Olen miettinyt kun tekee mieli tumputtaa sisällä vois ihan rauhassa. mutta parvekkeella on paljon jännenpää onko tämä jotenkin jonkin laista fetismiä. Kertokaa olenko ainoa
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Kiinni jäämisen fiilis. Runkkaa myös usein autossa.
- Anonyymi00002UUSI
jännitys siinä on jos joku vaikka näkis,mutta kihelmöinti lisää nautintoa kunnes on sormet tahnassa ja saa nuolasta omat eväät
- Anonyymi00003UUSI
Minullakin on seisottava fantasia, jossa joku tai jotkut päättäisi katsoa mitä minulla on tiukkojen farkkujeni alla. Housut vain reilusti pois kysymättä jossakin ulkona luonnossa liikkuessani.
- Anonyymi00004UUSI
Lähes päivittäin käyn luonnossa eräällä paikalla runkkaamassa ja tunnelma on erittäin kiihottava ja jännittävä. Edgetän ja pidän kullin laukeamispisteessä ja joskus laukeaa kun itsehillintä pettää. Autoja menee paikasta ohi ja en tiedä milloin tulee tilanne, että tulee yllätetyksi, koska paikan vieressä myös alue jossa karavaanarit usein parkissa. Viikolla eräällä toisella paikalla olin tuen vieressä runkulla ja silloinkin aivan laukeamispisteessä, kun yhtäkkiä kuului auton lähestyvän. Kaksi naista ilmeisesti menossa marjaan tai jotain. Katselivat ohi hiljaa ajaen tyyliin, että saattoivat arvata mitä tein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811334
- 721194
- 791061
- 95889
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois260839- 49767
- 30760
- 55693
- 72679
- 44622