Voinko laittaa sulle

Anonyymi-ap

Postia sinne vai lukeeko sen koko kaupunki? Oot vaan mielessä.

24

381

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei sitä lue koko Pirha, se on henkilökohtainen sähköposti.

• Anonyymi00002

Laita, laita. Tai laita viestiä puhelimeen. Kyl sä mun numeron löydät.

• Anonyymi00003

Viesti puhelimeen tulee varmasti perille.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Viesti puhelimeen tulee varmasti perille.

Tai sähköpostiin, sulhan on se. Kait osoitteeni

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tai sähköpostiin, sulhan on se. Kait osoitteeni

Jos on ees enää sitä, ken tietää

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jos on ees enää sitä, ken tietää

Rakkauspostia en näytä todellakaan muille❤️ kuka nyt sellaista haluais näyttää kellekkään. Hymyilisin vaan onnesta ja laittaisin piiloon. Kun tekee taas mieli romantiikkaa repisin kuoren uusiksi auki.

• Anonyymi00004

Pistä vain säpöön viestiä se on henkilökohtainen
      Jos siis uskallat vielä puhua ...
      Somesta lähdin pois .
      Ja täältä meen myöskin .
      Naiselta miehelle

• Anonyymi00013

Miehestä joku tuntomerkki?

• Anonyymi00007
    • Anonyymi00008

Sähköposteja ei muut lue. Eli se toimii, jos viestiä haluat laittaa.

• Anonyymi00009

Meillä on yksityisyyden suoja Suomessa.

• Anonyymi00010

Voit laittaa ja ei lue

• Anonyymi00011

Oi ihana SUOMALAINEN TURJAKE MIEHENI kirjoittaa vihdoinkin OMALLE RAKKAALLE PULLUKKA PUNKERO VAIMOLLEEN RAKKAUS KIRJEEN 🥰😘💋💋💋

Asun edelleenkin kylässä vaikka monet väittää, että tämä on muka CITY tai TOWN. Ulkomailta asti turistit on käyneet valehtelemassa minulle päin naamaa, että minä asun muka CITYSSÄ TAI TOWNISSA.

Laita kirje kuoreen niin ei sitä kukaan lue, mutta minä kyllä sanon, että : Elämäni ensimmäinen rakkaus kirje tuli postissa.
      Muistat sitten piirtää siihen SYDÄMIÄ ja kirjoitat, että I LOVE YOU. Voisit kirjoittaa myös, että ” Olet minun elämäni ilo, valo ja onni. Elämäni ilman sinua on, kuin paskantais PIIKKILANKAA.”

Ei me niin vanhoja sentään olla, etteikö TEINI LOVEA vois olla, koska eihän me ole lapsia eikä eläimiä lasten korvikkeena.

• Anonyymi00014

Lisään kyllä, että mieheni on päättänyt, että HÄNESTÄ TULEE KREIVI JA MINUSTA KREIVITÄR.
        Hän on manipuloinut minun 2 nuorinta lasta Drakuloiden maailmaan ja minä olen nainen joka rakastan AURINKOA JA VALOA enemmän, kuin SYNKKYYTTÄ JA PIMEÄ!

Sitten hän itse juoksee tuolla ISÄ AURINKOISENA tukka putkella joka paikassa!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Lisään kyllä, että mieheni on päättänyt, että HÄNESTÄ TULEE KREIVI JA MINUSTA KREIVITÄR.
        Hän on manipuloinut minun 2 nuorinta lasta Drakuloiden maailmaan ja minä olen nainen joka rakastan AURINKOA JA VALOA enemmän, kuin SYNKKYYTTÄ JA PIMEÄ!

Unohdin mainita, että KAIKKI SUOMALAISET TURJAKE MIEHET HALUAVAT OLLA KREIVEJÄ, koska he ovat VEREN HIMOISIA DRAKULOITA JA KAIKKI SAADAAN HIENOT DRAKULAN HAMPAAT JOTKA OLLAAN KREIVEJÄ JA KREIVITÄRIÄ.

Suomen valtiolla kyllä pitäs sen verran rahaa olla, että saadaan KREIVIEN JA KREIVITÄRIEN HAMPAAT KUNTOON!

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Pakko laittaa tähän, että näin unta jossa meillä suomalaisilla turjakkeilla oli DRAKULAN hampaat ja he jotka eivät olleet vaan SOME kunniallisia niin heillä ei ollut edes hampaita.

Heidän hampaat piti poistaa TURVALLISUUS SYISTÄ ja heidät kynnet piti leikata joka lauantai niin he eivät voineet edes kynsiä meitä suomalaisia turjakkeita.

• Anonyymi00015

Kukaan muu ei lue. Laita vaan viestiä tulemaan...🩷

• Anonyymi00016

Mulle voi laittaa, jos uskaltaa. Toivottavasti uskaltaa. Elämä on opettanut.

• Anonyymi00017

Postinkantaja vaihtaa sen omaan sähkölaskuunsa.

• Anonyymi00019
      UUSI

Ei varmaan mulle mutta voit.

• Anonyymi00020
      UUSI

Voi mulle laittaa postia. Ei nää kukaan muu.

• Anonyymi00021
      UUSI

No heitä jo postia ja muista yhteys tietosi niin voin soittaa.

• Anonyymi00022
      UUSI

Mä en ole saanut entisiin säpoihin, enkä viesteihin vastauksia, niin oletan, että en nytkään saisi, niin miksi laittaisin? Pallo on hänellä jos jollain on.

-joku jostain vain-

• Anonyymi00024
      UUSI

Arvasit oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      136
      1302
    2. 73
      1223
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      986
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      925
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      822
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      791
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      788
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      663
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      634
    10. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      45
      557
    Aihe