Toisensa?
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Varmaan mä 😎✌🏻
- Anonyymi00002
Mistä tiedät?
- Anonyymi00008
Miten hänet nolasit?
- Anonyymi00003
Nolasi toisensa... selvennätkö vähän, en ymmärrä kysymystä.
- Anonyymi00025UUSI
Teet guben elämänkoulugallupeilta täsmentäviä kysymyksiä tekevä itsestäsi niin kovin tärkeän kun kirjoitat kirjakielellä totiseen ilmaisutyyliisi
- Anonyymi00004
Hän nolasi mut, kun kertoi kiinnostuksestani (ja ehkä myös omastaan) muille. Minä en ole nolannut häntä. Mitään en ole kertonut hänen mahdollisesta kiinnostuksestaan (kuten en omastanikaan) enkä muutenkaan maininnut hänestä koskaan pahaa sanaa tai noloja asioita tms. Ainoastaan hyvällä puhunut, kaverina.
Naiselta- Anonyymi00022UUSI
Älä viitti,Kilometrien päähän näky se sinun ihastuminen siihen mieheen.
- Anonyymi00038UUSI
Joskus on ihan sama miten hyvällä toisesta/toisista puhuu, mutta teot ja muut eleet paljastaa aina. Jos on esim. mustasukkaisuuteen taipuvainen, se näkyy.
- Anonyymi00005
Minä nolasin itseni .
Mies oli aina oma ihana itsensä ♥️
Naiselta- Anonyymi00016
Miten?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miten?
Taidat suorastaan rakastaa naisten virheellisyyksien sun muun kaivelua lapselliselta performaatioäijältä kysellen
- Anonyymi00006
Se ei ole ok että porukalla yritetään pilata jonkun elämä ja sitten uhriudutaan.
- Anonyymi00024UUSI
Eivätkä ymmärrä mitä vaitiolovelvollisuus tarkoittaa.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eivätkä ymmärrä mitä vaitiolovelvollisuus tarkoittaa.
Sekin pänniin .. typpi rikkoi vaitiooloa höpötäen kaiken tänne tai tän kautta .
Mua oksettaa nyt
Naiselta
- Anonyymi00007
Kysytäänkö tässä, että on jotenkin nolannut kaivattuansa?
- Anonyymi00009
Siltä vaikuttaa. Tällä palstalla on tosi outoa porukkaa…
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siltä vaikuttaa. Tällä palstalla on tosi outoa porukkaa…
Kyllä, keskenkasvuista ja sekaisin olevaa porukkaa suuri osa.
Sivusta - Anonyymi00018
Ei ainakaan häirikön ja minun tapauksessa ollut minun puolelta minkäänlaista kaipaamista häirikköä kohtaan!
- Anonyymi00027UUSI
On se hienoa että yksi tosikko sentään jaksaa aina repiä pelihousunsa guben lapsellisista gallupeista ja antaa sulle mitä se haluaa. Ja aina tuota etovaa erotomaanislangia käyttäen kaivattu sitä ja kaivattu tätä.
- Anonyymi00010
en vaan jaksanu sitä ympärillä leijuvaa ’kuka pelkää mustaa miestä’ läppää enäään. antakaa mun elää. jne.
- Anonyymi00015
Mitä sillä tarkoitettiin?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä sillä tarkoitettiin?
No varmaan esim sitä että välillä tämä gallupgubbe kokee olevansa esim pelottava musta mies
- Anonyymi00012
Turha miettiä menneitä, sitä paitsi jokainen hölmöilee joskus. Aurinko nousee joka aamu, eilinen on mennyttä. ☀️
- Anonyymi00021UUSI
Älä unta nää ettäkö unohtaisin tämän!
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Älä unta nää ettäkö unohtaisin tämän!
Eli minkä? Olet valveilla aamuyöllä?
- Anonyymi00013
😂
👔👉🫣
👖- Anonyymi00020UUSI
Sinä nolasit itsesi ,en oo ikinä ollut sinusta kiinnostunut ja näin myöhemmin siksi koska olet mun petceessä kiinni.Olet kyllä ollut toistenkin.
- Anonyymi00014
Ei kai me mitään tarkoituksella nolattu, saattoi se huvittaa joitakin, joitakin ärsytti.
- Anonyymi00017
Hän varmaan mutta en mä siitä meteliä nosta, ei kuulu tapoihin. Virheistä oppii.
- Anonyymi00023UUSI
Jaa siis näistä nk beavis ja butthead - duoista? Niitäkin on riehunut täällä kaksi eri kokoonpanoa, mutta yksi ollut samassa bromancessa toisen kombo kanssa. Monimutkainen lause, kyllä se siitä parviälyllä vaikka
- Anonyymi00029UUSI
Mies nolasi naisen, nainen ei miestä.
Mies vaan oletti joidenkin muiden kirjoituksista että nainen olisi ne hänestä kirjoittanut.
Tai ei se pelkästään ollut miehen oletuksista kii.
Joku halusi sotkea asioita ja esitti sitä naista.- Anonyymi00030UUSI
Ainoastaan joku, joka tietää riittävästi sekä naisesta, että tilanteesta, pystyy noin tekemään!
sivusta - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ainoastaan joku, joka tietää riittävästi sekä naisesta, että tilanteesta, pystyy noin tekemään!
sivustaEi se ihan noinkaan ole........
Kaikissa asiaan liittyvissä jutuissa ainakaan. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
sivustaTodella häiritsevä pointti
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Todella häiritsevä pointti
Noinhan sen on pakko olla, jos asiat kirjoituksissa täsmää.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei se ihan noinkaan ole........
Kaikissa asiaan liittyvissä jutuissa ainakaan.Miten niin ei ole?
- Anonyymi00039UUSI
Mies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361302
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 45557