Sinun kanssa mies. Tiedät kyllä, että voisin omasta puolestani hyvinkin laittaa viestiä irl, mutta uskon ettet halua ja en edes tiedä mitä kautta laittaisin, että se olisi sopivaa…
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Olet vain maailman ihanin ihminen ja harmittaa kun ei voida olla tekemisissä… ap
- Anonyymi00004
Minä ainakin haluan että laitat viestin. Muutenkin pian pitää laittaa että saadaan sovittua se yksi juttu.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä ainakin haluan että laitat viestin. Muutenkin pian pitää laittaa että saadaan sovittua se yksi juttu.
En tiedä mistä jutusta puhut. Ohi menee. ap
- Anonyymi00002
Onneksi on tämä palsta jossa voin edes leikisti olla yhteyksissä. 😞🥺 ap
- Anonyymi00003
Miksi ihmeessä pitää pelätä sanomista, onpa se missä muodossa tahansa ja oletpa kuinka kaukana tai lähellä häntä. Voi olla vaikka nenät vastakkain tunnin. Tärkeintä ei ole miettiä miksi nenät ovat vastakkain, eikä miettiä edes sitä tekemisenä vaan aistia ja tuntea se läsnäolo ja tunne.
- Anonyymi00005
En ole nähnyt miehen kanssa koskaan irl. ap
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei se ollutkaan olennaista vaan vapautua omista estoista ja rajoituksista, eikä miettiä mikä on sopivaa. Elämässä ihan kaikki elämän piiriin kuuluvat positiiviset asiat ovat sopivia.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aika outo juttu.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aika outo juttu.
Ei haittaa. ap
- Anonyymi00007
Sopivaahan se on kun niin päättää.
Hyvä ap.
En tiedä oletko ajatuksissani olevani ihminen.
Jos olet niin toivon, että laitat viestiä tai s-postia minulle.
Jos olemme aiemmin olleet yhteyksissä.
Luen joskus näitä. En sen kummemmin.
Oot mulle tärkeä.
♡
Levollista yötä.Ja en jatka tänne kirjoittelua tai kommentointia koska se on turhaa.
Elämä on niin rajallinen ettei sitä kannata tuhlata tänne.
Mitä tämä voi antaa elämääsi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411324
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 70567