sanonut mitään häirikölle oli täysin suunniteltua toimintaa! Miksi sanoa mitään sellaiselle, jonka ei pystyisi koskaan olemaan missään tekemisissä! Minun sisin ilmoittaa minulle mitä kohti minun pitää mennä ja siksi aloin voida todella huonosti, kun stalkekri jatkoi minun seuraamista keväällä!
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Stalkekri seurasi sinua ja sinä seurasit stalkekriä ja oli hiljaa annoit ymmärtää
- Anonyymi00002UUSI
kestää aivan he lvetin pitkään toipua kaikesta viimeisestä 8vuodesta. viimeiset 3 niistä on ollut erittäin raskaita. toivon seuraavilta vuosilta vaan rauhaa. en mitään uutta ja ihmeellistä en uusia rasitteita lapsista ja koirista puhumattakaan. haluan vain olla. uuden ihmisen päästäminen elämääni tulee olemaan järkyttävän iso harppaus mun kaltaiselle autistille. siinä menee aikaa. pitkään ennen kun päästän hänet lähelleni. edes nukkumaan, haluan vain tutustua rauhassa enkä säntäillä jos ei se sitten hyvältä tunnukkaan enään parin kk päästä. tuntuu että olen ehkä vasta ensivuonna valmis aloittamaan jonkinlaisen tapailu vaiheen
- Anonyymi00003UUSI
👍🏻👍🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 116719
- 77673
- 48648
- 46573
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39566- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26471
- 52444