Kamppailen niin tunteideni kanssa, en halua että sattuu. Kumpaankaan meistä. Ihastunut sinuun nuori mies. Meidän viestit merkitsee mulle paljon. Meinasin ehdottaa uutta näkemistä jäätelön merkeissä, mutta jänistin. Taas. Ja silti kummiski kaipaan ja haluan
T. vanhempi nainen
Voihan ikäero
6
308
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Otitko panttivangiksi, vai mikä pe-lottaa?
- Anonyymi00002
Jos oot vanhempi kaunottareni niin laita viestiä vaan. Mieluusti lipittelisin jätskiä kanssasi. 👅
- Anonyymi00003UUSI
Huoks. Mitähän tuokin sitten on. 20v ja 25v vai jotain rajumpaa.
- Anonyymi00004UUSI
Älä jarruta! Mene rohkeasti.
Mulla oli ihana mieskaveri ja en uskaltanut täysillä heittäytyä mukaan. Pelkäsin ihmisten puheitakin. Minä vanhempi tyhjätasku ja nuori, rikas ja komea mies. Ajattelin myös, että hän kuitenkin haluaa lapsia myöhemmin.
Jos rakastatte toisianne, antakaa palaa!- Anonyymi00005UUSI
Onni voi olla hyvinkin ulottuvilla kun vain uskaltaa heittäytyä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onni voi olla hyvinkin ulottuvilla kun vain uskaltaa heittäytyä.
Hänellä pieni lapsi, elämä hänen kanssa vielä edessä. Maailma avoin. Oma jo täysi-ikänen. Mutta silti, järki sanoo muuta ja sydän toista..
T. vanhempi nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251178
- 701111
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93878- 77771
- 45761
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39723Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25658- 67643
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39526- 67509