Mikä on. Kun tuntuu

Anonyymi-ap

Olen miettinyt kun tekee mieli tumputtaa sisällä vois ihan rauhassa. mutta parvekkeella on paljon jännenpää onko tämä jotenkin jonkin laista fetismiä. Kertokaa olenko ainoa

4

<50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kiinni jäämisen fiilis. Runkkaa myös usein autossa.

• Anonyymi00002
        UUSI

jännitys siinä on jos joku vaikka näkis,mutta kihelmöinti lisää nautintoa kunnes on sormet tahnassa ja saa nuolasta omat eväät

• Anonyymi00003
      UUSI

Minullakin on seisottava fantasia, jossa joku tai jotkut päättäisi katsoa mitä minulla on tiukkojen farkkujeni alla. Housut vain reilusti pois kysymättä jossakin ulkona luonnossa liikkuessani.

• Anonyymi00004
      UUSI

Lähes päivittäin käyn luonnossa eräällä paikalla runkkaamassa ja tunnelma on erittäin kiihottava ja jännittävä. Edgetän ja pidän kullin laukeamispisteessä ja joskus laukeaa kun itsehillintä pettää. Autoja menee paikasta ohi ja en tiedä milloin tulee tilanne, että tulee yllätetyksi, koska paikan vieressä myös alue jossa karavaanarit usein parkissa. Viikolla eräällä toisella paikalla olin tuen vieressä runkulla ja silloinkin aivan laukeamispisteessä, kun yhtäkkiä kuului auton lähestyvän. Kaksi naista ilmeisesti menossa marjaan tai jotain. Katselivat ohi hiljaa ajaen tyyliin, että saattoivat arvata mitä tein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1334
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1061
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      839
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      760
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      679
    10. 44
      622
    Aihe