Katso ” Kokoomus on maata eniten tuhonnut puolue”😅
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Vain demari voi myydä yrityksen, joka tekee 6-7 miljardia vuodessa, 500 miljoonalla😅😅😅
- Anonyymi00011
Höpö höpö
- Anonyymi00002
Suomen suurin asuntosijoitusyhtiö Kojamo on ammattiliittojen luomus. Yhtiö on ollut ammattiliitoille erittäin tuottoisa bisnes.
Riku Aalto: Kyllä se on tietenkin merkittävä rahanlähde ja summat ovat tietysti isoja.
Kojamon valtava omaisuus on luotu veronmaksajien avulla. Laskimme, kuinka hyvä rahantekokone Kojamo on ollut ammattiliitoille. Summa paljastuu valtavaksi.
Hjallis Harkimo: Se on mun mielestä väärinkäytöstä, et sun ei pitäisi pystyä rakentamaan yritystä valtion avustuksella ja sen jälkeen yksityiset osakkeenomistajat saa siitä hyötyä ja voittoa.
Alun perin Kojamo vuokrasi asukkailleen kohtuuhintaisia asuntoja. Nyt Kojamon Lumo-asunnot ovat kovan rahan kohteita, joita vuokrataan markkinahinnalla. Suurissa kaupungeissa vuokra-asuminen kallistuu koko ajan ja hyviä kohteita on vaikeaa löytää.
Kyllä siinä kokoomuslaiset kalpenee näitten punikkien bisnesten rinnalla😅 - Anonyymi00003
Kyllä se on perussuomalaiset, jotka ovat Suomen tuhon tielle ajaneet.
- Anonyymi00005
Laita toki faktoja pöytään. Kerro myös, kuinka johtui hallituksen toimista eikä suhdanteista. Ps . En ole persu ( ovat idiootteja🤭).
- Anonyymi00004
Marini hallituksen saavutuksia😅 Lentoaseman hollantilaisomisteinen ravintolaketju sai suurimman yksittäisen tukipotin. Lahden seurakunta sai tukea puoli miljoonaa euroa ja teki koronavuonna 2020 yli kolme miljoonaa euroa ylijäämää.
- Anonyymi00006
Virkamiehet avautuvat Tarja Halosen johtamisesta: ”Huusi, haukkui, nöyryytti, aliarvioi ja pilkkasi”
Markku Salomaa: ”Halosen jokseenkin täydellinen johtamistaidottomuus tuli esiin jo ulkoministeriaikana ja paheni presidenttikauden aikana.”
Demareiden ihanne johtaja?- Anonyymi00007
Demareilla tuo on hyvin yleistä, vissiin opetetaan jollakin demarikurssilla.
- Anonyymi00008
Pahinta saastaa maan päällä!
- Anonyymi00010
Kyllä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475