Nimimerkki Jermu sai älyköllä aloituksellaan WC-ankasta pallukan!!!
Tämäkö todellakin on tämän 50 -keskustelupalstan osallistujien älyllinen taso?? Ei millään pahalla, mutta kuitenkin...Mimmoista väkeä täällä oikein on?
Siis WC-ankka....???
En metsästä "pallukkaa" - kunhan IHMETTELEN...
Tämän palstan taso on nyt testattu!!!
70
2524
Vastaukset
- uffaffaa
Mitähän mahdat tarkottaa. Onko syötävää?
- hämmästynyt
palstaksi. On tuo ykstypynkin löpinä samaa luokkaa. Eipä taida aivosoluissa kovin paljon liikahdella. Ihan hävettää olla suomalainen.
- lottooja
olla suomalainen. Lisänumero oikein ja saat tänne kirjootella.
- yksitypy
Vai että täällä typyä mollataan :=)))
Aloitetaankos tappelukset? - uffaffaa
yksitypy kirjoitti:
Vai että täällä typyä mollataan :=)))
Aloitetaankos tappelukset?No se ainakin on syötävätä.
- yksitypy
uffaffaa kirjoitti:
No se ainakin on syötävätä.
sitä syötävää. On suomalainen kansallisruoka.
Varsinkin Etelä-Pohjanmaalla sen syötävän saamiseksi käytettiin ennen puukkoa :=))
Ja minä olen juuri sieltä syntyisin :=)) - uffaffaa
yksitypy kirjoitti:
Varsinkin Etelä-Pohjanmaalla sen syötävän saamiseksi käytettiin ennen puukkoa :=))
Ja minä olen juuri sieltä syntyisin :=))että minäkin jotain tajusin. Jutut laukkaa semmosissa korkeuksissa, ettei näin pieni ihminen enää ymmärrä.
- yksitypy
uffaffaa kirjoitti:
että minäkin jotain tajusin. Jutut laukkaa semmosissa korkeuksissa, ettei näin pieni ihminen enää ymmärrä.
ymmärrä. Mutta väliäkös sillä kun vaan hauskaa riittää :=)))
Mutta nyt toi nukkumatti aikoo laulaa mulle tuutulaulun: Joka ilta kun lamppu sammuu...
Hyvät yöt :=))) - Dorka Dorkikselta
yksitypy kirjoitti:
Ja minä olen juuri sieltä syntyisin :=))Sen jo muutkin huomaavat!!!!
- yksitypy
on sitä jotain. Kauan palstalla olleena ja varmaan suosion saaneena kaverina hän saa pitkän ketjun aikaan vaikka laittais avaukseksi minkä aiheen tahansa :=))))
Ilmeisesti se jokin hänessä on :=))- koska sen aiheen
aloitti Jermu-nimellä se hänen WC-ankaksi haukkumansa kirjoittaja,ei siis Jermu itse!
- yksitypy
koska sen aiheen kirjoitti:
aloitti Jermu-nimellä se hänen WC-ankaksi haukkumansa kirjoittaja,ei siis Jermu itse!
en ole ihan ajan tasalla näistä tään palstan hommista :=((( Kun vaan joskus käyn täällä vierailulla. Mutta sen verran noita avauksia olen seurannut ja todennut, että toi Jermu vetää avauksillaan porukkaa :=)))
- ja siksi
yksitypy kirjoitti:
en ole ihan ajan tasalla näistä tään palstan hommista :=((( Kun vaan joskus käyn täällä vierailulla. Mutta sen verran noita avauksia olen seurannut ja todennut, että toi Jermu vetää avauksillaan porukkaa :=)))
kai sai vetoapua,kaikkeen kun kyllästytään,myös tappeluihin?
- yksitypy
ja siksi kirjoitti:
kai sai vetoapua,kaikkeen kun kyllästytään,myös tappeluihin?
ovat ikävä asia, mutta en voi tuohon sanoa mitään, kun en täällä tosiaan monesti ole pyörinyt. Mutta ehkä jatkossa olen teidän ilonanne :=))))
Noo.. Tai surunanne. Ihan miten vaan. Mutta hyvät yöt :=)))
- Ajomies
Minusta tärkeintä oon keskustelun vapaus.
Naapurissa ei onnistu saamaan hyviäkään keskustelunavauksia palstalle.
Täällä niitä ei ole milloinkaan poistettu aiheetta, siis omistani puhuin.
Me saamme availla tiettävästi aivan vapaasti mieleisiämme keskusteluja mieleisistämme aiheista.
Jokainen saa myös itse päättää mihin keskusteluun osallistuu ja millaisia puheenvuoroja itse rustailee.
Uskon kuitenkin enemmän vapauteen kuin sensuuriin. Jokaisen pitää muistaa olevansa itse vastuussa kirjoittamastaan. - Nanni
vai pullukka, onko sillä nyt niin väliä kunhan
joku pallero on?
Eihän ne plussa pallotkaan varmaan kovin älykkäitä ole, mutta silti tuntuvat ihan kivoilta ja inhimillisiltä vai mitä?
Taidatkin metsästää niitä plussia? - Väinö
Mutta kyllä se helpottaa kun laksatiivihöyryt päästää pihalle välillä.
- WC-sorsa
Pierua ja kakkaa!!! Siinä aikuisten yli viiskymppisten tasokasta keskustelua netissä
kesällä 2005!
Olen sanavalmiin ihmisen maineessa - mutta kyllä tunnustan reilusti, että menen sanattomaksi tämän typeryyden edessä! Joku ykstypy ym. omalla typeräksileimautumisellaan todella "vievät aseet" n.s järkevästä analysoinnista.
Joku jo sanoikin, että tuntuu, kuin oltaisiin lasten hiekkalaatikolla - vanhat ihmiset!!! Vai onko täällä parikymppisiä torpedoja sotkemassa asiallisia keskusteluja? Nolottaa olla mukana tämmösessä...joten parempi lopettaa kuin nolottaa! Jatkoja kaikille uskaliaille!!! - YHDENLAINEN
WC-sorsa kirjoitti:
Pierua ja kakkaa!!! Siinä aikuisten yli viiskymppisten tasokasta keskustelua netissä
kesällä 2005!
Olen sanavalmiin ihmisen maineessa - mutta kyllä tunnustan reilusti, että menen sanattomaksi tämän typeryyden edessä! Joku ykstypy ym. omalla typeräksileimautumisellaan todella "vievät aseet" n.s järkevästä analysoinnista.
Joku jo sanoikin, että tuntuu, kuin oltaisiin lasten hiekkalaatikolla - vanhat ihmiset!!! Vai onko täällä parikymppisiä torpedoja sotkemassa asiallisia keskusteluja? Nolottaa olla mukana tämmösessä...joten parempi lopettaa kuin nolottaa! Jatkoja kaikille uskaliaille!!!TOSIKKO. Mitä väliä sillä on, minkälainen tää palsta on? Jos tästä on muotoutunut tämmönen, niin SOuuuuuuu???????
- Tämä ei ole
YHDENLAINEN kirjoitti:
TOSIKKO. Mitä väliä sillä on, minkälainen tää palsta on? Jos tästä on muotoutunut tämmönen, niin SOuuuuuuu???????
enemmistön tahto!
Ja Suomessahan toimii demokratia - vai toimiiko?
Vain pölökratia? Katso silmiin itseäsi ja kysy:olenko niin fiksu, kuin luulen?
Minä en ole mikään tosikko -kaikana siitä! Mutta täysin lastentarhalaiset aloitukset ja keskustelut panevat ihmettelemään koko touhua.
Yksi vaihtoehto voisi olla, että n.s. normaaleille olisi omat foorumit...! Pitää alkaa toimiin... - sille
Tämä ei ole kirjoitti:
enemmistön tahto!
Minä en ole mikään tosikko -kaikana siitä! Mutta täysin lastentarhalaiset aloitukset ja keskustelut panevat ihmettelemään koko touhua.
Yksi vaihtoehto voisi olla, että n.s. normaaleille olisi omat foorumit...! Pitää alkaa toimiin...mitään voi, jos palsta on tällainen. Vai voitko? Toi itseään silmiin katsominen on vähän vaikeeta kun ei omista sellasia kuin viittoilijaravulla.
- sinä
sille kirjoitti:
mitään voi, jos palsta on tällainen. Vai voitko? Toi itseään silmiin katsominen on vähän vaikeeta kun ei omista sellasia kuin viittoilijaravulla.
peilin? Katso siihen itseäsi silmiin! Jollet omista, lainaa naapurilta / kaverilta / Jermulta jne.
Tämä taso ehkä riittää sinulle - mutta kun meitä on muitakin, jotka ajattelevat , korostan AJATTELEVAT! Tämä palsta ei anna haastetta meille!
Katsos, kun kaikki eivät ole samanlaisia - onneksi... - nyt vaahdotaan!
sinä kirjoitti:
peilin? Katso siihen itseäsi silmiin! Jollet omista, lainaa naapurilta / kaverilta / Jermulta jne.
Tämä taso ehkä riittää sinulle - mutta kun meitä on muitakin, jotka ajattelevat , korostan AJATTELEVAT! Tämä palsta ei anna haastetta meille!
Katsos, kun kaikki eivät ole samanlaisia - onneksi...Mikä sua riepoo? Onks sulla kuukautiset? Laita asiallinen ja tasokas avaus itse ja anna muitten olla omissa oloissaan. Mitäs siinä vingut? Kuka sen on sanonut että taso riittää mulle? En minä ainakaan. Mutta olen tässä antaakaikkienkukkienkukkia-mentaliteetilla. Ei mua ainakaan häiritse pätkääkään vaikka kirjoittaisivat mitä soopaa. Ainahan voi nääs jättää lukematta. Ekkö tiänny? ;D
- vaikkei oliskaan
nyt vaahdotaan! kirjoitti:
Mikä sua riepoo? Onks sulla kuukautiset? Laita asiallinen ja tasokas avaus itse ja anna muitten olla omissa oloissaan. Mitäs siinä vingut? Kuka sen on sanonut että taso riittää mulle? En minä ainakaan. Mutta olen tässä antaakaikkienkukkienkukkia-mentaliteetilla. Ei mua ainakaan häiritse pätkääkään vaikka kirjoittaisivat mitä soopaa. Ainahan voi nääs jättää lukematta. Ekkö tiänny? ;D
kuukautisia?Ilmeisesti olet mies, koska oletat, että heti jos nainen on eri mieltä / vastustaa jotain/ jne. sillä on "kuukautiset"?
Tämän palstan anti on kuin kuttaperkkaa; ei täältä tavallinen, normaaliälyistä keskustelua kaipaava saa mitään! Enkä ole yksin puuta haukkumassa!!! Suomi 24:n pitäisi nyt havahtua ja antaa eritasoista keskustelua haluaville omat kanavansa. Siitä on kyse - ei kuukautisista! - Marion.T
Tämä ei ole kirjoitti:
enemmistön tahto!
Yksi vaihtoehto voisi olla, että n.s. normaaleille olisi omat foorumit...! Pitää alkaa toimiin...oman ehdotuksensa palstoista tuonne controlliin.
Ehdota järkevien keskustelujen palstaa, kyllä sinnekin muutama ihminen voisi tulla kirjoittelemaan - mitenkähän vain yleensä tämä 50 palsta on kaikkein suosituin, luethan sinäkin sitä parhaillaan.
Juuri suosionsa vuoksi täällä on monenikäisiä ihmisiä, mitä kannattaa kirjoittaa jonnekin 30 palstalle, kun siellä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa?
Täällä on nuoria ja vanhempia, en tiedä voinko sanoa sulassa sovussa, mutta jos palsta todella noin paljon tökkii, niin ei ole pakko täällä olla, onhan suomi24:llä paljon muitakin aiheita, ja netistä löytyy vaikka kuinka paljon lisää - myös niitä asiallisia palstoja....
Toimi ja ehdota uutta palstaa ns. normaaleille ihmisille, se on ihan hyvä idea.. !
Voin katsoa peilin kautta itseäni silmiin, ja sanoa, että olen vielä pöljempi kuin luulinkaan :)))
(aina löytyy uusia piirteitä kun oikein tarkkaan katsoo)
Hitsi - taas on tullut suklaansyönnistä finninalku nenänpieleen - taidan muuttua uudelleen teini-ikäiseksi!!! - Väinö
WC-sorsa kirjoitti:
kesällä 2005!
Joku jo sanoikin, että tuntuu, kuin oltaisiin lasten hiekkalaatikolla - vanhat ihmiset!!! Vai onko täällä parikymppisiä torpedoja sotkemassa asiallisia keskusteluja? Nolottaa olla mukana tämmösessä...joten parempi lopettaa kuin nolottaa! Jatkoja kaikille uskaliaille!!!itse tekisit vastaavassa tilanteessa. Jättäisitkö laksatiivit ottamati. Häh. Anallisoi sitä.
- vexi
Tämä ei ole kirjoitti:
enemmistön tahto!
Yksi vaihtoehto voisi olla, että n.s. normaaleille olisi omat foorumit...! Pitää alkaa toimiin...paa jokaseen alotukseen minkä teet:Tarkotettu
vain normaaleille :DDDDDDD - sille että
vexi kirjoitti:
paa jokaseen alotukseen minkä teet:Tarkotettu
vain normaaleille :DDDDDDDyhtään normaalia vastausta ei tule.
WC-sorsa kirjoitti:
kesällä 2005!
Joku jo sanoikin, että tuntuu, kuin oltaisiin lasten hiekkalaatikolla - vanhat ihmiset!!! Vai onko täällä parikymppisiä torpedoja sotkemassa asiallisia keskusteluja? Nolottaa olla mukana tämmösessä...joten parempi lopettaa kuin nolottaa! Jatkoja kaikille uskaliaille!!!sanattomaksi......eipä haittaa vaikka olisi
sormetkin lakannut vähäksi aikaa toimimasta,niin ei olisi tarvinnut tuotakaan ruikutusta näpytellä koneella...mii-su kirjoitti:
sanattomaksi......eipä haittaa vaikka olisi
sormetkin lakannut vähäksi aikaa toimimasta,niin ei olisi tarvinnut tuotakaan ruikutusta näpytellä koneella...oli siis wc-sorsalle!
hitto ku teksti ei mene sinne paikkaan mihin meinaa..##- olla aina
mii-su kirjoitti:
sanattomaksi......eipä haittaa vaikka olisi
sormetkin lakannut vähäksi aikaa toimimasta,niin ei olisi tarvinnut tuotakaan ruikutusta näpytellä koneella...yhtä symppis ja ystävällinen ;DDDD
- mitään asiaa
ole?
- kunhan IHMETTELIN?
Onko SEKIN niin vaikea ymmärtää, saati sisäistää?
Voi apua, miten onnettomia te täällä olette! Valitan syvästi.
Linja on:"Missäs ois karaoke ja missäs ois jauhelihaa tarkoukses?"
Vai mitä? Kukkuu, meehän jo nukkuun!
- aapeeseedee
Siis tämä oma aloituksesi on mielestäsi älykäs?
- eres vähän älyä
sitä sulla ei oo yhtään
- aapeeseedee
eres vähän älyä kirjoitti:
sitä sulla ei oo yhtään
Ja miten oma älykkyytesi tuosta ilmeni?
- kun sun
aapeeseedee kirjoitti:
Ja miten oma älykkyytesi tuosta ilmeni?
apinan taso ;D
- aapeeseedee
kun sun kirjoitti:
apinan taso ;D
Kertoisitko nyt meille jotain oikein älykästä?
- kertoa kun
aapeeseedee kirjoitti:
Kertoisitko nyt meille jotain oikein älykästä?
olet niin älykäs ;DD
- aapeeseedee
kertoa kun kirjoitti:
olet niin älykäs ;DD
Olin eilen sienessä,löysin runsaasti kanttarelleja,nyt juuri nyt Tasteline:lla etsimässä sopivia mielenkiintoisia reseptejä,olen nykyään alkanut kokkailla enemmän ja enemmän ihan itse.älykästä sekin koska säästän rahaa?
- Marion.T
aapeeseedee kirjoitti:
Olin eilen sienessä,löysin runsaasti kanttarelleja,nyt juuri nyt Tasteline:lla etsimässä sopivia mielenkiintoisia reseptejä,olen nykyään alkanut kokkailla enemmän ja enemmän ihan itse.älykästä sekin koska säästän rahaa?
Nami nami... sienet ovat minun herkkuani, täystyiskin lähteä sienimetsään.
Mikä tuo Tasteline on? saako sieltä reseptejä?
Onko se Englanninkielinen?
Meillä ei muut syö sieniä kuin minä ja tyttäreni -en ymmärrä miksi moinen herkku ei toisille kelpaa.
Olen joskus piilottanut sieniä lihamurekkeen sisään ja hyvin on kauppansa tehnyt - kun eivät tienneet siellä sieniä olevankaan :))
Tässä meidän lähimetsissä on vain tatteja ja mahdottomasti kangassientä syksymmällä.
Minulle kelpaavat kyllä nekin paremman puutteessa.
Ja ihan tosi, itse poimiminen niin marjojen ja sienienkin säästää kyllä rahaa, jos kaiken ostaisi niin pitkä penni (siis sentti) menisi siihenkin.
Viisas poimii itse herkkunsa :) - aapeeseedee
Marion.T kirjoitti:
Nami nami... sienet ovat minun herkkuani, täystyiskin lähteä sienimetsään.
Mikä tuo Tasteline on? saako sieltä reseptejä?
Onko se Englanninkielinen?
Meillä ei muut syö sieniä kuin minä ja tyttäreni -en ymmärrä miksi moinen herkku ei toisille kelpaa.
Olen joskus piilottanut sieniä lihamurekkeen sisään ja hyvin on kauppansa tehnyt - kun eivät tienneet siellä sieniä olevankaan :))
Tässä meidän lähimetsissä on vain tatteja ja mahdottomasti kangassientä syksymmällä.
Minulle kelpaavat kyllä nekin paremman puutteessa.
Ja ihan tosi, itse poimiminen niin marjojen ja sienienkin säästää kyllä rahaa, jos kaiken ostaisi niin pitkä penni (siis sentti) menisi siihenkin.
Viisas poimii itse herkkunsa :)http://www.tasteline.com
Ruotsinkielinen mutta loistavat sivut! - Marion.T
aapeeseedee kirjoitti:
http://www.tasteline.com
Ruotsinkielinen mutta loistavat sivut!Kävin vilkaisemassa pika pikaa, itse hallitsen Ruotsin kielen vain siitä koulun pakkoruotsista, mutta mies on asunut Ruotsissa vuosikausia, joten ongelmaa suomentamisesta ei tule.
Saa mieskin hommia, kun suomentaa minulle reseptejä :))
Hihi.. sitten ujutan lisää sieniä sen sapuskoihin, ja hyvää on... - Remmari
Marion.T kirjoitti:
Kävin vilkaisemassa pika pikaa, itse hallitsen Ruotsin kielen vain siitä koulun pakkoruotsista, mutta mies on asunut Ruotsissa vuosikausia, joten ongelmaa suomentamisesta ei tule.
Saa mieskin hommia, kun suomentaa minulle reseptejä :))
Hihi.. sitten ujutan lisää sieniä sen sapuskoihin, ja hyvää on...Lapsena inhosin sieniä, en maun vaan niiden tiiviin ja sitkeän rakenteen takia. Jos niistä tehtiin pientä silppua tai pyöryköitä, niin ne olivat hyviä. Tiesin vallan mainiosti syöväni sienipullia, mutta kun ne oli pantu lihamyllyn läpi, niin se rakenne ei häirinnyt lainkaan. Äitini pilkkasi minua koko ikänsä siitä, että hän oli ujuttanut sieniä ruokaani, ja että en muka ollut huomannut mitään.
Voisikohan tuossa sinun perheesi tapauksessa olla sama asia? Jos sienet ovat ruuassa liian suurina paloina, niin eivät ne vieläkään oikein maita minulle. Jos ne on silputtu pieneksi, niin pidän niistä tavattomasti.
Hauskaa poiketa asiasta näin kauaksi!! :) - Marion.T
Remmari kirjoitti:
Lapsena inhosin sieniä, en maun vaan niiden tiiviin ja sitkeän rakenteen takia. Jos niistä tehtiin pientä silppua tai pyöryköitä, niin ne olivat hyviä. Tiesin vallan mainiosti syöväni sienipullia, mutta kun ne oli pantu lihamyllyn läpi, niin se rakenne ei häirinnyt lainkaan. Äitini pilkkasi minua koko ikänsä siitä, että hän oli ujuttanut sieniä ruokaani, ja että en muka ollut huomannut mitään.
Voisikohan tuossa sinun perheesi tapauksessa olla sama asia? Jos sienet ovat ruuassa liian suurina paloina, niin eivät ne vieläkään oikein maita minulle. Jos ne on silputtu pieneksi, niin pidän niistä tavattomasti.
Hauskaa poiketa asiasta näin kauaksi!! :)aina suorastaan rakastanut sienimetsässä kävelyä ja sienet ovat suurta herkkua :))
Ihmettelen aina kuinka moni niitä inhoaa - luulisin että se on niin, että sieniä joko rakastetaan tai inhotaan, en juurikaan ole kenenkään kuullut sanovan että "no joo kyllähän noita nyt just ja just syö" :DD
Mutta kun sienet ovat pienenä silppuna ettei tiedä niitä syövänsä niin jo ovat hyviä - niidenkin mielestä jotka niitä inhoavat.
Oli muuten ensimmäinen kerta silloin kun sain oikein kunnon kehut todella hyvästä lihamurekkeesta, ja myöhemmin hyvistä lihapullista, myöhemmin kyllä kerroin että sieniähän siinä oli ollut :DDD
Joten jatkan sienien piilottelua edelleen, en vain enää kerro siitä perheelleni :))
Sienet ovat ilmaisia ja terveellisiä, kunhan ei myrkkysieniä keräile.... - Remmari
Marion.T kirjoitti:
aina suorastaan rakastanut sienimetsässä kävelyä ja sienet ovat suurta herkkua :))
Ihmettelen aina kuinka moni niitä inhoaa - luulisin että se on niin, että sieniä joko rakastetaan tai inhotaan, en juurikaan ole kenenkään kuullut sanovan että "no joo kyllähän noita nyt just ja just syö" :DD
Mutta kun sienet ovat pienenä silppuna ettei tiedä niitä syövänsä niin jo ovat hyviä - niidenkin mielestä jotka niitä inhoavat.
Oli muuten ensimmäinen kerta silloin kun sain oikein kunnon kehut todella hyvästä lihamurekkeesta, ja myöhemmin hyvistä lihapullista, myöhemmin kyllä kerroin että sieniähän siinä oli ollut :DDD
Joten jatkan sienien piilottelua edelleen, en vain enää kerro siitä perheelleni :))
Sienet ovat ilmaisia ja terveellisiä, kunhan ei myrkkysieniä keräile.......tulee niin herkullinen tuoksu, että se peittoaa liharuoan valmistuksen tuoksun. Jauheliha ja sienet yhdessä ovat niin hyviä, ettei sellaista ruokaa kukaan voi moittia, vaikka vihaisi sieniä.
Itse en pidä ollenkaan säilötyistä herkkusienistä. Jos valmistan jotakin ruokaa tuoreista herkkusienistä, niin pilkon sienet aina kuutioiksi, etteivät ne ole säilöttyjen sienenpalojen näköisiä.
Sama juttu se on valkosipulin kanssa. Valkosipulin inhoaja pitää tavattomasti ruoasta, jossa valkosipulia on sopivasti, kunhan ei tiedä sen olemassaolosta. Eikä sitä asiaa pidä sitten kertoa asianomaiselle ainakaan missään ÄHÄKUTTI-mielessä.
Minulla on muuan kokemus, joka liittyy sinihomejuustoon. Joskus sinihomejuuston kannassa ei ole niitä hometäpliä. Minulla oli kerran vieras, joka inhosi sinihomekuustoa. Leikkasin hänen voileivälleen kannasta palan, jossa ei ollut täpliä (muuta juustoa ei ollut). Vieras kysyi: "Mitä juustoa tämä oikein oli, se oli todella hyvää?" Vastasin vain, etten muista nimeä. - Remmari
Remmari kirjoitti:
...tulee niin herkullinen tuoksu, että se peittoaa liharuoan valmistuksen tuoksun. Jauheliha ja sienet yhdessä ovat niin hyviä, ettei sellaista ruokaa kukaan voi moittia, vaikka vihaisi sieniä.
Itse en pidä ollenkaan säilötyistä herkkusienistä. Jos valmistan jotakin ruokaa tuoreista herkkusienistä, niin pilkon sienet aina kuutioiksi, etteivät ne ole säilöttyjen sienenpalojen näköisiä.
Sama juttu se on valkosipulin kanssa. Valkosipulin inhoaja pitää tavattomasti ruoasta, jossa valkosipulia on sopivasti, kunhan ei tiedä sen olemassaolosta. Eikä sitä asiaa pidä sitten kertoa asianomaiselle ainakaan missään ÄHÄKUTTI-mielessä.
Minulla on muuan kokemus, joka liittyy sinihomejuustoon. Joskus sinihomejuuston kannassa ei ole niitä hometäpliä. Minulla oli kerran vieras, joka inhosi sinihomekuustoa. Leikkasin hänen voileivälleen kannasta palan, jossa ei ollut täpliä (muuta juustoa ei ollut). Vieras kysyi: "Mitä juustoa tämä oikein oli, se oli todella hyvää?" Vastasin vain, etten muista nimeä.Minun täytyy korjata erheeni ja rönsyilyni: Minä en käytä WC-ankkaa. Käytän Domestosta, se on tehokkaampaa. Tai sitten sitä Pirkka-WC:n puhdistajaa. Se on halvempaa.
- Entinen appiukkoni
Remmari kirjoitti:
...tulee niin herkullinen tuoksu, että se peittoaa liharuoan valmistuksen tuoksun. Jauheliha ja sienet yhdessä ovat niin hyviä, ettei sellaista ruokaa kukaan voi moittia, vaikka vihaisi sieniä.
Minulla on muuan kokemus, joka liittyy sinihomejuustoon. Joskus sinihomejuuston kannassa ei ole niitä hometäpliä. Minulla oli kerran vieras, joka inhosi sinihomekuustoa. Leikkasin hänen voileivälleen kannasta palan, jossa ei ollut täpliä (muuta juustoa ei ollut). Vieras kysyi: "Mitä juustoa tämä oikein oli, se oli todella hyvää?" Vastasin vain, etten muista nimeä.oli kranttu,hän muka huomasi heti oliko leivän päällä Flooraa vai voita ,tämä oli 60-lukua. Vaimoni laittoi kerran hienoja voileipiä,appi söi useammankin,tyttärensä kysyi sitten oliko Floora hyvää ;D Ukko oli vähän nolo!
- WC:stä alettiin
ja sieniin päädyttiin!
Tein tuon aloituksen -EN OSOITTAAKSENI "ÄLYKKYYTTÄNI" - VAAN HAVAHDUTTAAKSENI TÄMÄN PALSTAN LUKIJAT SIIHEN, MITEN TYPERIÄ ASIOITA TÄÄLLÄ VÄÄNNETÄÄN JA KÄÄNNETÄÄN JA NÄLVITÄÄN JA PIIKITELLÄÄN...MIELESTÄNI SE, ETTÄ WC-ANKASTA SAA SYNTYMÄÄN VALTAVAN KESKUSTELURYPPÄÄN, KERTOO JOTAIN IHMISTEN TYHJYYDESTÄ:KUNHAN "KALISTAAN".
OLEN MELKO ULKOPUOLINEN JA KÄYN TÄÄLLÄ HARVAKSELTAAN - AINA KUITENKIN ODOTTAEN JOTAIN MIELTÄ INSPIROIVAA ALOITUSTA! EN MINÄ OLE SEN "ÄLYKKÄÄMPI" KUIN TEISTÄ MUUTKAAN, MUTTEN TODELLAKAAN SAA YHTÄÄN MITÄÄN POHTIMALLA JONNINJOUTAVUUKSIA, KUTEN WC-ANKKAA!
EN OLE KENENKÄÄN YLÄPUOLELLA, USKALLAN VAIN KYSEENALAISTAA TÄMÄN PALSTAN TASON. JOS SE SUURIMMALLE OSALLE RIITTÄÄ - ASIA ON O.K. KÄVÄISIN MUUTEN 80 PALSTALLA, JA SIELLÄ OLI IHAN ASIALLINEN MEININKI! JOTEN KYLLÄ MINULLE LÖYTYY "TASOKKAAMPAAKIN" JUTTUSEURAA, ÄLKÄÄ OLKO HUOLISSANNE!
KAIKILLE OSALLISTUJILLE ONNELLISTA LOPPUKESÄÄ! t. WC-SORSA- paljasti
kuka olet ;DDD
- saa enää
sienistäkään keskustella?
- Marion.T
mielestäni aivan asiallista keskustelua kävin tuon ;D kanssa sienenstämisestä, joka tuntuu olevan meille molemmille ihan hauska harrastus.
Ei kinasteltu eikä haukuttu toisiamme yhtään - eikö sekään kelpaa???? - Rautalangastako
Marion.T kirjoitti:
mielestäni aivan asiallista keskustelua kävin tuon ;D kanssa sienenstämisestä, joka tuntuu olevan meille molemmille ihan hauska harrastus.
Ei kinasteltu eikä haukuttu toisiamme yhtään - eikö sekään kelpaa????pitää vääntää, että otsikko koski WC-sorsaa - ja päädyttiin sienikeskusteluun!!! Haloo???Onko sulla kaikki kotona?
- Olenko ahvena?
paljasti kirjoitti:
kuka olet ;DDD
Vai mikä mä oikeen oon? Onko sillä väliä, kunhan vain en ole erään P:llä alkavan ex-vakinikin hätyyttelijä - sillä kun on "pupu pöksyissä" nyt...
- yhden kerran liikaa
Olenko ahvena? kirjoitti:
Vai mikä mä oikeen oon? Onko sillä väliä, kunhan vain en ole erään P:llä alkavan ex-vakinikin hätyyttelijä - sillä kun on "pupu pöksyissä" nyt...
samaa sanontaa ;D En tunne P:tä tai sillä alkavaa vakinikkiä täällä ???
- keskustelun tasoa
Rautalangastako kirjoitti:
pitää vääntää, että otsikko koski WC-sorsaa - ja päädyttiin sienikeskusteluun!!! Haloo???Onko sulla kaikki kotona?
joten muutamat paransivat tasoa alkamalla sienijutut?
- Marion.T
Rautalangastako kirjoitti:
pitää vääntää, että otsikko koski WC-sorsaa - ja päädyttiin sienikeskusteluun!!! Haloo???Onko sulla kaikki kotona?
otapa aikaa ja lue kaikki palstan kirjoitukset ja ilmoita minulle, monessako on keskusteltu koko ajan aloituksessa olleesta asiasta.
Tämä on palstan tarkoituskin, keskusttelu kumpuilee asiasta toiseen, niin on ollut joka aloituksessa, luukunottamatta näitä vakavia raiskaus tai vastaavia aloituksia.
WC-ankka on tuskin aloitus jossa täytyy koko ajan puhua WC-ankasta:))))
Niinhän se on elämässäkin, tuskin sinäkään ystäviesi kanssa keskustelet koko ajan siitä asiasta mistä ensimmäisenä alatte tavattuanne puhumaan. Vai keskusteletteko??
Haloo onkos sinulla kaikki kotona ?????? - Olette ylivoimaisia
keskustelun tasoa kirjoitti:
joten muutamat paransivat tasoa alkamalla sienijutut?
kaikki tyyni! Ei kannata pienen ihmisen alkaa ihmettelemään yleistä tyhmyyttä: huonosti käy...
Miten olisi "hyvinvointiyhteiskunta"...Mitähän siitäkin tulisi...sienisoppaa - kait? - Marion.T
Marion.T kirjoitti:
otapa aikaa ja lue kaikki palstan kirjoitukset ja ilmoita minulle, monessako on keskusteltu koko ajan aloituksessa olleesta asiasta.
Tämä on palstan tarkoituskin, keskusttelu kumpuilee asiasta toiseen, niin on ollut joka aloituksessa, luukunottamatta näitä vakavia raiskaus tai vastaavia aloituksia.
Niinhän se on elämässäkin, tuskin sinäkään ystäviesi kanssa keskustelet koko ajan siitä asiasta mistä ensimmäisenä alatte tavattuanne puhumaan. Vai keskusteletteko??
Haloo onkos sinulla kaikki kotona ??????nimimerkkinä oli WC-sorsa , joka kirjoitti WC-ankasta :)))))))))
Haloo uudestaan - onkos siellä ketään......niinkuin kotona - Judge
Marion.T kirjoitti:
Haloo onkos sinulla kaikki kotona ??????kommenttisi! Monimuotoinen ja kumpuileva keskustelu on parasta tarjontaa mitä voi olla näillä foorumeilla. Välillä hubaa välillä asiaa.
Pelkällä WC-ankalla ei pitkälle pötkitä. Tai sitten pötkitään. xD - taikanainen
yhden kerran liikaa kirjoitti:
samaa sanontaa ;D En tunne P:tä tai sillä alkavaa vakinikkiä täällä ???
tuota minun käyttämääni sanontaa,(kopioni sen tähän perään) niin voin kertoa että vikaan menee nikkiarvuuttelusi, minulla on tapana kirjoittaa nikeilläni asiat.
" termistö
Kirjoittanut: taikanainen 26.7.2005 klo 18.54
useinhan käsitteet sekoittuvat, ajattelin kyllä sinunkin tarkoittaneen mielikuvilla mielikuvituksen luomia kuvia, kun puhuit tuossa avauksessasikin haaveilusta :)
Sum summarum, aika suurella todennäköisyydellä ymmärrämme toistemme kieltä kaikenkaikkiaan.. " - Kiitos valistuksestasi
Marion.T kirjoitti:
Haloo onkos sinulla kaikki kotona ??????mutta se vaan vahvistaa olettamustani, mitä tasoa täällä olijat ovat. Kuulepas = EI kuuleppas!!
Ihan vaan hyvästä tahdosta tiedoksi -äidinkieli on vahva alueeni...Miksiköhän muuten "Plunkeri-aloitus" hävisi eilen taivaan tuuliin...taisi kyseinen henkilö pelästyä ja vaatia poistoa...? Tämäkin kaiketi nyt sensuroidaan... - Kun tiedät
paljasti kirjoitti:
kuka olet ;DDD
KUKA minä olen?
Vai tiedätkö sittenkään...ehkä olenkin joku muu - tai ehkä en...tai ehkä kuitenkin...?
Voit loputtomasti pähkäillä sitä KUKA MINÄ OIKEESTI OLEN!!Enkä kuitenkaan ole SE!!! - Marion.T
Kiitos valistuksestasi kirjoitti:
mutta se vaan vahvistaa olettamustani, mitä tasoa täällä olijat ovat. Kuulepas = EI kuuleppas!!
Ihan vaan hyvästä tahdosta tiedoksi -äidinkieli on vahva alueeni...Miksiköhän muuten "Plunkeri-aloitus" hävisi eilen taivaan tuuliin...taisi kyseinen henkilö pelästyä ja vaatia poistoa...? Tämäkin kaiketi nyt sensuroidaan...ihmettelen kuitenkin miksi niin kauan sitten hävinnyt nikki jaksaa kiinnostaa, vaikka hän täällä jollakin muulla nikillä olisikin.
Tosin en tiedä mitä riitaa välillänne on ollut.
Itse tunsin plungerin pelkästään muutamien kirjoitusten perusteella.
Ihan mukavalta hepultahan tuo tuntui, mutta eihän sitä koskaan ketään netissä oikeasti tunne....
Äidinkieli koulussa taisi minulla olla siinä 6-7 pintaan joten kirjoitusvirheistäni en huolta kanna :))
Opettaja kantoi aikoinaan - se riittäkööt :))
Ja muuten täälläpäin missä asun sanotaan kyllä että "KUULEPPAS", vaikka se ei kirjakieltä olekaan:DD
En nyt usko että tätä sensuroidaan, eihän tässä kukaan ole mitään ilkeää tai salattavaa kirjoittanut :DD - Joka aloituksessa
Marion.T kirjoitti:
ihmettelen kuitenkin miksi niin kauan sitten hävinnyt nikki jaksaa kiinnostaa, vaikka hän täällä jollakin muulla nikillä olisikin.
Tosin en tiedä mitä riitaa välillänne on ollut.
Itse tunsin plungerin pelkästään muutamien kirjoitusten perusteella.
Ihan mukavalta hepultahan tuo tuntui, mutta eihän sitä koskaan ketään netissä oikeasti tunne....
Äidinkieli koulussa taisi minulla olla siinä 6-7 pintaan joten kirjoitusvirheistäni en huolta kanna :))
Opettaja kantoi aikoinaan - se riittäkööt :))
Ja muuten täälläpäin missä asun sanotaan kyllä että "KUULEPPAS", vaikka se ei kirjakieltä olekaan:DD
En nyt usko että tätä sensuroidaan, eihän tässä kukaan ole mitään ilkeää tai salattavaa kirjoittanut :DDnäyt ottaneen kantaa! Onko sulla oikeesti muuta elämää, kuin tämä palstalla olo? Ei muuten, mutta n.s. normaali ihminen ei voisi olla liki koko päivää päätteellä...
Mitä tulee arveluihisi eräästä P:llä alkaneesta nikistä, niin tiedän pelottavan paljon..."hepusta"...hih!
Sen otan takaisin, että tietyt murteet on hyväksyttävä -siinä olin tiukkapipo... - Marion.T
Joka aloituksessa kirjoitti:
näyt ottaneen kantaa! Onko sulla oikeesti muuta elämää, kuin tämä palstalla olo? Ei muuten, mutta n.s. normaali ihminen ei voisi olla liki koko päivää päätteellä...
Mitä tulee arveluihisi eräästä P:llä alkaneesta nikistä, niin tiedän pelottavan paljon..."hepusta"...hih!
Sen otan takaisin, että tietyt murteet on hyväksyttävä -siinä olin tiukkapipo...onko jotakin muutakin olemassa???
Siunatkoon en ole tiennytkään !!!!!!
Vieläkä on elämää tietokonehuoneen ulkopuolella?
Luulin että ydintalvi on vienyt jo kaiken mennessään - helpotuksen huokaus niin ei sitten varmaan ollutkaan.....
(sinä et näköjään ainakaan pidä kirjaa netissä
olo-ajoista, se on hyvä se) :))))
Äläkä nyt ota tätä pottuiluna, ei se sitä ole, kunhan hieman huvittuneena hymyilin..
Hauskaa illanjatkoa - nyt tuo reaali kuitenkin kutsuu :)) - puoleksi tunniksi,
Marion.T kirjoitti:
onko jotakin muutakin olemassa???
Luulin että ydintalvi on vienyt jo kaiken mennessään - helpotuksen huokaus niin ei sitten varmaan ollutkaan.....
Äläkä nyt ota tätä pottuiluna, ei se sitä ole, kunhan hieman huvittuneena hymyilin..
Hauskaa illanjatkoa - nyt tuo reaali kuitenkin kutsuu :))katsotaanpas vain...
- Vaikka yrität
Marion.T kirjoitti:
onko jotakin muutakin olemassa???
Hauskaa illanjatkoa - nyt tuo reaali kuitenkin kutsuu :))leikiksi laittaa - luulen, että sinulla on aika tylsää? En liene ihan väärässä - vaikka odotankin (tuttua) irvailuasi...Onneksi on netti!! Vai mitä?
- WC-sorsakin tulee
Vaikka yrität kirjoitti:
leikiksi laittaa - luulen, että sinulla on aika tylsää? En liene ihan väärässä - vaikka odotankin (tuttua) irvailuasi...Onneksi on netti!! Vai mitä?
WC-sieniin! Eipäs tässä hölmöillä enää minkään aiheen tiimoilla - vaan mennään ihmiset SIENEEN!!!
WC-sorsa yrittää löytää itselleen hyvän sienen, jossa olla! Sienethän ovat latinankieleisiltä nimiltään Paisecus sienicus = Maan paise!
Että sitä ihanata paisetta vaan popsimaan ja naatiskelemaan kaikki tyynni! Nami-nami...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261718Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121319Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83866
- 17857
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701