Minulla on silti vielä herkkä unelma siitä että kohtaisin vielä rakkauden joka tuntuu kuin kodilta ja jonka kanssa voi olla täysin paljas. En aktiivisesti sellaista kuitenkaan enää etsi, vaan keskityn ihan muihin asioihin.
Öitä passiivisille etsijöille.
Ehkä maailmassa on vielä joku joka on oikeanlainen
10
167
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Niin meillä kaikilla. Yleensä se tulee vastaan kun lopettaa etsimisen.
- Anonyymi00002
Tuo on kyllä totta. Yleensä ne oikeat tyypit tulee juurikin vastaan, kun ei etsi mitään.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuo on kyllä totta. Yleensä ne oikeat tyypit tulee juurikin vastaan, kun ei etsi mitään.
Tuota voi vauhdittaa aloittamalla ellmässä jotain uuttaa minkä ohessa voi kohdata
Uusia. Ihmisiä .. oli se sitten harrastus
Työpaikan vaihto,jokin kurssi tai matka ..
Tai tapahtuma mihin menet..
Baarista tai kotoa kukaan hakee harvemmin
Nimimerkillä muistissa ikuisesti se
Että menin uuteen työhön nuorena
Ja törmäsin yhteen mieheen johon ihastuin kovin..♥️😉
Mä olin van menossa töihin
Ja näitä vastaavia kohtaamisia on muillakin
Niin eiköhän se tulla tupsahda kun ei odota liikoja ...
Naiselta - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuota voi vauhdittaa aloittamalla ellmässä jotain uuttaa minkä ohessa voi kohdata
Uusia. Ihmisiä .. oli se sitten harrastus
Työpaikan vaihto,jokin kurssi tai matka ..
Tai tapahtuma mihin menet..
Baarista tai kotoa kukaan hakee harvemmin
Nimimerkillä muistissa ikuisesti se
Että menin uuteen työhön nuorena
Ja törmäsin yhteen mieheen johon ihastuin kovin..♥️😉
Mä olin van menossa töihin
Ja näitä vastaavia kohtaamisia on muillakin
Niin eiköhän se tulla tupsahda kun ei odota liikoja ...
NaiseltaVai että naiselta 😉
- Anonyymi00008
Minä en ole edes etsinyt ketään! Jos jotain haluan niin en koskaan muuta kuin pelkän ystävyyssuhteen vanhan miehen kanssa!
- Anonyymi00003
Samoin kiitos.
- Anonyymi00006
Miksi kirjoitat täällä, jos olet haku päällä? Täällä kirjoitellaan, jos kaivataan jotain tiettyä 🫤
- Anonyymi00007
Missä lukee että täällä pitää kaivata jotain henkilöä eikä esimerkiksi mitään muuta asiaa, tunnetta? Kerro ihmeessä! ap
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Missä lukee että täällä pitää kaivata jotain henkilöä eikä esimerkiksi mitään muuta asiaa, tunnetta? Kerro ihmeessä! ap
Itse kaipaan vain yhtä, ja siksi tämä aloitus tuntuu rienaukselta, sori 😭
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itse kaipaan vain yhtä, ja siksi tämä aloitus tuntuu rienaukselta, sori 😭
Olen ollut täällä hyvin kauan, tietysti poiskin välillä ollut mutta ei täällä ole ennen näin mielensäpahoitettu jonkun tuntemattoman aloituksesta tai käsketty ettei saa tänne kirjoittaa jos ei ikävöi jotain ihmistä kuin nyt joinakin lähivuosina. Menkää avaamaan valituksen ja kiukkuisen suunne noille aloituksille jotka pilkkaavat, haukkuvat, puhuvat alentavasti naisista tai miehistä tai ihmisistä yleensä, tai mistä hyvänsä negatiivisesta. ap
*pyörittelee päätänsä*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574