Minusta ja kaikesta? Jos käyt vielä täällä… 🥺
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Aika show.
- Anonyymi00002
Aijaa… 😞
- Anonyymi00009
Mistä syystä olet jäänyt koukkuun tähän naista esittävän apkeken showhun tai sen kommentointiin- mitä puutetta kompensoit?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mistä syystä olet jäänyt koukkuun tähän naista esittävän apkeken showhun tai sen kommentointiin- mitä puutetta kompensoit?
Joo kyllä viittasin dokumentoija siihen, että ei saa kuin omaa lapaa. Tai sinä et saa ihan miten koetaan. Oli sinun kommentti varmaan samoilla silmillä menevä jämä. TT
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo kyllä viittasin dokumentoija siihen, että ei saa kuin omaa lapaa. Tai sinä et saa ihan miten koetaan. Oli sinun kommentti varmaan samoilla silmillä menevä jämä. TT
Mitä muuten ajattelet kun räpsit näitä nk näyttökuvia- että saat itse vihjailla ja kirjoitella mitä sattuu, mutta muiden kommentit menee johonkin keskusämyriin josta koko homma litteroidaan suoraan käräjäsaliin monen kunnian nimissä? Osa 3
- Anonyymi00003
Ei mitään erikoista. Ihmettelen, että ei olla nähty.
- Anonyymi00004
No me ei olla hänen kanssaan nähty koskaan. ap
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joku näkymätön miekkonen🤭
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kummastelen miten tänne päädytään kaipaamaan ihmistä, jota ei ole koskaan nähnyt. Kai ne tunteet joillakin voi ilman kohtaamista syttyä, vaikka kummalliselta kuulostaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kummastelen miten tänne päädytään kaipaamaan ihmistä, jota ei ole koskaan nähnyt. Kai ne tunteet joillakin voi ilman kohtaamista syttyä, vaikka kummalliselta kuulostaa.
Jatkan. Eli on ihastunut itsensä luomaan mielikuvaan toisesta. Kuulostaa varmalta reseptiltä pettymykselle.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kerrohan omasta suhteestasi aloittajaäijän emojiin- useinkin nähnyt livenä kaipaamisesta jankuttava?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jatkan. Eli on ihastunut itsensä luomaan mielikuvaan toisesta. Kuulostaa varmalta reseptiltä pettymykselle.
Koska olet itse ajatellut päästä naista esittävän aapeen luomasta nk puhuvasta emojipäästä yli? Nolo
- Anonyymi00005
Tuskin mulle, mutta ei huolen häivää❤️
- Anonyymi00007
Asiakaspalvelussanne on ruuhkaa..
- Anonyymi00008
Voitte jättää takaisoittopyynnön painamalla ruutu.
- Anonyymi00012
Millainen mielleyhtymä tästä tulisi nyt syntyä meille kaikille kun kävit jälleen kerran ulisemaan guben emojille? Lähinnä tulee mieleen, että olet keinoton luuseri, joka polkee jalkaa lattiaan
- Anonyymi00011
Odotan ja uskon yhä ❤️🤍
- Anonyymi00018
Tekee mieli olla semmoinen kiltti mussukka, mutta harmittaa, kun en saa olla sitä rakkaalle naiselle.
- Anonyymi00020
no rakkaus ei kuole tosta vaan… ajattelen vaan sua taas ensimmäisenä tänä aamuna
- Anonyymi00021
https://www.youtube.com/watch?v=_l5paNG7-AU&list=RD_l5paNG7-AU&start_radio=1
kaikkea kaunista! - Anonyymi00022
Kerropa ite vaihteeksi. Tai kaikki TE joille itse olen kertonut. 🙎🏻♂️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411324
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 70567