Mies mitä mietteitä sulla on nyt

Anonyymi-ap

Minusta ja kaikesta? Jos käyt vielä täällä… 🥺

21

310

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aika show.

• Anonyymi00002

Aijaa… 😞

• Anonyymi00009

Mistä syystä olet jäänyt koukkuun tähän naista esittävän apkeken showhun tai sen kommentointiin- mitä puutetta kompensoit?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mistä syystä olet jäänyt koukkuun tähän naista esittävän apkeken showhun tai sen kommentointiin- mitä puutetta kompensoit?

Joo kyllä viittasin dokumentoija siihen, että ei saa kuin omaa lapaa. Tai sinä et saa ihan miten koetaan. Oli sinun kommentti varmaan samoilla silmillä menevä jämä. TT

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Joo kyllä viittasin dokumentoija siihen, että ei saa kuin omaa lapaa. Tai sinä et saa ihan miten koetaan. Oli sinun kommentti varmaan samoilla silmillä menevä jämä. TT

Mitä muuten ajattelet kun räpsit näitä nk näyttökuvia- että saat itse vihjailla ja kirjoitella mitä sattuu, mutta muiden kommentit menee johonkin keskusämyriin josta koko homma litteroidaan suoraan käräjäsaliin monen kunnian nimissä? Osa 3

• Anonyymi00003

Ei mitään erikoista. Ihmettelen, että ei olla nähty.

• Anonyymi00004

No me ei olla hänen kanssaan nähty koskaan. ap

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joku näkymätön miekkonen🤭

• Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kummastelen miten tänne päädytään kaipaamaan ihmistä, jota ei ole koskaan nähnyt. Kai ne tunteet joillakin voi ilman kohtaamista syttyä, vaikka kummalliselta kuulostaa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kummastelen miten tänne päädytään kaipaamaan ihmistä, jota ei ole koskaan nähnyt. Kai ne tunteet joillakin voi ilman kohtaamista syttyä, vaikka kummalliselta kuulostaa.

Jatkan. Eli on ihastunut itsensä luomaan mielikuvaan toisesta. Kuulostaa varmalta reseptiltä pettymykselle.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kerrohan omasta suhteestasi aloittajaäijän emojiin- useinkin nähnyt livenä kaipaamisesta jankuttava?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jatkan. Eli on ihastunut itsensä luomaan mielikuvaan toisesta. Kuulostaa varmalta reseptiltä pettymykselle.

Koska olet itse ajatellut päästä naista esittävän aapeen luomasta nk puhuvasta emojipäästä yli? Nolo

• Anonyymi00005

Tuskin mulle, mutta ei huolen häivää❤️

• Anonyymi00007

Asiakaspalvelussanne on ruuhkaa..

• Anonyymi00008

Voitte jättää takaisoittopyynnön painamalla ruutu.

• Anonyymi00012

Millainen mielleyhtymä tästä tulisi nyt syntyä meille kaikille kun kävit jälleen kerran ulisemaan guben emojille? Lähinnä tulee mieleen, että olet keinoton luuseri, joka polkee jalkaa lattiaan

• Anonyymi00011

Odotan ja uskon yhä ❤️🤍

• Anonyymi00018

Tekee mieli olla semmoinen kiltti mussukka, mutta harmittaa, kun en saa olla sitä rakkaalle naiselle.

• Anonyymi00020

no rakkaus ei kuole tosta vaan… ajattelen vaan sua taas ensimmäisenä tänä aamuna

• Anonyymi00022

Kerropa ite vaihteeksi. Tai kaikki TE joille itse olen kertonut. 🙎🏻‍♂️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      141
      1324
    2. 73
      1223
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      986
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      925
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      822
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      791
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      788
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      663
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      634
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      70
      567
    Aihe