Postia sinne vai lukeeko sen koko kaupunki? Oot vaan mielessä.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Ei sitä lue koko Pirha, se on henkilökohtainen sähköposti.
- Anonyymi00002
Laita, laita. Tai laita viestiä puhelimeen. Kyl sä mun numeron löydät.
- Anonyymi00003
Viesti puhelimeen tulee varmasti perille.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Viesti puhelimeen tulee varmasti perille.
Tai sähköpostiin, sulhan on se. Kait osoitteeni
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tai sähköpostiin, sulhan on se. Kait osoitteeni
Jos on ees enää sitä, ken tietää
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos on ees enää sitä, ken tietää
Rakkauspostia en näytä todellakaan muille❤️ kuka nyt sellaista haluais näyttää kellekkään. Hymyilisin vaan onnesta ja laittaisin piiloon. Kun tekee taas mieli romantiikkaa repisin kuoren uusiksi auki.
- Anonyymi00004
Pistä vain säpöön viestiä se on henkilökohtainen
Jos siis uskallat vielä puhua ...
Somesta lähdin pois .
Ja täältä meen myöskin .
Naiselta miehelle- Anonyymi00013
Miehestä joku tuntomerkki?
- Anonyymi00007
- Anonyymi00008
Sähköposteja ei muut lue. Eli se toimii, jos viestiä haluat laittaa.
- Anonyymi00009
Meillä on yksityisyyden suoja Suomessa.
- Anonyymi00010
Voit laittaa ja ei lue
- Anonyymi00011
Oi ihana SUOMALAINEN TURJAKE MIEHENI kirjoittaa vihdoinkin OMALLE RAKKAALLE PULLUKKA PUNKERO VAIMOLLEEN RAKKAUS KIRJEEN 🥰😘💋💋💋
Asun edelleenkin kylässä vaikka monet väittää, että tämä on muka CITY tai TOWN. Ulkomailta asti turistit on käyneet valehtelemassa minulle päin naamaa, että minä asun muka CITYSSÄ TAI TOWNISSA.
Laita kirje kuoreen niin ei sitä kukaan lue, mutta minä kyllä sanon, että : Elämäni ensimmäinen rakkaus kirje tuli postissa.
Muistat sitten piirtää siihen SYDÄMIÄ ja kirjoitat, että I LOVE YOU. Voisit kirjoittaa myös, että ” Olet minun elämäni ilo, valo ja onni. Elämäni ilman sinua on, kuin paskantais PIIKKILANKAA.”
Ei me niin vanhoja sentään olla, etteikö TEINI LOVEA vois olla, koska eihän me ole lapsia eikä eläimiä lasten korvikkeena.- Anonyymi00014
Lisään kyllä, että mieheni on päättänyt, että HÄNESTÄ TULEE KREIVI JA MINUSTA KREIVITÄR.
Hän on manipuloinut minun 2 nuorinta lasta Drakuloiden maailmaan ja minä olen nainen joka rakastan AURINKOA JA VALOA enemmän, kuin SYNKKYYTTÄ JA PIMEÄ!
Sitten hän itse juoksee tuolla ISÄ AURINKOISENA tukka putkella joka paikassa! - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Lisään kyllä, että mieheni on päättänyt, että HÄNESTÄ TULEE KREIVI JA MINUSTA KREIVITÄR.
Hän on manipuloinut minun 2 nuorinta lasta Drakuloiden maailmaan ja minä olen nainen joka rakastan AURINKOA JA VALOA enemmän, kuin SYNKKYYTTÄ JA PIMEÄ!
Sitten hän itse juoksee tuolla ISÄ AURINKOISENA tukka putkella joka paikassa!Unohdin mainita, että KAIKKI SUOMALAISET TURJAKE MIEHET HALUAVAT OLLA KREIVEJÄ, koska he ovat VEREN HIMOISIA DRAKULOITA JA KAIKKI SAADAAN HIENOT DRAKULAN HAMPAAT JOTKA OLLAAN KREIVEJÄ JA KREIVITÄRIÄ.
Suomen valtiolla kyllä pitäs sen verran rahaa olla, että saadaan KREIVIEN JA KREIVITÄRIEN HAMPAAT KUNTOON! - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sitten hän itse juoksee tuolla ISÄ AURINKOISENA tukka putkella joka paikassa!Pakko laittaa tähän, että näin unta jossa meillä suomalaisilla turjakkeilla oli DRAKULAN hampaat ja he jotka eivät olleet vaan SOME kunniallisia niin heillä ei ollut edes hampaita.
Heidän hampaat piti poistaa TURVALLISUUS SYISTÄ ja heidät kynnet piti leikata joka lauantai niin he eivät voineet edes kynsiä meitä suomalaisia turjakkeita.
- Anonyymi00015
Kukaan muu ei lue. Laita vaan viestiä tulemaan...🩷
- Anonyymi00016
Mulle voi laittaa, jos uskaltaa. Toivottavasti uskaltaa. Elämä on opettanut.
- Anonyymi00017
Postinkantaja vaihtaa sen omaan sähkölaskuunsa.
- Anonyymi00019UUSI
Ei varmaan mulle mutta voit.
- Anonyymi00020UUSI
Voi mulle laittaa postia. Ei nää kukaan muu.
- Anonyymi00021UUSI
No heitä jo postia ja muista yhteys tietosi niin voin soittaa.
- Anonyymi00022UUSI
Mä en ole saanut entisiin säpoihin, enkä viesteihin vastauksia, niin oletan, että en nytkään saisi, niin miksi laittaisin? Pallo on hänellä jos jollain on.
-joku jostain vain- - Anonyymi00024UUSI
Arvasit oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361302
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 45557