Rakastella, suukotella?
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Niin paljon, että pää räjähtää!
- Anonyymi00002
Miksi se ei ole mahdollista?
- Anonyymi00003
Sama täällä
- Anonyymi00004
En tiedä vielä. Käsittääkseni moinen oikean kanssa olisi ihan parasta.
- Anonyymi00005
Ketään muuta en halua rakastella ja helliä , kuin Kulta Rakastani Naista. Hän on minulle Nainen mitä arkeeni haluan... hän tietää kyllä sen. On pitkä tie jo kuljettu ja ikävää tunnettu. Olemme jo maalissa! Sinulle Kultaseni ❤️
- Anonyymi00006
Kuka on kultasi kenelle näin kauniisti kirjoitat? Olethan näyttänyt hänelle että on tärkeä ja kertonut suoraan mitä tunnet?
- Anonyymi00008
Minä en ole vielä löytänyt 70v miestä jonka kanssa haluan aikaani viettää! Alan jossain vaiheessa etsiä!
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä en ole vielä löytänyt 70v miestä jonka kanssa haluan aikaani viettää! Alan jossain vaiheessa etsiä!
?????
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olipa kyseessä kuka tahansa niin en halua enää koskaan suhdetta ja haluan pelkän ystävyyssuhteen suunilleen samaa ikäluokkaa olevan tummatukkaisen lyhyen miehen kanssa!
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olipa kyseessä kuka tahansa niin en halua enää koskaan suhdetta ja haluan pelkän ystävyyssuhteen suunilleen samaa ikäluokkaa olevan tummatukkaisen lyhyen miehen kanssa!
Okei, ystävyyttä sitten
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Okei, ystävyyttä sitten
Mutta vain noin 70v miehen kanssa, en koskaan yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! Minua ei voi rahalla ostaa kukaan! Sinä veit elämästäni monia hyviä vuosia ja ihan itse pilasit mahdollisuutesi olla ystäväni! Jällkeen päin ei enää kannata tulla kukkoilemaan, teet itsestäsi pellen jos niin toimit!
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mutta vain noin 70v miehen kanssa, en koskaan yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! Minua ei voi rahalla ostaa kukaan! Sinä veit elämästäni monia hyviä vuosia ja ihan itse pilasit mahdollisuutesi olla ystäväni! Jällkeen päin ei enää kannata tulla kukkoilemaan, teet itsestäsi pellen jos niin toimit!
Miten hän pilasi mahdollisuuden ystävyyteen?
- Anonyymi00007
Maan päällä ei ole yhtään sellaista ihmistä, jonka kanssa haluaisin noita juttuja tehdä!
- Anonyymi00009
Todella paljon haluan rakastella ja suukotella vanhempaa kaunotarta. Hän saa kunnon kielihoidon. Toivottavasti pian ja niin että kunnolla aikaa hemmotella häntä.
- Anonyymi00011
🫦🫦🫦
- Anonyymi00012
Todella toivon, että olet oikea henkilö 😂
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
M-kaunotar on mielessäni. Kova on ollut odotus.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
M-kaunotar on mielessäni. Kova on ollut odotus.
Ohi.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuka on se oikea ja onnekas?
- Anonyymi00013
En halua suukotella, enkä koskaan rakastella enää koskaan kenenkään kanssa, koska en halua parisuhdettakaan enää koskaan!
- Anonyymi00015
Minä olisin sulle antanut kyllä pusun! Oot ihana.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä olisin sulle antanut kyllä pusun! Oot ihana.
En ole koskaan pitänyt sinusta niin, että olisin halunnut sinun pussaavan minua! Stalkkerin kanssa ei ole mahdollista olla koskaan missään tekemisissä, koska niitä pilalle menneitä vuosia oli aivan liian paljon! Mene itseesi ja mieti mitä tuli tehtyä! Olet samanlainen kuin eksäni oli ja totuus on se, etten pidä pitkistä miehistä en ole koskaan pitänyt, joten mitä tahansa olet suunniteellut se ei tule koskaan toteutumaan! Emme tule koskaan olemaan samassa tilassa!
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt sinusta niin, että olisin halunnut sinun pussaavan minua! Stalkkerin kanssa ei ole mahdollista olla koskaan missään tekemisissä, koska niitä pilalle menneitä vuosia oli aivan liian paljon! Mene itseesi ja mieti mitä tuli tehtyä! Olet samanlainen kuin eksäni oli ja totuus on se, etten pidä pitkistä miehistä en ole koskaan pitänyt, joten mitä tahansa olet suunniteellut se ei tule koskaan toteutumaan! Emme tule koskaan olemaan samassa tilassa!
Okei. Ootko traumatisoitunut rakkaudesta?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Voisin kuvitella, että näin on, koska kuvio on ollut kaikin puolin hankala.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voisin kuvitella, että näin on, koska kuvio on ollut kaikin puolin hankala.
Siis ylittänyt tässä kohtaa sietokyvyn😢
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
En ole traumatisoitunut rakkaudesta, mutta stalkkaamisesta olen! Siksi en voi koskaan olla missään tekemisissä stalkkerin kanssa! Enkä ole koskaan halunnut ystäväkseni yhtäkään oman lapseni ikäistä ihmistä! ikäeroa voi olla vain muutama vuosi!
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Siis ylittänyt tässä kohtaa sietokyvyn😢
Jo aikoja sitten menetin sietokykyni, koska sitä samaa tietoa oli aina ja joka paikassa, eikä kukaan ymmärtänyt sitä, että se sai minut voimaan huonosti ja vaikka kerroin siitä, sitä aina vuosi toisensa jälkeen esitettiin! Väillä tuntui siltä etten pysty neää koskaan lähtemään ovesta ulos, koska ahdistus oli niin syvällä! Syy siihen on projektin aloittajien, jotka jos olisivat toimineet hyvin, heidän olisi pitänyt ottaa prokejektiin mukaan yhdyshenkilö jonka kanssa olisi saanut jakaa ja kertoa asioita! Se olisi selventänyt aina niissä tilanteissa, jotka saivat minut voimaan huonosti! Ja tärkeää olisi ollut myös selventää sellaisia asuoita ja tilanteita, jotka saivat minut voimaan huonosti! Minut jätetiin yksin selviämään kaikesta ja stalkkerin mukana olosta olisi ollut hyvä keskustella! Todella huonot pisteet saatte suunnittelusta! Harmittaa ihan valtavasti stallkkerin mukana olo, koska se vei pajon voimia ja elämästä tuli selviytmistaistelua!
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jo aikoja sitten menetin sietokykyni, koska sitä samaa tietoa oli aina ja joka paikassa, eikä kukaan ymmärtänyt sitä, että se sai minut voimaan huonosti ja vaikka kerroin siitä, sitä aina vuosi toisensa jälkeen esitettiin! Väillä tuntui siltä etten pysty neää koskaan lähtemään ovesta ulos, koska ahdistus oli niin syvällä! Syy siihen on projektin aloittajien, jotka jos olisivat toimineet hyvin, heidän olisi pitänyt ottaa prokejektiin mukaan yhdyshenkilö jonka kanssa olisi saanut jakaa ja kertoa asioita! Se olisi selventänyt aina niissä tilanteissa, jotka saivat minut voimaan huonosti! Ja tärkeää olisi ollut myös selventää sellaisia asuoita ja tilanteita, jotka saivat minut voimaan huonosti! Minut jätetiin yksin selviämään kaikesta ja stalkkerin mukana olosta olisi ollut hyvä keskustella! Todella huonot pisteet saatte suunnittelusta! Harmittaa ihan valtavasti stallkkerin mukana olo, koska se vei pajon voimia ja elämästä tuli selviytmistaistelua!
Näin ajattelinkin, että tuki ollut heikkoa.
- Anonyymi00026
Liikaa. Ei hyvä.
- Anonyymi00029
Aivan valtavasti. Ei saa nyt miettiä tämmöisiä.
- Anonyymi00031
En enään lainkaan. Kaivatullani on uusi nainen, joten minun täytyy unohtaa hänet.
- Anonyymi00033UUSI
En ajattele tuota enää. Turhaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 161916
- 86770
- 57751
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?63684- 46623
- 60572
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71556Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35535- 26521