V*tuttaa ne saatanan äpin räplääjät kassalla, kun puhelimeltaan etsivät jotain alennuskuponkia.
Ja kaikkein pahimmat siinä vaiheessa kun pitäisi maksaa, alkavat sillä puhelimella tekemään jotain tilisiirtoa, että rahat riittävät maksamiseen. Eikö niitä rahoja voi siirrellä jo etukäteen valmiiksi, niin ei tarvitse siinä maksuvaiheessa alkaa kikkailemaan ja odotuttamaan muita asiakkaita?
Kaupan kassalla hidastelevat puhelimen räplääjät
21
293
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Kielto tuollaiselle kännykän räplääjille.
- Anonyymi00002
Mene itsepalvelukassalle.
- Anonyymi00003
Hyvänen aika tuohan palvelu,eikö sen asian voi ettii kännykkään jo valmiiksi esiin,nehän pitää näyttää kassalle..Niin tämä tekisi.kaikki jo valmiina ennen kassaa..Mihin teillä kiire,kuolemaanko.Jos kiire mee itsepalvelukassakle.Huomaat jono sillä "oikeel" kassalla missä kiukkusit, meni jo seuraavat 10 uutta ihmistä on jo siinä.Huvittavaa äksyimyä.."minä minä", ihmiset vauhdissa valittavat turhista Tämä sanonut kun kiire töihin..sen ääneen..kun kiukkukatse kerran oli..Edessä seiso en päässy pakkaamaan..sano mihin kiire???,töihiiin...Niil ei kiire ollut.Vielä vihakatseita riitti.Pakkasivat varmaan kolmen muunkin asiakkaan kiusaksi.Kassaparka.
- Anonyymi00004
Minä käytän vielä selvää rahaa, joskus kestää vähän pidempään kun kolikoita laskee
- Anonyymi00005
Kylläpä taas ollaan suuren ja merkittävän ongelman äärellä.
Pitää olla omat asiat todella hienolla tolalla jos joku tuollainen asia saa ihmisen raivon partaalle ja kiukuttelemaan Suolen kulttuuripalstoille.- Anonyymi00006
🎯🎯🎯
- Anonyymi00007
Rahamiehet ei tartte alennuksia
- Anonyymi00008
Ja myös H H : kassat? (Ei HellyHansen). Tunne kuin, että mitä tänne Tulit. Monotoonista puhetta? Ei hymyn häivää? Eipä tuonne hihhuli kauppaan ole tarve usein tosin mennä! Äppiä ja muuta humpuukkiahan, sekä ns.verkkokauppa ostoksiinko mennään. Itse ei saa kohta ostaa edes "Paskapaperia". Valittajia Riittää uusavuttomilta? Tosin. Asiakas palveluun ei kaikista Ole!
- Anonyymi00009
V.ttuttaa ne henkilöt jotka tulevat kaupaan kuin euroopan omistajat ja arvostelevat muita.
- Anonyymi00010
Vähensin ostamista Lidl:stä koska siellä tarjoukset on mennyt Äpille. Siirryin prisman asiakkaaksi.
- Anonyymi00011
Maksan perinteisesti oravan nahoilla. Mutta kyllä korttimaksu on ehkä nopein. Liekköhän missään asiaa tutkittu.
- Anonyymi00012
Katsoin juuri netistä että eri tutkimusten mukaan korttimaksu on nopeampi kuin käteismaksu.
- Anonyymi00013
halpahallin työntekijät ovat kyllä nyrpeitä kuin paskakasat...en tiiä miten siellä rekrytoidaan,mutta ainakaan asiakaspalvelu taitoja ei ole,lisäksi kyylätään asiakkaita hyllyjen välissä kuin he olisivat pahankin luokan rosvoja.
- Anonyymi00014
Eikä oo. Taidat itse olla niin nyrpeä ettei sinua kukaan vitsi edes tervehtiä.
Kassallakin Halpahallissa niin kivoja naisia...- Anonyymi00017
On yx mukava vanhempi mies välillä kassalla,ja myös naisissa on ystävällisiä HH.
- Anonyymi00019
tais osua kommentti,kun nuin kimpaannuit...halpahallis ei ole kuin semmosia akkoja kassalla joilla on herne jumittanu jonnekkin tai hiekkaa jossain....
- Anonyymi00015
Halpa hallissa voi hiljentyä , voi kuulla jopa hiljaisuuden äänen "sound of silence", vielä kun taustalla soisi hiljaa virsi, olisi meno autuasta.
- Anonyymi00016
😂niinpä. Olisi vielä alttari nurkassa. Saisi alennusta jos ja kun käy konttaamassa! Lipuke automaatti joka kuvaa?? Ja vielä nyrpeä naamainen henkilö vahdissa??? Onneksi muualta saa tupakat ja kaljat tarpeen mukaan! Kaikki parannus olisi paikallaan???
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
😂niinpä. Olisi vielä alttari nurkassa. Saisi alennusta jos ja kun käy konttaamassa! Lipuke automaatti joka kuvaa?? Ja vielä nyrpeä naamainen henkilö vahdissa??? Onneksi muualta saa tupakat ja kaljat tarpeen mukaan! Kaikki parannus olisi paikallaan???
Kolehtileilit kun olis vielä kassoilla
- Anonyymi00020
Taannoin Jysk kassaneidillä oli kiireellisempää oman puhelimen tuijottamisessa kuin asiakaspalvelun hoitamisessa. Kassaan maksia syöttäessään ja maksuani odotellessa vilkuili omaa puhelintaan ja jotain kirjoitteli. Eipä jäänyt kiva fiilis. Hyvä että näkemiin muisti sanoa kun katse oli tiukasti omassa luurissa.
- Anonyymi00021
lyökää turpaan, että puhelin lentää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134742Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197700Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27641Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su46634Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99634- 61619
- 42564
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59525Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520