Kolme eri ajoneuvo tapahtumaa samalle päivää. Vettä sataa ja kaikkia vituttaa🤣
Hävettää olla pyhäsalmelainen!!!!!!!!
Hävettää tämmöinen.
19
463
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Voiko 3 paikkaa olla yhtäaikaa 😚
- Anonyymi00006
Aurinko armas kippura varvas
- Anonyymi00007
Hämähäkki kiipesi langalleen tuli sade rankka putelin se vie hei hei ja heipä hei
- Anonyymi00019
Sus siunakkoo mikä sille lapselle nyt oikein tul
- Anonyymi00020
Älä sie lapsi huura, anhanhan minä kun eherin...oikeassa elämässä akka syöttää itkevää lasta ja lapsi meinaa tukehtua ruokaan... Näin ennen vanhaan
- Anonyymi00021
Miksi joku häpeää jotain sellaista mihin on itse syytön
- Anonyymi00025
Oletko katkera kun väki muuttanut pois.
- Anonyymi00034
Sinäpä sen sanoit niin miksi ?
- Anonyymi00029
Onneksi epäonnistui kaikki tapahtumat. Väki meni taaskin naapurikyliin..
- Anonyymi00035
Naapurikylissä ei ollut mitään..
- Anonyymi00037
ei menetetty mitään...
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521060
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113994Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust45970Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7864- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190633- 73607
- 57593