, että yrittää kertoa olevansa toisesta kiinnostunut. Niin tai näin. En kilpaile. Ajattelen, että miehen ja itseni välillä pitää olla jotain niin erityistä, ettei hän halua pilata sitä millään peleillä. Oikean miehen kanssa näin onkin.

• Anonyymi00016
        UUSI

Sama. Vie kiinnostuksen samantien.

• Anonyymi00008
      UUSI

Jos nainen yrittäisi tehdä minut mustasukkaiseksi olemalla jonkun miehen kanssa, toteaisin vaan, johan on vaatimaton ukko 😄

• Anonyymi00009
      UUSI

Oma kokemus, että se vie joka kerta palan siitä tunteesta ja luottamuksesta, loukkaa ja satuttaa. Työntää kauemmaksi. Sekä kuin myös yllä jo mainittu, saa tuntemaan arvottomaksi pelinappulaksi.

• Anonyymi00010
        UUSI

Ap unohtui laittaa

• Anonyymi00014
        UUSI

Entäs jos olet käsittänyt väärin. Entäs jos hän luulee että yrität kilpailuttaa häntä.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Entäs jos olet käsittänyt väärin. Entäs jos hän luulee että yrität kilpailuttaa häntä.

Tai entä jos sillä toisella ei ole tunteita ollenkaan. Tähän voi olla monta skenaariota.
        Sivusta, mustasukkaisuutta vihaava.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En voi tietää varmuudella, mutta sanoisin aikalailla satavarmasti, ettei luule.
        Hän tekee sitä itse edelleen jossain määrin ja se satuttaa hyvin paljon.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tai entä jos sillä toisella ei ole tunteita ollenkaan. Tähän voi olla monta skenaariota.
        Sivusta, mustasukkaisuutta vihaava.

Tämän tiedän täydellä varmuudella, että tunteita oli.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

En voi tietää varmuudella, mutta sanoisin aikalailla satavarmasti, ettei luule.
        Hän tekee sitä itse edelleen jossain määrin ja se satuttaa hyvin paljon.

Lisäys, että aiemmin aikoinaan saattoi luulla, mutta sekin oli erikoista hänen omaan toimintaansa nähden.
        Mutta ei tästä nyt täällä sen tarkemmin.

• Anonyymi00011
      UUSI

Minä en ole mustasukkainen kenestäkään
      Pitäis eka löytää uusi kaivattu jos jaksais etsiä

Minusta voidaan kyllä olla mustasukkaisia
      Kovastikin.
      Mutta toivun traumoista nii ihmistert ja ihmiset on muutenki sivussa elämästä juuri nyt.
      Naiselta

• Anonyymi00012
      UUSI

Menetän mielenkiintoni heti. Oletan, että olen miehelle vain yksi mahdollisuus monien joukossa tai sitten hän yrittää jollakin tapaa nöyryyttää tai satuttaa minua.

En siedä epäkunnioittavaa käytöstä. Millaista sellaisen ihmisen kanssa olisi suhteessa ? Menisikö heti hakemaan seuraa muualta, kun ei saa tahtoaan läpi jossain asiassa tai tulee joku riita tai erimielisyys? Ei kiitos. Haluan kypsemmän miehen.

Sitä paitsi olen hyvin omistushaluinen ja lojaali ja haluan miehen, joka on samanlainen. Jos haluaa minut, niin se on sitten pelkästään minä eikä kukaan muu. En halua miestä, jolle olen vain yksi mahdollisuus monien joukossa. Haluan miehen, joka haluaa vain minut.

• Anonyymi00013
        UUSI

Erittäin hyvin sanottu tuo, että minkälainen se suhde sellaisen kanssa sitten olisi.
        ap

• Anonyymi00018
        UUSI

Hyvin sanottu. En ole kenellekään vaihtoehto muiden joukossa. Kyllä se pitää olla selvää puolin ja toisin.

• Anonyymi00015
      UUSI

Pysyn sen kaltaisista draamakuningattarista kaukana. Haistan ongelmia mielenterveydessä jos pitää sellaista ihmistyyppiä lähellä pitempään. Toisen kuuluisi luoda toiselle positiivisa tunteita, eikä negatiivisia sen vuoksi että saisi jotain omia itsetunto-ongelmiaan paikattua.

• Anonyymi00017
        UUSI

Kyllä, positiivisia tunteita!
        Ap

• Anonyymi00020
      UUSI

Olisi kyllä kiva tietää, mitä sellaisen ihmisen päässä pyörii, joka toimii näin? Mikä siinä on tavoitteena? Yrittää saada toinen näkemään, että vientiä olisi kyllä muuallakin ja saada toinen jotenkin mustasukkaiseksi ja epätoivoiseksi ja lähestymään aggressiivisemmin vai mitä?

• Anonyymi00026
        UUSI

Kai siinä yleensä on kyse huonosta itsetunnosta. Haluaa saada itsensä tuntemaan halutuksi. Mutta tekee sen toisen tunteiden kustannuksella, välittämättä mitä ahdistusta se luo toiselle, joten sen verran itsekäs ihmistyyppi että ei kiinnostele sellaiset jotka laittavat omat tarpeensa toisen edelle.

• Anonyymi00024
      UUSI

Ihmiset eivät usein huomaa/ muista, että ovat itse tahallaan aiheuttaneet mustasukkaisuutta. Joskus tuollainen käytös on vastareaktio kun toinen osapuoli on yrittänyt tehdä mustasukkaiseksi. Voiko ap aivan käsi sydämellä vannoa, ettei itse ole syyllistynyt mustasukkaiseksi tekemiseen/ yrittämiseen?

• Anonyymi00027
        UUSI

Kyllä voin!

• Anonyymi00028
      UUSI

Nämä ovat hankalia määriteltäviä, jos kaivattu tai molemmat ovat varattuja. Jos on rehellinen omasta suhteestaan, yrittääkö toisen mielestä tehdä mustasukkaiseksi? Jos yrittää peitellä ja vähätellä suhdettaan, onko sekään rehellistä käytöstä?

• Anonyymi00029
        UUSI

En itse pidä keskusteluista, joissa on kyse pettämisestä.
        Ap

• Anonyymi00031
        UUSI

Jokainen kyllä tietää itse, mikä on motiivi. Ja vastapuoli kyllä yleensä aistii sen.

• Anonyymi00030
      UUSI

Maku menee välittömästi. En muutenkaan jää katselemaan minkäänlaista pelailua ihmissuhteissa. Olen liian arvokas kenenkään nappulan pelinappulaksi.

• Anonyymi00032
        UUSI

Niin siis se mikä tuossa on juuri se ongelma, on se että parisuhteen pitäisi tehdä asiat mukavammiksi kuin yksin ollessa. Toisen pitäisi olla tukemassa kun on vaikeita hetkiä, eikä luoda niitä vaikeita tunteita. Semmosessa tilanteessa on luonnollisesti järkevämpää olla mieluummin yksin. On sitä kuormaa elämässä muutenkin, ilman että joku toinen hämmentää sitä lisää. Sellainen ihminen olisi painolasti ei tuki.

• Anonyymi00033
      UUSI

Kenenkään ei ole pakko ihastua minuun vain jos minä olen ihastunut häneen. Hänellä voi olla tunteita jotain toista kohtaan. Eikä välttämättä edes tiedä minun tunteista. Oletan hyvää ihmisestä, johon olen ”lääpälläni”.

• Anonyymi00034
        UUSI

Noinhan se normaalisti menee, mutta niin kuin olet saanut lukea kommenteista, niin jotkut sortuvat tuohon pelailuun. Silloin se tuntuu pahalle, vaikka kuinka haluaa toisesta ja toisista ajatella hyvää.
        Onneksesi sinun kohdalle ei ole tuollaista osunut.

• Anonyymi00035
      UUSI

Tuollainen käytös saa kiinnostukseni loppumaan.

• Anonyymi00036
      UUSI

Eipä mitenkään. Tunteet on molemmilla jo leimattu ja tiemme on selvä. Kilpailutusta ei todellakaan tarvita koska seinät ja peti on ollut jo selvä meille aikoja sitten. Rakkaus on mikä kantaa, ei kateus ja sivuhuudot

• Anonyymi00037
      UUSI

Säälittävää, mutta aika inhimillistä. Kertoo siitä toisesta enemmän, kuin itsestäni.

• Anonyymi00038
      UUSI

Sellaisella on erittäin heikko itsetunto, mutta ei tuolla toiminnalla mikä liitto kasassa pysy eikä kukaan mies ainakaan kiinnostu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      68
      1076
    2. 64
      1052
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      59
      834
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      669
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe