👻 tarina
Vastaukset 60
- Anonyymi00001
Onkohan kenellekään sattunut mitään yliluonnollista?
-simiti<- Anonyymi00004
Kaikenlaisia ihmeitä : )
- Anonyymi00011
On. Varis toi minulle lahjan, pienen kiven kun annoin sille ruokaa
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaikenlaisia ihmeitä : )
Paljonkin.
- Anonyymi00002
Liian jännää. 😱
- Anonyymi00003
Tuliko koulutehtävä? Eikö omasta päästä irtoo tarinoita?
- Anonyymi00005
Eikö täällä saa enää mitään kivaa kirjoittaa? Nehän tietysti on parhautta kun mustamaalataan yms. jotakin.
sivusta
- Anonyymi00006
Ja eräänä iltana he kohtasivat. Ihan vain ollakseen totta toisilleen. Se seitsemäs hyökyaalto, joka veisi mennessään ja vapauttaisi menneisyyden kahleista.
Niin suuri oli meri. Oikukas, mutta mahdollisuuksia täynnä. Mikä suunta olikin, se oli yhteinen. Kysymys enää siitä milloin hypättäisiin. - Anonyymi00007
Mistä mihin liittyen
- Anonyymi00008
Olipa kerran miinuslapsi. Osakseen sai tuhkan ja tulitikut. Yhteisö kohteli väkivaltaisesti ja ivallisesti kerta toisen. Miinuslapsi lopulta luovutti ja virkkkoi viekää tuhkatkin pesästä en mitään voi sen.
- Anonyymi00009
olipa kerran ja ei siitä jäänyt lapselle kerrottavas
sen pituinen se - Anonyymi00010
Olipa kerran perhe johon kuului mies, nainen ja lapsi. Eräänä aamuna perhettä ei enää ollut. Mies ja lapsi jatkoivat erisuuntaan naisen kanssa.
- Anonyymi00012
Kaivatun kanssa seikkailisin mielelläni näissä paikoissa. 👻
- Anonyymi00026
Ymmärrän ja minäkin haluaisin kokea sinun kanssa kummitustarinoita. Kuka mahdat olla?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ymmärrän ja minäkin haluaisin kokea sinun kanssa kummitustarinoita. Kuka mahdat olla?
Kummitustarinat on parhaita paikanpäällä se on parasta mitä voi kokea.
Yksi yhteinen paikka mihinkä ekana veisi, m-n - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kummitustarinat on parhaita paikanpäällä se on parasta mitä voi kokea.
Yksi yhteinen paikka mihinkä ekana veisi, m-nAha, itse kyllä kerroin naiselle.
- Anonyymi00013
Oli mies ja nainen aika samanlaiset mutta kuitenkin päinvastaset.
Oli aika mikä eroitti heidät koska aika on armoton.
Samaan aikaan tai aika toisinpäin olisi ehkä mahdollisuudet luonut hyvään suhteeseen.
Aika mikä kiihtyy vaan vuodesta vuoteen.
Naiselta miehelle vaalealle komeelle ja tiedätkin sen.
He olivat lähellä mutta niin kaukana toisistaan. - Anonyymi00015
minä autan parhaiten muita toteuttamalla unelmiani ja, menestymällä itse. toisia voi huomuoda myös muuten kuin uhraamalla elämänsä.
- Anonyymi00016
enkä halua miestä juna tallaa elämääsi ja haluaa sun sinulta muille, ja talloa kaikki unelmasi ja, tavoitteesi. semmoista ei halua kukaan.
- Anonyymi00017
Olipa kerran köyhä joka lähti sooloilemaan rahamiesten pelissä. Ei olis kannattanut. Palaa takaisin lähtöruutuun- vaihtoehtoa ei ole. Hävisit.
- Anonyymi00018
Kuinka paha tilanne siitä koitui? Loppuelämä?
- Anonyymi00019
mitäs tää nyt tarkoittaa?
- Anonyymi00020
No sitä että gubbe marajaa tarinan sanan minkä tahansa huomion perään. Mitähän kaikkea se sinä aistit kahdesta sanasta ja yhdestä emojista, kumma kaveri? TT
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
No sitä että gubbe marajaa tarinan sanan minkä tahansa huomion perään. Mitähän kaikkea se sinä aistit kahdesta sanasta ja yhdestä emojista, kumma kaveri? TT
Lisään vielä sen että tähän mennessä kirjoittanut ”jännittävät” tarinat ihan itse
- Anonyymi00022
Olipa kerran mies. Eräänä kauniina kesäpäivänä, hänen työpaikalleen tuli nainen. Mies ja nainen ihastuivat toisiinsa ja myöhemmin vielä rakastuivat. Rakkauspäissään nainen lähestyi miestä, mutta mies pelästyi. Sen jälkeen mies teki kaikkea aivan käsittämätöntä. Lopulta nainen ymmärsi, ettei miestä kannata jäädä odottamaan, tai elämä menee hukkaan. Nainen alkoi keskittymään omaan hyvinvointiinsa yhä enemmän ja sitä kautta vähitellen unohti tuon miehen.
- Anonyymi00023
Tarinan huippukohta olisi tietenkin nuo miehen käsittämättömät teot ja niistä et sitten kertonutkaan enempää! Vaatii jatko-osaa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tarinan huippukohta olisi tietenkin nuo miehen käsittämättömät teot ja niistä et sitten kertonutkaan enempää! Vaatii jatko-osaa.
Mies tietää itse, mitä teki.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mies voi itse kirjoittaa sen jatko-osan.
- Anonyymi00028UUSI
Jaahas!
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jaahas!
😘
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miks saduissa aina mies mokaa? ;)
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Myös irl usein.sivu
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jaahas!
Sää et tiivitaavi käy kyllä täysillä tämä guben satujen jaahas kommentointi yhteisiä tuttuja etsien täyttää tyhjät päiväsi
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
No enpä tenava tiiä sanoa ehkä se liittyy vaikka tarinankertojamiehen äitiin. T naiselta olet toivoton tapaus et yhtään tässä maailmassa
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sää et tiivitaavi käy kyllä täysillä tämä guben satujen jaahas kommentointi yhteisiä tuttuja etsien täyttää tyhjät päiväsi
Jaahas.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jaahas.
No korjaa koohotti toki jos olen väärässä
- Anonyymi00027UUSI
Olipa kerran mies, kesä ja olutta. Nyt miestä heikottaa. Sen pituinen se.
- Anonyymi00030UUSI
Ja vain riisiä?
- Anonyymi00034UUSI
Olipa kerran itseriittoinen urpo riiuureissulla joka vastapuoleksi tiedettiin. Hän vonkasi ja kun sattuneesta syystä homma ei edennyt kehitti hän psykedeelisen sekä traagisen tarinan tolloille
- Anonyymi00036UUSI
Maksa velat uhosi wannabegoodfella muttei ns ääneen. Alkkiksella hyvä leikkiä tyhmää naama nykien en minä muista
- Anonyymi00045UUSI
Ehkäpä joku päivä saa kuulla lievästi sanoen hidasjärkisille myydyn stoorin mumma silvottu ja sisäelimet myyty itä-euroopan liigalle
- Anonyymi00052UUSI
Oletko A nainen?
- Anonyymi00035UUSI
YouTubessa hyviä kummitus tarinoita,menee kylmät väreet kun niitä kuuntelee..
- Anonyymi00039UUSI
Niin on hyviä videoita, mutta vanhoissa taloissa koetut hetket on parasta ikinä, hyvällä porukalla tai ilman.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Niin on hyviä videoita, mutta vanhoissa taloissa koetut hetket on parasta ikinä, hyvällä porukalla tai ilman.
Minua ei saisi yön aikaan hylättyihin sairaaloihin.karmasevaa!
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Minua ei saisi yön aikaan hylättyihin sairaaloihin.karmasevaa!
Jotkut vanhat teatterit on sellaisia paikkoja. 😎
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Jotkut vanhat teatterit on sellaisia paikkoja. 😎
En halua semmoiseenkaan.mulle riittää YouTuben kauheat jutut..
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Haluaisin tietää jonkin kokemukseksi,jos on,niin hylätystä talosta?
- Anonyymi00044UUSI
Onko ufoja olemassa? Luulen että sellainen sieppasi erään miehen kun ei näy enää katukuvassa. 👽🛸
- Anonyymi00047UUSI
Justiinhan mehän melkein taas kohdatiin 👽🛸
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Justiinhan mehän melkein taas kohdatiin 👽🛸
J mies on ehkä ufo
- Anonyymi00050UUSI
Katukuvasta hävi myös yksi nainen 👽🛸
- Anonyymi00053UUSI
Tuntomerkit? Ilmoitan jos näen.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tuntomerkit? Ilmoitan jos näen.
Samasta korttelista ja katukuvasta, ei vaan näy samaan aikaan ku ennen👽🛸
- Anonyymi00054UUSI
Oli suo,kuokka ja jussi. Ja siihen se jäi.
- Anonyymi00059UUSI
Jos Jussi ei tajua tai viitsi kuokkaa käyttää, vaan odottaa kuokan heiluvan itsekseen ja pellon sekä valmiin sadon ilmestyvän koska hän kuvittelee ansaitsevansa sen, niin kyllähän se siihen jääkin.
- Anonyymi00057UUSI
Yritin kertoa kummitustarinaa mutta jostain syystä ei onnistunut. Ei vaan lähtenyt nyt.
T-mies - Anonyymi00060UUSI
Olipa kerran monta urpoa jotka kuvitteli itsensä mielessään ns mopokerhon asekersanteiksi, mutta eivät olleetkaan
- Anonyymi00061UUSI
Nuori nainen rakastui vanhaan mieheen... Loppu.
- Anonyymi00062UUSI
Nainen kirjoitteli palstalle. Miehestä ei ollut tietoa. Sen pituinen se.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 161916
- 86770
- 57751
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?63684- 46623
- 60572
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71556Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35535- 26521