Moikka
Etsiskelen paria jonka kanssa voisin täyttää fantasiani kolmen kimpasta jossa parin nainen saa kahden miehen täyden huomion... ei tietenkään haittaisi jos myös paria kutittelesi kutsua hyväkroppainen 50v mies makuuhuoneeseensa...
Haluaisin varsinais-suomesta parin seuraa miehelle
8
134
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Riippuu ulkoisesta habituksestasi sytynkö, joten se jää nähtäväksi. Meillä mies on bi, niin miten otat tämän huomioon. Ollaan viisikymppisiä hyvässä kunnossa ja aktiivisia seksissä, joten pitää olla myös mieskuntoa ja valmius useampaan kertaan, kun tavataan, ole rehellinen, kiitos.
- Anonyymi00002
tietty vaatii myös habituksen hyväksynnän minultakin, mutta voihan sitä katsoa.
- Anonyymi00003
Kovat luulot sinulla, se on kyllä parit jotka valkkavat, ei yksinäiset miehet, näin tämä menee.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kovat luulot sinulla, se on kyllä parit jotka valkkavat, ei yksinäiset miehet, näin tämä menee.
Tää ei ollut kyllä aloittajan kommentti :)
Moi ja kiitos viestistänne
Laittakaa viestiä vaikka mun spostiin joka on aika helppo arvata😉
Jatketaan siellä.Voisin vielä laittaa jatkoksi vähän itsestäni...
Olen 180cm, reilut 80kg, noin 50v ja atleettinen suomalainen korkeakoulutettu ja hyvässä duunissa oleva mies.
Kalu on kaiketi keskivertokaliiberia, vaikea sanoa näin heterona ilman kimppakokemuksia...- Anonyymi00004
Jaa löytyykö moisia muka näiltä sivuilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398