Alistuva nainen

Anonyymi-ap

Nainen.. Haluatko tulla mun komentoon Oulussa

36

586

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiinnostelee, mikä erityisesti mielessä?

• Anonyymi00002

Mielellään kyllä keskustelen ensin missä on rajat. Tottakai seksi liittyy siihen. Sitominen ja piiska..

• Anonyymi00005

Mikä sua kiinnostaa?

• Anonyymi00006

Itseäni kiinnostaa venytys, fistaus, rintojen sitominen ja pahoinpitely sekä pissaleikit kaikissa muodoissaan esimerkiksi juomaan pakottaminen. Bukkake, hucow. Onko liian HC :D

• Anonyymi00007

Mistä päin oot.

• Anonyymi00008

Aloittaja. Kiihottavaa. Olet oikea orja.

• Anonyymi00011

Ihana nainen. Fistauksen lisäksi sun rinnat sidotaan. Kikkaa Harzann 1

• Anonyymi00012

Hei laita viestii. Täällä 58v mies

• Anonyymi00013

Kiinnostaa kerro lisää?. Aloittaja

• Anonyymi00014

Ei ollenkaan. Asun kerrostalossa, joten ääntä pitää vaimentaa. Aloittaja.

• Anonyymi00015

Mua kiinnostaa sun jutut. Eikä ollenkaan ole liikaa. Ota yhteys. Aloittaja.

• Anonyymi00016

Hucow on aika villiä. Nännit venyy. Aloittaja.

• Anonyymi00009

Sidon rinnat tiukaksi. Myös pyllytappi on iso.

• Anonyymi00010

Aloittaja. En hämmästy mistään. Kiihotut pissasta.

• Anonyymi00017

Mitäs olet. Spede kiihottuu suuhun paskantamisesta ja ripulista suussaan. Hähää.

• Anonyymi00018

Aloittaja.hiekkasärkille pissailemaan...tykkään häpäistä itteeni välillä, tiukat farkut jalkaan ja...
      N.52

• Anonyymi00021

Miten haluisit "häpäistä" minua oulussa, kerro?
      Oon rintava blondi ja vieraalla paikkakunnalla voisin alistua yhteen sun toiseen...
      Tn52

• Anonyymi00022

No orja ja palvelija olet. Pylly tappi ja lyhyt hame kaupungilla. Rinnat saa kohtelua kotona.

• Anonyymi00023

Savon mies täällä tn52. Mä otan sut mielelläni häoäistäväksi todella monipuolisesti.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Savon mies täällä tn52. Mä otan sut mielelläni häoäistäväksi todella monipuolisesti.

Suksi kuuseen .. Aloittaja.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kerro savonmies mitä tekisit minulle, niin kerron onko se okei.
        Minua on kiusoiteltu mm nokkosilla...
        N52

• Anonyymi00025

Ilman rintaliivejä, ja nipistimet kun on, niin näyttää ilmeiseltä vosulta, mutta tulee tunne, että ei mitään väliä...ja tappi tietty, mut tiukat housut on hyvä et pysyy paikallaan.
      Yhtenä iltana tuolla särkillä olin noin ja nuori poikaporukka tuli vastaan, vislasivat ja huutelivat perääni...oikein toivoin että tappi näkyisi läpi mun farkuista.
      Kyl antoi henkisesti tyydytysta ja punaset posket
      N52

• Anonyymi00027

Nyt on hyvä nainen. Seuraavaksi sidotaan myös tissit paidan alle..
        Aloittaja.

• Anonyymi00028

Juu sitokaa mun kookkaat rinnat... tuhma pyllyni täytyisi laittaa tottelemaan,se on nälkäinen...iltahämärissä lähden taas seikkailulle rantaan...

• Anonyymi00029

Sidot itse rintasi t-paidan alle tiukasti. Nipistimet ja tappi myös. Tulee kiihottava ulkoilu.

• Anonyymi00030

N 52 laita kikkiä Harzan1 . Mä keksin sulle kunnon juttuja..

• Anonyymi00031

Ei ole kik,vois illalla hämärissä lähtee pururaralle,ihan vain kävelylle...olisko herroilla ohjeita minulle, pientä häpeää olis vailla taasen...N52

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei ole kik,vois illalla hämärissä lähtee pururaralle,ihan vain kävelylle...olisko herroilla ohjeita minulle, pientä häpeää olis vailla taasen...N52

Sulla pitää olla kauko-ohjattava tappi, jota mä ohjailen vähän matkan päässä. Laitan sut kiemurtelemaan.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Sulla pitää olla kauko-ohjattava tappi, jota mä ohjailen vähän matkan päässä. Laitan sut kiemurtelemaan.

No se olisi jotain jo, kunnon tena farkkuihin,voi nimittäin kiihottaa alkaa päästeleen lirauksia samalla kun tappi kiemurtaa suolessani...
        Olisi se häpeällistä... ja mua jos taluttaa hihnasta jossain,omistan nimittäin koiran ja pannan tietty...
        N52

• Anonyymi00032

Alistuva nainen tai pariskunta kiihoittaa käskyttää.Vähän piiskalla tehostaa varsinkin miehen alistaminen.
      Mies sidottuna terassille vieras patjalle naisten pitkä villatakki päälle perse pystyssä.kunnolla piiskaa.Takaa päin peppuun kusta selälle jätesäkki halki kusesta märän villatakin päälle kääntää selälleen nainen naaman päälle nuolettaa pillua juo kaiken aikaa kusee vähän päästä alkaa ratsastaa.
      Orkun jälkeen nuolettaa pillun puhtaaksi.Keksii miehelle muutakin kivaa.

• Anonyymi00035

Pissailut ❣️
        N52

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Pissailut ❣️
        N52

Uuh. Muutama päivä mennyt etten ole lukenut. Mua kiihottaa sun alistumis vietti. Mä haluan myös että sä kiihotut.
        Aloittaja.

• Anonyymi00038

Tapahtui eräänä kesän helteisen päivän iltana yökerhon tupakointi paikalla
      Tyttökaverin kanssa,pummittiin tupakat nuorilta miehiltä ja alettiin polttaa, nuorten miesten katseet imivät mun rintoja, jotka olivat tyrkyllä oikein,kohottavien liivien ja niukan valkoisen topin alla,aloin punestua kasvoista ja tunsin kuinka kosteus valui alapäässäni,imeytyen pikkareihini... mietin että kastuuko jo farkutkin,häpesin itteeni... ihanaa 💥
      Pois lähtiessä pojat yritti lyöttäytä seuraan ja tarjosivat tupakat,poltettiin ulkona kesän lämmössä ja yksi heistä kysyi humalassa, että onkohan noi aidot, kun ovat noin ryhdikkäästi esillä, ja että voisiko koskettaa?
      Kaverini yllytti antaa suostumus, että kerrankos sitä nyt ollaan viihteelle lähdetty jne.No sanoin että olepas hyvä vaan kun oikein kauniisti pyysit, ja taas punoitus alkoi nousta kuin pikkutytön poskille konsanaan, poika ujosti puristeli rintojani, ja kehui niitä kovin,olin ihan limainen ja tuhma pyllyni keikkui siinä mukana.Sanoin muille pojille että jos tekee mieli puristella, niin nyt on tilaisuus siihen... ihmisiä käveli ohitsemme samalla... sitten sanoin että varmasti ootte nyt huomanneet ne aidoiksi luojan luomiksi ja että nyt me lähdetään nukkumaan, että seuraavaan kertaan.
      Minulla oli jo farkutkin limassa ja hävetti kunnolla ja kiima kova, että teki mieli orkuttaa kotona, ja sinne kun pääsin, niin isoin tappini esiin ja kostutin sen emättimessä, ja sitten kerralla pyllyni sisään,huusin kiimassa ja lihas vasaralla sitten farkkujen läpi surruutin rajun orkun ja taisi siinä pissatkin tulla samalla kertaa 🔥 ihana häpeä
      N52

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      667
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      619
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      563
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      559
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      539
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      528
    8. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      521
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      468
    Aihe