Jos viestin sulle laittaisin? Arkista ja sosiaalistako, josta ei välity mitä tunnen? Vai tunteistani, kuinka paljon susta tykkään, vaikka emme ole nähneet..? Miten sinä voisit vastata sellaiseen.. ilman näkemättä kasvojani ja kuulematta ääntäni..
Tätä mietin.
Mitä sulle kertoisin...
25
257
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Ihan ite saat päättää mitä laitat. Vastaan takaisin varmasti
- Anonyymi00004
Uskon sen. Toivon toki että voisimme nähdä ja tutustua. Voiko viestittely johtaa siihen?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Uskon sen. Toivon toki että voisimme nähdä ja tutustua. Voiko viestittely johtaa siihen?
Voi tietenkin. sivusta
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voi tietenkin. sivusta
Voi myös olla että kertoo ettei halua mitään. Toki sekin olisi tärkeä tieto minulle. Että eteenpäin sitten vaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä minä sinut haluan nähdä
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voi myös olla että kertoo ettei halua mitään. Toki sekin olisi tärkeä tieto minulle. Että eteenpäin sitten vaan.
Niinkin voi olla, mutta selkeys auttaa eteenpäin nopeammin kuin epäselvyys. Se syö.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niinkin voi olla, mutta selkeys auttaa eteenpäin nopeammin kuin epäselvyys. Se syö.
Minä haluan nähdä, ja jos sinä päätät ettei, sit ei. Näin tehdään
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eli viestiä siis nyt! Katsotaan haluatko tavata minut! Minä haluan siis varmasti
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Haluan häntä nähdä, mutta laita viestiä vain rohkeasti kaipaamallesi.
- Anonyymi00002
Sanoisin, että jos hän laittaisi viestiä, mistä tahansa, se kertoisi jo itsessään, että on ajatellut minua. 😊
- Anonyymi00006
Älä yliajattele
Vaan keskity niihin ihmisiin jotka voi tavata tunnin sisällä mies 😂
Meidän tää muu on jo mahdotonta
Ei täs enää viestit auta- Anonyymi00010
Tiedätkö kuka olen??
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tiedätkö kuka olen??
En ole varma s24 mistään enää.
Asioiden purkuun tämä sivu voi kelvata .
Mutta minulla on hyvin raskas ja oiuto kuvio itsellä menossa joka liittyy tähän sivustoon.
Yritän lopettaa sen .
En halua et mielet harhailevat
Ja sekoilevat yhtään enempää.
Naiselta - Anonyymi00025
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tiedätkö kuka olen??
Mä tiedän vaikka mitkään näistä ei liity minuun.
- Anonyymi00007
Voit kirjoittaa hänelle mitä vaan siitähän se keskustelu lähtee liikkeelle jos tuntuu aluksi vaikealta kertoa suoraan mitä tunnet häntä kohtaan. Viesti muutenkin voi olla hyvä konsti ei tule ainakaan sitä ongelmaa että toinen jäätyy vaan hän voi miettiä vastaustaan.
- Anonyymi00009
Jossain viestittelysovelluksessa kyllä, mutta sähköposti on eri juttu.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jossain viestittelysovelluksessa kyllä, mutta sähköposti on eri juttu.
Sähköposti on just hyvä, kun ei tarvitse heti vastata, vaan voi miettiä vastausta. Eikä toinen näe, koska viestin on avannut. Ei voi siis jäädä "luetulle", jossa kuulemma epäkohteliasta, jos ei heti vastaa.
Naiselta - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sähköposti on just hyvä, kun ei tarvitse heti vastata, vaan voi miettiä vastausta. Eikä toinen näe, koska viestin on avannut. Ei voi siis jäädä "luetulle", jossa kuulemma epäkohteliasta, jos ei heti vastaa.
NaiseltaMinun täytyy miettiä paljon miten kirjoitan ja mitä kerron.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minun täytyy miettiä paljon miten kirjoitan ja mitä kerron.
Ei välttämättä. Lähesty ensin lyhyesti ja sitten voi pidemmästi jutella kun saa sovittua tapaamisen. sivusta
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei välttämättä. Lähesty ensin lyhyesti ja sitten voi pidemmästi jutella kun saa sovittua tapaamisen. sivusta
Jos saa. Tärkeintä on saada vastaus jo itsensä takia.
- Anonyymi00014
Ei kannata liikaa yliajatella vaan ensin ihan normaalisti vaikka kuulumisten kyselyä.
- Anonyymi00017
Arkinen ja sosiaalinen paras. Silloin ei ole liian tungetteleva eikä niin nolota jälkeen päin jos toinen ei vastaakaan.
- Anonyymi00019
Ihan sama millaisen viestin minulle lähettäisi, vaikka vain hei ja piste, minä pyytäisin häntä juttelemaan kanssani rauhassa ja ajan kanssa.
- Anonyymi00023
Voisit vaikkapa avautua tunteista... Niinkuin mäkin tein silloin joskus....
- Anonyymi00024
Kyllä viestiin onnistuu sisällyttämään hieman tunnettakin jos ajattelee rakastaan. Ja sen onnistuu myös tulkitsemaan jos tuntee toisen. Mutta parasta tietysti on paikanpäällä keskustella tunnepuolen asiat.
https://www.youtube.com/watch?v=_1cbusNPlvM&list=RD_1cbusNPlvM&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361302
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 45557