Olisiko hyvä jo tutkia

Anonyymi-ap

Näkyi olevan otsikko, että miehet on muuttuneet biseksuaalisiksi.
Johtuuko muutos naisista vai mistä. Jokatapauksessa kummallista.
Ei mikään terve ilmiö ole, johtuneeko nykyisestä ilmapiiristä.
Jossai vaiheessa pakko tulla muutos normaalimpaan käytökseen, muuten suomenkansa kuihtuu sukupuuttoon.. Eikai niin suurta väliä maailman mittakaavassa, mitä neljälle miljoonalle kantasuomalaiselle käy.

42

162

Vastaukset 42

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aids ja hiv ja muut sairauden seuraukset tuhoavat sairaita kehityksiä.
      Jännä että psykiatrit ja muut etenkin verovaroista palkkaa nostavat eivät avaa suutaan. Ainoastaan suu aukeaa kun laittavat sinne verovaroilla saatua ruokaa. Eivät puhu homouden sairaudesta.

• Anonyymi00021

Vanha jäärä väittää/luulee että homous on sairaus! Paljon olisi kirveellä töitä jotta ihmiset oppisivat tosiasiat, eivätkä hölmöinä kirjoittaisi mitä sattuu.

• Anonyymi00002

Biseksuaali voi saada lapsia.
      Esimerkiksi Stubb on saanut lapsia.
      Tunnen monta homoa joilla on lapsia.
      He saivat lapset ennenkuin ymmärsivät olevansa homoja.

• Anonyymi00003

Ne vaan on herkkiä asioita, ei kaikki .iehet ole automaattisia panokoneita.
        En pidä hyvänä, että jossain mielessä epämääräistä suhdetta normalisoidaan.

• Anonyymi00026

Lapsia on tullut koska Stub on bi-trans ja vaimonsa myös. Vaihtavat roolejaan kotosalla. Silloin toisinaan tapahtuu laukeaminen vaginaan ja lapsia voi syntyä. Upea ja edustava pari Suomelle. Niin komeakin.

• Anonyymi00004

En tiedä missä aloittajan kirjoitus tai tutkimus on ollut mutta seuranhakupalstalla on aika monella ihannekumppanin ehdoissa hetero ja bi.
      Onkohan vaan niin että ihmiset ovat tulleet reilummin kaapeista esiin, että aina on näin ollut ja nyt tulevat vain rohkeammin kirjoittelemaan. Kiitos Setan ja muiden puolustavien järjestöjen. Ehkä homoja, lesboja ja biseksuaaleja on enemmän kuin uskommekaan tai tilastot näyttävät.
      Ei sillä että yhtään olisin vastaan, ihmiset saavat olla mitä ovat, ei haittaa minua ollenkaan. Se tuskin vaikuttaa muuhun ihmisten yhdessäoloon mitenkään. En ainakaan itse mieti suuntautumista kun tapaan uuden ihmisen.

• Anonyymi00022

Voihan biseksuaalia haluta vaikkei itse ole sellainen, on hyvä jos ei ole liian tiukkapipoinen.

• Anonyymi00028

Hiljattain luin kun yksi mies kertoi hakeneensa seuraa eri palstoilla naisista eikä saanut ainuttakaan vastausta, mutta kun vaihtoi hakunsa miehiin tuli vastauksia miehiltä pilvin pimein. Kertonee hyvin nykytilanteesta. Paljon on nykyään nuoria naisia joita ei pariutuminen heti koulun jälkeen kiinnosta vaan uraputki ja riippumattomuus on tärkeämpää.

• Anonyymi00005

on se kummallista '
      ei ennen vanhaan ollu tommosia olemassakaan,

kyllä pojat juoksi tyttöjen perässä ja päinvastoin tytöt poikien perässä ja jännää oli,

• Anonyymi00006

Ennenvanhaan kaikki ihmisten salaisuudet pidettiin visusti piilossa. Ts. kaikki pojat eivät juosseet tyttöjen perässä ennenkään.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ennenvanhaan kaikki ihmisten salaisuudet pidettiin visusti piilossa. Ts. kaikki pojat eivät juosseet tyttöjen perässä ennenkään.

ÄLÄ VALEHTELE
        kyllä joksi,
        tiedän paremmin,

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja mun täti juoksi poikien perässä , kun se oli yleinen tapa. Vasta 40v huomasi että hän pitää naisista vaan.
        Tunnusti sen mulle ja vain mulle lähes 90 vuotiaana.

• Anonyymi00018

"kyllä pojat juoksi tyttöjen perässä ja päinvastoin tytöt poikien perässä ja jännää oli,"

juoksivat, kunnes kahden tai kolmen avioeron jälkeen ymmärsivät.
        Meilläkin oli naapurissa pasi joka kertoi että vai halaavat, ovat aina omissa huoneissaan.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eikä kaikki tytöt poikien perässä.

• Anonyymi00007

Se voi olla aloittajan vika. Kun hänet näkee ei halua naista enää.

• Anonyymi00008

Miksi aloittaja on tehnyt aloituksen aiheesta, josta ei ymmärrä
      höykäsen pöläystä ?

Seksuaalisen suuntautumisen selittää biologia.
      Heteroseksuaalisuus, biseksuaalisuus, homoseksuaalisuus ja transseksuaalisuus
      ovat ihmisen biologisia ominaisuuksia kuten silmien väri. Ne ovat ihmisen
      kehityksen normaalia vaihtelua,

• Anonyymi00011

siis poikkeavia vaiheita EI normaalia kehitystä ,

• Anonyymi00017

Anonyymi00008

lainasit YLEn kommunia, se vaan ei ole täydellistä Faktaa, vaan yhden Jussin mielipide.
        En paljoa arvoa laittaisi.
        Transseksuaalinen tuttavani sanoisi varmaan jutusta , hölyn/pölyä.

Jussi Viitala
        Kirjoittaja on eläkkeellä oleva ekologi ja tietokirjailija.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

siis poikkeavia vaiheita EI normaalia kehitystä ,

Normaali vaihtelua niinkuin sinun älysi.

• Anonyymi00009

Biseksuaalisuus on naisilla selvästi miehiä yleisempää. Naisista noin 1 % ja miehistä noin 0,5 % kokee yhtä paljon vetoa molempiin sukupuoliin.

• Anonyymi00016

Miksi huudat, onko asiasi niin faktaa ja tärkeää.

• Anonyymi00020

Lesboja on paljon.

• Anonyymi00013

Merkkien kanssa on huomioitava tarkasti joukon muutokset terveyteen. Ja sen jarmon jorman. Muuten ihminen saa vanheta arvokkaasti kyllä.

• Anonyymi00015

Kyllä minä olen pitänyt aina miehistä ja naisista.
      Olen aina pitänyt omasta kädestäni. Olen myös pitänyt vaimostani jo viisikymmentä vuotta ja pidän edelleen.

• Anonyymi00023

Muista en tiedä, mutta itsellä ollut aina pillun kaipuu.

• Anonyymi00024

Soija mm. lisää naishormooni toimintaa

• Anonyymi00025

Ehkä aloitus oli epäselvästi kirjoitettu.
      Oli iltapäivälehdessä juttu, jossa oli, (en nyt muista) iso prosentti miehistä, joilla on seksisuhteita saman sukupuolen kanssa.
      Kun nyt yleinen henki on vapaampaa, niintämmöisen vanhan liiton miehenä,jolle moinen on kauhistus, niin mikä vaikutus on sitten miehen kyvykkyyreen vastakkaisen sukupuolen kanssa moisen kokeilun jälkeen.
      Se kyvykkyys kun iän mukana hiipuu muutenkin., tuskin tuo epänormaal toiminta sitä parantaa.
      Niin, kannattaako siihen kannustaa, tai pitää edes suotavana.

• Anonyymi00027

Seksuaalisuus on jokaisen oma asia. Aloittajan tapaisten pölvästien
      ei kannata sitä alkaa pohtimaan julkisesti.

• Anonyymi00030

Sulla näyttää olevat tutkittua, omakohtaista tietoa.

• Anonyymi00031

Niinhän sen pitäisi olla oma asiansa, mutta mikä ihmisiin on mennyt, että pitää noita "omia asioitaan " ja mieltymyksiään toitottaa kaikissa mahdollisissa paikoissa ja kaikilla mahdollisilla kanavilla. Ja yrittää tehdä siinä sivussa kaikesta mahdollisesta "normaalia".

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Niinhän sen pitäisi olla oma asiansa, mutta mikä ihmisiin on mennyt, että pitää noita "omia asioitaan " ja mieltymyksiään toitottaa kaikissa mahdollisissa paikoissa ja kaikilla mahdollisilla kanavilla. Ja yrittää tehdä siinä sivussa kaikesta mahdollisesta "normaalia".

Kuka niitä toitottaa ? Kerro ! Tuskin kukaan, mutta kun ihmiset aikansa
        ovat sairaan uteliaita ja piinaavat näitä ihmisiä juoruillaan joku voi tulla
        julkisuuteen kertomaan miten asiat on, että hänet jätettäisiin rauhaan
        ja vatvominen loppuisi.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Jos jossain asiasta kysytään ja vastaaja kertoo ''omista asioistaan'' onko se toitottamista ??

Miksi sinua kiinnostaa toisten asiat niin paljon että luet ne kaikilta mahdollisilta kanavilta ??

Jurkelepemalauta !!! Et kai vaan ole.......YÄÄÄKKK !!!!

• Anonyymi00033

"Elä ja anna elää". Älä sekaannut toisten henkilökohtaiseen elämään.
      Jos sekaannut kysy itseltäsi: Millä oikeudella minä tämän teen ?
      Onko minulla oikeus ?

• Anonyymi00034

Phyi, pelkkä ajatus kuvottaa.

• Anonyymi00035

Ai, miten niin muuttuneet? Jo antiikin Kreikan ajoilla miehet olivat kiinnostuneita myös hyväkroppaisista nuorista miehistä; sellaisia kylpylöitäkin oli

Ai, miten niin "johtuuko naisista", älytön kysymys!

Seksuaalinen kiinnostus on jokaisen korvien väliss, eikä "johdu" kenestäkään!

• Anonyymi00037

Mieheltä sopii odottaa luonteen lujuutta pitääkseen oudot himonsa omana tietonaan.

• Anonyymi00040

Ei ole tarvetta ollut kiinnostua hyväkroppaisista miehistä, kun itellä kroppa vieläkin hyvässä kunnossa, vaikka ikää yli 70.
        Vastenmielinen ajatus, jos joku himphhamppu tulee naavuilemaan.
        Ylellä on ohje, että toimittajista oltava puolet naisia, ja miten puolelta puolet homoja, niin kai se jälkensä jättää, ja tulos heteromiehetkin köyrii keskenään.
        L

• Anonyymi00046
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ei ole tarvetta ollut kiinnostua hyväkroppaisista miehistä, kun itellä kroppa vieläkin hyvässä kunnossa, vaikka ikää yli 70.
        Vastenmielinen ajatus, jos joku himphhamppu tulee naavuilemaan.
        Ylellä on ohje, että toimittajista oltava puolet naisia, ja miten puolelta puolet homoja, niin kai se jälkensä jättää, ja tulos heteromiehetkin köyrii keskenään.
        L

No, jos se ajatus on niin vastenmielinen niin ÄLÄ AJATTELE sitä, sillähän tuosta pääset!

• Anonyymi00041

Kyllä se yhdynnän perimmäinen tarkoitus on suvun jatkaminen. Sitä varten on naisia ja miehiä omine suvunjatkamisvälineineen.
      Minusta yhdynnässäolo naisen ja miehen välillä on aina rakentavaa ja samalla nautinnollista. Se on kaikkine yksityiskohtineen molemminpuolista nautinnon huippua. Saavutuksista molemmat ovat luonnollisesti vastuussa, mutta niin se pitää ollakin - jälkipolvi tulee sitten aikanaan vastuuseen mukaan ja vastuuta jatkamaan. Kyllä maailmassa aina yleensä pärjää vähintään ahkeralla työllä - ja jos on vielä silmää nähdä miten on parempi menetellä, jotta voi viedä yhteiskunnan kehitystä eteenpäin, se tuo hyvinvointia, ei ainostaan itselle, vaan myös samalla monelle muulle.
      Hedelmälliset perheet ovat yhteiskunnan ydintä, jonka puolesta kannatta liputtaa.

• Anonyymi00042

kirjaus: ei suvunjakamisvälineineen, vaan suvunjatkmiselimineen.

• Anonyymi00045

seksi on vaan niin ihanaa ettei ole yhtään kiva jos kaveri käy vain silloin tällöin kyllä seksi kuuluu nimen omaan vakituiseen parisuhteeseen
        kuten avioliittoon,

meillä aikoinaan se oli jokapäiväistä lähes kolkyt vuotta sitten tuli ne tavanomiset vanhuuden merkit ja harveni ,
        se kuulu elämään seki osa parisuhteessa,
        kaikki loppu eikanaan,
        kunnes kuolema erottaa, niin luvattiin aikoinaan papille ja niin kävi,,,

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      328
      1311
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      74
      909
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      813
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      683
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      43
      680
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      672
    7. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      54
      640
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      638
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      606
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    11. 45
      537
    12. 32
      521
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    14. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      506
    15. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      23
      490
    16. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    17. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      31
      460
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      79
      447
    19. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      447
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      421
    Aihe