Ja raadollisen rehellisesti. Ihmisen pitää nähdä kaunistellusti itsensä hyvänä, arvokkaana ja tärkeänä olosuhteista huolimatta, muuten masentuu. Jos peilistä näkyy kamala rumilus ja ei kykene mihinkään, eikä elämässä ole mitään elämisen arvoista, niin kukapa ei masentuisi.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Masennus on älykkäiden ihmisten sairaus. Vain älykäs ihminen kykenee näkemään itsensä, elämänsä ja ympäristönsä totuudenmukaisessa valossa.
- Anonyymi00005UUSI
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
No höh, enkö mä ookkaan älykäs? Däääm.
- Anonyymi00002UUSI
Tai masennus ei oikeastaan edes ole sairaus, se on vaan tila missä kaikki asiat näkee miten ne oikeasti on.
- Anonyymi00006UUSI
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00003UUSI
Masennus ei ole rehellistä, eikä realistista. Masennus on pessimismiä, eikä pessimismi ole yhtään sen realistisempaa kuin optimismikaan. Realisti tietää, että joskus onnistuu ja joskus taas ei. Realisti tietää olevansa ihan tavallinen, eikä se ole sen positiivisempaa kuin negatiivisempaakaan.
- Anonyymi00004UUSI
No en mä kyllä itseäni kamalana rumiluksena pidä, ihme olettamus, sellanen tavallisen näköinen nainen olen se riittää mulle.
Elämäni on elämisen arvoinen edelleen, en ole itsem. altis ollut oikeastaan koskaan.
Masennus johtuu sairauksistani ja ympäristössä vallitsevasta mustuudesta, niistä ihmisistä jotka kuvittelevat voivansa määräillä toisten elämää.- Anonyymi00008UUSI
Olet kummallinen mies
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olet kummallinen mies
Tuossa lukee kylläkin nainen.
Nainen olen. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuossa lukee kylläkin nainen.
Nainen olen.Olen Leena voidaan nennä treffeille
- Anonyymi00011UUSI
Masennus johtuu aikapitkälti rakkauden puutteesta ja olosuhteiden hyväksymisestä.
- Anonyymi00012UUSI
Jos pitää nähdä itsensä koko aika kaunistellusti eikä realistisesti,
On kyllä todellisuudesta pahasti vieraantunut!
Jos elämä niin kovasti pelottaa että täytyy luoda valheellinen totuus, on jotain mennyt pahasti pieleen jossain matkan varrella kohti aikuisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681076
- 641052
- 59834
- 93827
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois226669- 50598
- 40580
- 66575
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563