Äidilläni on kissan pentu joka on reilun kuukauden ollut meillä. Äitini kutsuu kissaa omaksi lapsekseen ja meillä hänen tytöillä on tietenkin riitaa välillä.
Aina, kun minä menen keittiöön niin tuo kissa tulee perässä kerjäämään jotain. Minä opetin, että sen pitää istua niin minä annan sille ruokaa tai niitä kissan namuja.
Minusta tuo kissa on yhtä tyhymä, kuin pikku-siskoni.
Oon kohta kuukauden joka päivä sanonut kissalle 2-5 eri kertaa, että : ISTU niin saat!
Tänään piti taas sanoa kissalle, että : ISTU!
Ainakin 20 kertaa sanoin ja sitten minä sanoin sille kissalle, että : EI VOI OLLA NOIN VAIKEAA ISTUA!
Sen jälkeen se suostu vasta istumaan.
Kyllä sen huomaa, että se kissa on yhtä tyhymä mitä RUOTSISSA SYNTYNYT SISKONI!
Syrjii ja kyykyttää minkä ehtii eli EI KUNNIOITA OMAA SISKOAAN YHTÄÄN VAIKKA OLEN SUOMESSA SYNTYNYT JA ITTE ON SYNTYNYT RUOTSISSA!
Minusta on hyvin ikävää.
Anonyymi-ap
2
81
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Se on kissa. Ei koira.
- Anonyymi00002
Olkoot vaikka LEHMÄ, mutta jos äitini pitää sitä SISKONI korvikkeena niin KYLLÄ JOUTAA OPETELLA ISTUMAAN SEKÄ OLEMAAN NIIN, KUIN IHMISET!
Samanlainen vinkujakin niin, kuin siskoni.
Hän on omasta mielestään PAREMPI IHMINEN, koska hän on syntynyt Ruotsissa ja elää jossain ihme PRINSESSA harhoissa FB KUNNIALLISENA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361302
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 45557