Ei uskois 😉
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Entä jos nähtäisiin?
- Anonyymi00005
Nähdään koko ajan
- Anonyymi00002
Mulla sama tunne. Missä nähtäis?
Sivusta- Anonyymi00006
Tos noi
- Anonyymi00008
Miten olis joulutorilla.
- Anonyymi00003
Näinhän se on, rakkaus kasvaa päivä päivältä vaikka tekoja tai näkemisiä ei aina olisikaan. Ne on pienet hetket ja kosketukset jotka jäävät muistiin, tunne jonka pystyy palauttamaan osittain jotain kaunista, kasvattaa rakkautta hyvin paljon.
https://www.youtube.com/watch?v=jcocGh2LU-Y&list=RDjcocGh2LU-Y&start_radio=1- Anonyymi00027
Tuo on ollut Upeeta ennen ! Oli vain HETEROITA . Tytöt nättejä olleet .
- Anonyymi00004
Sama tunne miehestä jota rakastelin toissayönä ❤️
- Anonyymi00011
Tää mieheltä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tää mieheltä.
Mies ei voi rakastella toista miestä. Se on hoonaamista tai jotain muuta sitten.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tää mieheltä.
Ei ollut mieheltä vaan naiselta
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tää mieheltä.
Jokainen normaali sen ymmärtää. Nämä pakkoajatustapaukset on toki erikseen, joiden elämä koostuu naisen sanan jäljittämisestä ja elämäntilanteiden reflektoinnista. Lapsellista ja psy koottista
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei ollut mieheltä vaan naiselta
ookkohan ihan varma ? ja kaikki todisteet puutuvat🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00007
Sehän tässä huolestuttaakin.
- Anonyymi00009
Paloiko pohjaan vai miks hiolestunut.
- Anonyymi00013
Ei tässä ole huolta, miksi olisikaan
- Anonyymi00010
Vieläkö Remu on henGissä?
- Anonyymi00012
Sitten sinä varmasti ottaisit yhteyttä tai antaisit minun ottaa.
- Anonyymi00015
On meillä yhteys...salainen
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
On meillä yhteys...salainen
Pitäisiköhän sinun satusetä viritellä joku messevä superstoori tästä, jotta näillä emojien perässä juoksijoilla ei varmasti olisi muuta elämää
- Anonyymi00018
haha mä taas inhoan päivä päivältä enemmän olenhan entinen kikolon poika
- Anonyymi00021
AP mielisairas
- Anonyymi00022
Vain mielisairas käyttää termiä mielisairas. Eri
- Anonyymi00024
Muista yksisarvinen jaksaa naista esittävän sedän maalittelua naiseksi samalla kun vedät noita yleishyödyllisiä mukavia rupatteluketjuja lapselliselle taikaponitunnisteella
- Anonyymi00023
Rakastan nuorta naista joka hetki ❤️
Mieheltä Naiselle - Anonyymi00025
Tuntomerkkejä keneltä kenelle. Suomessa on 5.5 miljoonaa asukasta.
- Anonyymi00026
Ei todellakaan uskoisin.
- Anonyymi00028
Kuka ketä mä en tee rakkaudella mitään en halua sitä itse tuntea miksi ei hyödytä mua korkeintaan tiedän tunne tasolla kuinka toiseen sattui jos joudun tätä satuttamaan fyysinen kipu on yksinkertaista paranee aikanaan kun hoitaa kivun aiheuttajan henkinen kipu taas se on useimmille jopa jotain joka ei ole hoidettavissa vinkkinä mä olen itse itsestäni tehnyt jo kauan sitte niin kylmän ettei mua pysty satuttamaan mitenkään jos jotain musta tuntuu korkeintaan pahalta toisen puolesta sitäkään ei ole käyny kun kerran ettäkö itse tunsin senkään kyllä mä tiedän kaikkien tunteet itseäni kohtaan on oma valintani olla välittämättä niistä tunteista mä kerron jokaiselle henkilökohtaisesti omat tunteeni tätä kohtaan pohjautuen siihen millaiseksi on vallinut haluta tulla miksi koska opin isäni kanssa että ihmistä joka ei itse halua auttaa itseään ei sellaista voi kukaan auttaa muutos ei ole kuin hetken huuma seuraavaan vastoinkäymiseen asti kuinka selvitään vastoinkäymisistä onko vastoinkäyminen jotain sellaista johon voi itse vaikuttaa miksi ihmisillä on jatkuvasti vastoinkäymisiä elämässään mitä pitäisi tehdä itselleen tai ympäristölleen voidakseen vaikuttaa vastoinkäymisiinsä miksi mä monesti jopa vastaan kysymykseen kysymyksellä ihminen ei opi yhtään mitään jos antaa valmiin vastauksen kysyttyyn kysymykseen ei välttämättä edes muista enään seuraavassa hetkessä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362022
- 41630
- 38584
- 42470
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60460- 61459
- 44438
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6417Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14413- 40401