Miten paljon haluat häntä?

Anonyymi-ap

Rakastella, suukotella?

32

391

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin paljon, että pää räjähtää!

• Anonyymi00002

Miksi se ei ole mahdollista?

• Anonyymi00003

Sama täällä

• Anonyymi00004

En tiedä vielä. Käsittääkseni moinen oikean kanssa olisi ihan parasta.

• Anonyymi00005

Ketään muuta en halua rakastella ja helliä , kuin Kulta Rakastani Naista. Hän on minulle Nainen mitä arkeeni haluan... hän tietää kyllä sen. On pitkä tie jo kuljettu ja ikävää tunnettu. Olemme jo maalissa! Sinulle Kultaseni ❤️

• Anonyymi00006

Kuka on kultasi kenelle näin kauniisti kirjoitat? Olethan näyttänyt hänelle että on tärkeä ja kertonut suoraan mitä tunnet?

• Anonyymi00008

Minä en ole vielä löytänyt 70v miestä jonka kanssa haluan aikaani viettää! Alan jossain vaiheessa etsiä!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minä en ole vielä löytänyt 70v miestä jonka kanssa haluan aikaani viettää! Alan jossain vaiheessa etsiä!

?????

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olipa kyseessä kuka tahansa niin en halua enää koskaan suhdetta ja haluan pelkän ystävyyssuhteen suunilleen samaa ikäluokkaa olevan tummatukkaisen lyhyen miehen kanssa!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olipa kyseessä kuka tahansa niin en halua enää koskaan suhdetta ja haluan pelkän ystävyyssuhteen suunilleen samaa ikäluokkaa olevan tummatukkaisen lyhyen miehen kanssa!

Okei, ystävyyttä sitten

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Okei, ystävyyttä sitten

Mutta vain noin 70v miehen kanssa, en koskaan yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! Minua ei voi rahalla ostaa kukaan! Sinä veit elämästäni monia hyviä vuosia ja ihan itse pilasit mahdollisuutesi olla ystäväni! Jällkeen päin ei enää kannata tulla kukkoilemaan, teet itsestäsi pellen jos niin toimit!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mutta vain noin 70v miehen kanssa, en koskaan yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! Minua ei voi rahalla ostaa kukaan! Sinä veit elämästäni monia hyviä vuosia ja ihan itse pilasit mahdollisuutesi olla ystäväni! Jällkeen päin ei enää kannata tulla kukkoilemaan, teet itsestäsi pellen jos niin toimit!

Miten hän pilasi mahdollisuuden ystävyyteen?

• Anonyymi00007

Maan päällä ei ole yhtään sellaista ihmistä, jonka kanssa haluaisin noita juttuja tehdä!

• Anonyymi00009

Todella paljon haluan rakastella ja suukotella vanhempaa kaunotarta. Hän saa kunnon kielihoidon. Toivottavasti pian ja niin että kunnolla aikaa hemmotella häntä.

• Anonyymi00011

🫦🫦🫦

• Anonyymi00012

Todella toivon, että olet oikea henkilö 😂

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

M-kaunotar on mielessäni. Kova on ollut odotus.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

M-kaunotar on mielessäni. Kova on ollut odotus.

Ohi.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kuka on se oikea ja onnekas?

• Anonyymi00013

En halua suukotella, enkä koskaan rakastella enää koskaan kenenkään kanssa, koska en halua parisuhdettakaan enää koskaan!

• Anonyymi00015

Minä olisin sulle antanut kyllä pusun! Oot ihana.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minä olisin sulle antanut kyllä pusun! Oot ihana.

En ole koskaan pitänyt sinusta niin, että olisin halunnut sinun pussaavan minua! Stalkkerin kanssa ei ole mahdollista olla koskaan missään tekemisissä, koska niitä pilalle menneitä vuosia oli aivan liian paljon! Mene itseesi ja mieti mitä tuli tehtyä! Olet samanlainen kuin eksäni oli ja totuus on se, etten pidä pitkistä miehistä en ole koskaan pitänyt, joten mitä tahansa olet suunniteellut se ei tule koskaan toteutumaan! Emme tule koskaan olemaan samassa tilassa!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt sinusta niin, että olisin halunnut sinun pussaavan minua! Stalkkerin kanssa ei ole mahdollista olla koskaan missään tekemisissä, koska niitä pilalle menneitä vuosia oli aivan liian paljon! Mene itseesi ja mieti mitä tuli tehtyä! Olet samanlainen kuin eksäni oli ja totuus on se, etten pidä pitkistä miehistä en ole koskaan pitänyt, joten mitä tahansa olet suunniteellut se ei tule koskaan toteutumaan! Emme tule koskaan olemaan samassa tilassa!

Okei. Ootko traumatisoitunut rakkaudesta?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Voisin kuvitella, että näin on, koska kuvio on ollut kaikin puolin hankala.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Voisin kuvitella, että näin on, koska kuvio on ollut kaikin puolin hankala.

Siis ylittänyt tässä kohtaa sietokyvyn😢

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En ole traumatisoitunut rakkaudesta, mutta stalkkaamisesta olen! Siksi en voi koskaan olla missään tekemisissä stalkkerin kanssa! Enkä ole koskaan halunnut ystäväkseni yhtäkään oman lapseni ikäistä ihmistä! ikäeroa voi olla vain muutama vuosi!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Siis ylittänyt tässä kohtaa sietokyvyn😢

Jo aikoja sitten menetin sietokykyni, koska sitä samaa tietoa oli aina ja joka paikassa, eikä kukaan ymmärtänyt sitä, että se sai minut voimaan huonosti ja vaikka kerroin siitä, sitä aina vuosi toisensa jälkeen esitettiin! Väillä tuntui siltä etten pysty neää koskaan lähtemään ovesta ulos, koska ahdistus oli niin syvällä! Syy siihen on projektin aloittajien, jotka jos olisivat toimineet hyvin, heidän olisi pitänyt ottaa prokejektiin mukaan yhdyshenkilö jonka kanssa olisi saanut jakaa ja kertoa asioita! Se olisi selventänyt aina niissä tilanteissa, jotka saivat minut voimaan huonosti! Ja tärkeää olisi ollut myös selventää sellaisia asuoita ja tilanteita, jotka saivat minut voimaan huonosti! Minut jätetiin yksin selviämään kaikesta ja stalkkerin mukana olosta olisi ollut hyvä keskustella! Todella huonot pisteet saatte suunnittelusta! Harmittaa ihan valtavasti stallkkerin mukana olo, koska se vei pajon voimia ja elämästä tuli selviytmistaistelua!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Jo aikoja sitten menetin sietokykyni, koska sitä samaa tietoa oli aina ja joka paikassa, eikä kukaan ymmärtänyt sitä, että se sai minut voimaan huonosti ja vaikka kerroin siitä, sitä aina vuosi toisensa jälkeen esitettiin! Väillä tuntui siltä etten pysty neää koskaan lähtemään ovesta ulos, koska ahdistus oli niin syvällä! Syy siihen on projektin aloittajien, jotka jos olisivat toimineet hyvin, heidän olisi pitänyt ottaa prokejektiin mukaan yhdyshenkilö jonka kanssa olisi saanut jakaa ja kertoa asioita! Se olisi selventänyt aina niissä tilanteissa, jotka saivat minut voimaan huonosti! Ja tärkeää olisi ollut myös selventää sellaisia asuoita ja tilanteita, jotka saivat minut voimaan huonosti! Minut jätetiin yksin selviämään kaikesta ja stalkkerin mukana olosta olisi ollut hyvä keskustella! Todella huonot pisteet saatte suunnittelusta! Harmittaa ihan valtavasti stallkkerin mukana olo, koska se vei pajon voimia ja elämästä tuli selviytmistaistelua!

Näin ajattelinkin, että tuki ollut heikkoa.

• Anonyymi00026

Liikaa. Ei hyvä.

• Anonyymi00029

Aivan valtavasti. Ei saa nyt miettiä tämmöisiä.

• Anonyymi00031

En enään lainkaan. Kaivatullani on uusi nainen, joten minun täytyy unohtaa hänet.

• Anonyymi00033
      UUSI

En ajattele tuota enää. Turhaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      161
      916
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      770
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      57
      751
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      63
      684
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      623
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      572
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      556
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      537
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      535
    10. 26
      521
    Aihe